لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ
Texture Painting with Maya and Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است). یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. چندین تکنیک ایجاد بافت و نقاشی بافت و یک گردش کار انعطاف پذیر که می تواند با نرم افزارهای دیگر استفاده شود را بیاموزید. شامل نزدیک به پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. نکات برجسته محبوب شامل موارد زیر است: بررسی اجمالی گردش کار بافت. راهنمای بافت نقاشی در مایا. ایجاد بافت های بدون درز؛ تنظیم UVs Sub-D برای به حداقل رساندن اعوجاج. ادغام مایا و فتوشاپ با شبکه های PSD. عکس های فوری UV به عنوان راهنمای بافت. تنظیم حساسیت قلم در تبلت. براش ها و تنظیمات فتوشاپ؛ تنظیم لایه ها با منحنی ها. تنظیم رنگ، اشباع و ارزش؛ ترکیب جزئیات با ماسک های لایه. نقشه های رنگی برای Bump و Specular. ایجاد بافت های رویه ای در مایا؛ بافت با عکس؛ باز کردن مدل های سه بعدی در فتوشاپ. ایجاد نقشه های بافت فردی. Dodge and Burn Tools برای جزئیات. ابزار Smudge برای ترکیب جزئیات بافت. و از بین بردن درزهای بافت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
راه اندازی مواد و ایجاد شبکه PSD
Setting up Materials and Establishing a PSD Network
نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ
Texture Painting with Maya and Photoshop
مسدود کردن در رنگ ها با استفاده از طرح UV به عنوان یک راهنما
Blocking in Colors Using the UV Layout as a Guide
ایجاد یک بافت بدون درز در فتوشاپ
Creating a Seamless Texture in Photoshop
پر کردن بوم با بافت با استفاده از الگوها
Filling the Canvas with Texture Using Patterns
ترکیب بافت های پوست با هم
Blending the Skin Textures Together
افزودن بافت به سر و ترکیب با پوست
Adding a Texture to the Head and Blending with the Skin
استفاده از ابزار رنگ سه بعدی برای ترکیب درزها در مایا
Using the 3D Paint Tool to Blend Seams in Maya
به حداقل رساندن کشش UV در سطوح زیر D
Minimizing UV Stretching on Sub-D Surfaces
استفاده از Brush Shapes برای افزودن جزئیات به Head Ridge
Using Brush Shapes to Add Detail to the Head Ridge
اضافه کردن جزئیات ناهموار در اطراف دهان
Adding Bumpy Detail Around the Mouth
نقاشی برجستگی ها در امتداد پنجه ها
Painting Ridges Along the Claws
نقاشی خطوط در امتداد فضای داخلی دهان
Painting Striations Along the Interior of the Mouth
اضافه کردن قلاب به زبان
Adding Stippling to the Tongue
رنگ آمیزی و ترکیب رنگ روی شکم
Painting and Blending Color Onto the Belly
رنگ آمیزی تنوع رنگ بر روی پوست
Painting Color Variation Onto the Skin
نقاشی راهنمای بافت برای ترازو پا
Painting a Texture Guide for the Leg Scales
مونتاژ ترازو پا
Assembling the Leg Scales
پایان قرار دادن ترازو
Finishing Placement of the Scales
اضافه کردن خطوط راه راه به پشت دایناسور
Adding Stripes to the Back of the Dinosaur
اضافه کردن جزئیات کوچک مانند کک و مک و لک
Adding Small Details like Freckles and Blemishes
استفاده از نقشه رنگی به عنوان پایه برای نقشه برآمدگی
Using the Color Map as a Base for the Bump Map
راه اندازی Simple Lighting برای پیش نمایش Bump و Specular
Setting up Simple Lighting to Preview the Bump and Specular
نقاشی برآمدگی اضافی روی پاها
Painting Additional Bump Onto the Legs
تبدیل رنگ ترازوی پا به جزئیات ضربه
Converting the Leg Scales' Color to Bump Detail
استفاده از ابزار 3D Paint برای ایجاد چینها در سراسر سینه
Using the 3D Paint Tool to Create Folds Across the Chest
ترکیب چین های سینه با برآمدگی موجود
Blending the Chest Folds with the Existing Bump
ایجاد برآمدگی برای داخل دهان و پنجه ها
Creating the Bump for the Mouth Interior and Claws
استفاده از نقشههای موجود بهعنوان پایهای برای نقشه چشمانداز
Using Existing Maps as a Base for the Specular Map
استفاده از گره های رویه ای برای ایجاد چشم
Using Procedural Nodes to Create the Eyes
استفاده از گره های رویه ای برای ایجاد دندان
Using Procedural Nodes to Create the Teeth
افزودن بافت آدامس و ایجاد تنظیمات بافت
Adding the Gum Texture and Making Texture Adjustments
انجام تنظیمات نهایی بافت
Making Final Texture Adjustments
خروجی نقشه های بافت و ایجاد یک رندر نهایی
Outputting Texture Maps and Creating a Final Render
افزودن یک لایه مرطوب به چشم
Adding a Wet Layer to the Eyes
استفاده از لایه های سه بعدی در فتوشاپ برای تجسم نوارهای پشت
Using 3D Layers in Photoshop to Visualize the Back Stripes
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات