آموزش Introduction to 3D (2015)

Introduction to 3D (2015)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مهم نیست که از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا محصول نهایی ایجاد می کنید ، همه بسته های مدل سازی و رندر سه بعدی از همان مفاهیم اساسی برخوردار هستند. در این دوره ، جورج مائستری ، متخصص ، مروری گسترده بر این مفاهیم و تکنیک هایی را که برای انواع مختلف کارهای هنری سه بعدی اعمال می شود ، ارائه می دهد: طراحی شخصیت ها ، عکس های محصول ، انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر. او با پیمایش در فضای سه بعدی و دستکاری اشیا existing موجود ، هندسه و مدل سازی را مرور می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت بر روی سطوح را نشان می دهد. سرانجام ، جورج نظریه اساسی ارائه را پوشش می دهد و ویژگی هایی را که در اکثر موتورهای رندر تجاری وجود دارد ، پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیمایش فضای سه بعدی
  • اتصال اشیا از طریق سلسله مراتب
  • هندسه مدل سازی
  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی
  • ایجاد سطوح مبتنی بر پچ
  • ایجاد و استفاده از بافت و مواد
  • ارائه پروژه های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. درک فضای 3D 1. Understanding 3D Space

  • به آسانی X ، Y ، Z As easy as X, Y, Z

  • پیمایش به صورت سه بعدی Navigating in 3D

  • این همه نسبی است It's all relative

  • تبدیل اشیاء Transforming objects

  • ج Connecting objects through hierarchies

2. مدل سازی و هندسه سه بعدی 2. Modeling and 3D Geometry

  • هندسه چیست؟ What is geometry?

  • سطوح چند ضلعی Polygonal surfaces

  • ایجاد سطوح Building up surfaces

  • هندسه خود را برنامه ریزی کنید Planning your geometry

  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی Sculpting in 3D

3. سطوح مبتنی بر پچ 3. Patch-Based Surfaces

  • منحنی ها و انواع منحنی Curves and curve types

  • سطوح مبتنی بر پچ Patch-based surfaces

  • سطوح فرسایش Tesselating surfaces

4- بافتها و مواد 4. Textures and Materials

  • ماده چیست؟ What is a material?

  • مبانی سایه بانها Basics of shaders

  • مواد پیشرفته Advanced materials

  • نقشه های دست انداز و عادی Bump and normal maps

  • پیش بینی بافت Projecting textures

  • نقشه برداری UV UV mapping

5. ارائه تصاویر 5. Rendering Images

  • ارائه به عنوان عکاسی مجازی Rendering as virtual photography

  • مبانی روشنایی برای 3D Basics of lighting for 3D

  • سایه ها و سایه ها Shadows and shading

  • نور غیر مستقیم و گزاف گویی Indirect and bounce light

  • گردش کار روشنایی Lighting workflow

  • کار با دوربین Working with cameras

  • رندر نهایی Final rendering

6. آشنایی با مخلوط کن 6. Introduction to Blender

  • رابط و مرور کلی بلندر Blender interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در Blender Viewports and navigation in Blender

  • دستکاری اشیاء در مخلوط کن Manipulate objects in Blender

  • ایجاد سلسله مراتب در Blender Create hierarchies in Blender

  • رنگ و بافت را در مخلوط کن اضافه کنید Add color and texture in Blender

  • در Blender نور و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in Blender

  • ارائه دهنده در مخلوط کن Render in Blender

7. آشنایی با مایا 7. Introduction to Maya

  • رابط کاربری و نمای کلی مایا Maya interface and overview

  • منظره ها و ناوبری در مایا Viewports and navigation in Maya

  • دستکاری اشیاء در مایا Manipulate objects in Maya

  • سلسله مراتب را در مایا ایجاد کنید Create hierarchies in Maya

  • رنگ و بافت را در مایا اضافه کنید Add color and texture in Maya

  • در مایا چراغ و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in Maya

  • ارائه در مایا Render in Maya

8. معرفی 3ds Max 8. Introduction to 3ds Max

  • رابط و بررسی کلی 3ds Max 3ds Max interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در 3ds Max Viewports and navigation in 3ds Max

  • اشیاء را در 3ds Max دستکاری کنید Manipulate objects in 3ds Max

  • سلسله مراتب را در 3ds Max ایجاد کنید Create hierarchies in 3ds Max

  • رنگ و بافت را در 3ds Max اضافه کنید Add color and texture in 3ds Max

  • در 3ds Max حداکثر نور و دوربین را اضافه کنید Add lights and cameras in 3ds Max

  • حداکثر در 3ds ارائه می شود Render in 3ds Max

9. معرفی CINEMA 4D 9. Introduction to CINEMA 4D

  • رابط و نمای کلی CINEMA 4D CINEMA 4D interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در CINEMA 4D Viewports and navigation in CINEMA 4D

  • دستکاری اشیاء در CINEMA 4D Manipulate objects in CINEMA 4D

  • سلسله مراتب را در CINEMA 4D ایجاد کنید Create hierarchies in CINEMA 4D

  • رنگ و بافت را در CINEMA 4D اضافه کنید Add color and texture in CINEMA 4D

  • در CINEMA 4D چراغ و دوربین اضافه کنید Add lights and cameras in CINEMA 4D

  • ارائه در CINEMA 4D Render in CINEMA 4D

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Introduction to 3D (2015)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 23m
57
Linkedin (لینکدین) lynda-small
24 خرداد 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
190,198
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.