آموزش Unreal Engine: درس های ناهار

Unreal Engine: Lunchtime Lessons

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آیا می خواهید در مورد Unreal Engine بیشتر بدانید ، اما آیا برای یک دوره طولانی و عمیق وقت ندارید؟ در این مجموعه هفتگی ، مربی جورج مائستری از تکنیک های متخصص متناسب با هنرمندان و توسعه دهندگانی که می خواهند مهارت های Unreal Engine خود را در لحظات آزاد خود بسازند ، به اشتراک می گذارد. هر هفته جورج نکاتی را در مورد همه چیز ، از هندسه گرفته تا مواد گرفته تا نور گرفته تا تعاملی ، به اشتراک می گذارد. نحوه ایجاد جلوه آب معماری ، استفاده از نقاشی راس برای رنگ آمیزی تعاملی چند ماده ، وارد کردن زمین خاص به Unreal و موارد دیگر را کشف کنید. هر دوشنبه برای دریافت نکته جدید تنظیم کنید.

توجه: از آنجا که این مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با Unreal Engine بازی ، تجسم و VR ایجاد کنید Create games, visualizations, and VR with Unreal Engine

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

1. درسهای ناهار: 1–12 1. Lunchtime Lessons: 1–12

  • مواد آب متحرک Animated water material

  • برای پوشش زمینی از نقاشی راس استفاده کنید Use vertex painting for groundcover

  • هندسه را برای نقاشی راس تنظیم کنید Set up geometry for vertex painting

  • بافت ها را با بسته بندی کانال بهینه کنید Optimize textures with channel packing

  • صحنه های درجه بندی رنگی با استفاده از LUT Color grading scenes using LUTs

  • صدای محیط اضافه کنید Add ambient sound

  • تابش نور مداوم از طریق Datasmith Consistent light exposure via Datasmith

  • از تغییر دهنده ویژگی های Datasmith در 3ds Max استفاده کنید Use the Datasmith Attributes Modifier in 3ds Max

  • زمینهای دنیای واقعی را به Unreal وارد کنید Import real-world terrain into Unreal

  • از پارامترها برای تنظیم مواد استفاده کنید Use parameters to adjust materials

  • پیوند نور با استفاده از کانال های روشنایی Light linking using Lighting Channels

  • با استفاده از توابع نور یک gobo ایجاد کنید Create a gobo using Light Functions

2. درس های ناهار: Q4 2019 2. Lunchtime Lessons: Q4 2019

  • raytracing را در Unreal 4.22.3 تنظیم کنید Set up raytracing in Unreal 4.22.3

  • Raytracing از طریق حجم های پس از تولید Raytracing via post-production volumes

  • برای raytracing از چراغ های مستقیم استفاده کنید Use rect lights for raytracing

  • درب را به طور خودکار باز کنید Open a door automatically

  • سایه های لکه ایجاد کنید Create blob shadows

  • از سایه های کپسولی روی اشیای بزرگ استفاده کنید Use capsule shadows on large objects

  • مواد شیشه ای ایجاد کنید Create glass materials

  • درک تجزیه و تحلیل مواد Understanding the Material Analyzer

  • توابع مادی ایجاد کنید Create material functions

  • تعامل با استفاده از دستورات کلیدی Interact using key commands

  • یک منوی اصلی ساده ایجاد کنید Create a simple main menu

  • منوهای بازشو را اضافه کنید Add pop-up menus

  • جابجایی بین مواد Switch between materials

3. درس های ناهار: Q1 2020 3. Lunchtime Lessons: Q1 2020

  • سرعت کار با الگوهای پروژه را افزایش دهید Speed up workflows with project templates

  • نمونه های مادی ایجاد کنید Create material instances

  • با استفاده از افزونه HDRI Backdrop Using the HDRI Backdrop plugin

  • مواد پوسته فلزی برای خودرو Metal flake materials for automotive

  • قرار گرفتن در معرض خودکار را مدیریت کنید Manage auto exposure

  • صادرات از مایا به غیرواقعی Export from Maya to Unreal

  • استفاده از کتابخانه های مواد Using material libraries

  • درک مواد شاخ و برگ Understanding foliage materials

  • درباره مواد سازماندهی و اظهارنظر کنید Organize and comment on materials

  • IES روشنایی IES lighting

  • دستکاری محورها در Unreal Manipulate pivots in Unreal

4. Lunchhtime Lessons Q2 2020 4. Lunchtime Lessons Q2 2020

  • استفاده از پرونده های USD در Unreal Using USD files in Unreal

  • خورشید و آسمان مبتنی بر فیزیک Physically based sun and sky

  • استفاده از دارایی های Quixel Megascan Using Quixel Megascan assets

  • Dataprep تصویری در Datasmith Visual Dataprep in Datasmith

  • صفحه جهانی روشنایی جهانی (SSGI) Screen Space Global Illumination (SSGI)

  • لایه لایه ویرایش Layered landscape editing

  • درک حالتهای مشاهده Understanding view modes

  • نشانک های viewport ایجاد کنید Create viewport bookmarks

  • ارائه بهینه برای تجسم Optimize rendering for visualization

  • حالت های ترکیبی فتوشاپ در مواد Photoshop blend modes in materials

  • دارایی ها را انتخاب و جایگزین کنید Select and replace assets

  • درک مه در غیرواقعی Understanding fog in Unreal

  • جلوه های شفت سبک ایجاد کنید Create light shaft effects

5. Lunchhtime Lessons Q3 2020 5. Lunchtime Lessons Q3 2020

  • با استفاده از Variant Manager Using the Variant Manager

  • رابط ها با استفاده از Variant Manager Interfaces using the Variant Manager

  • ویژگی های جدید رابط در 4.25 New interface features in 4.25

  • ایجاد لایه های ماده Creating material layers

  • نقاشی مواد لایه ای Painting layered materials

  • تنظیم چراغ ها با کشویی Adjusting lights with a slider

  • استفاده از برس طرح برای مناظر Using blueprint brushes for landscapes

  • ایجاد ویژگی های چشم انداز با خطوط شکاف Creating landscape features with splines

  • فلز مسواک زده شده با استفاده از ناهمسانگردی Brushed metal using anisotropy

  • شفافیت فیزیکی Physically based translucency

  • ابرهای نقطه لیدار Lidar point clouds

  • ایجاد نمونه های مختلف با استفاده از تم های رنگی Creating swatches using color themes

  • ایجاد روشنایی خنثی Creating neutral lighting

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unreal Engine: درس های ناهار
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 44m
64
Linkedin (لینکدین) lynda-small
07 مهر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
8,669
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.