آموزش مخلوط کن 2.9 طراحی و اجرای یک صحنه آب سبک

Blender 2.9 Design & Render a Stylized Water Scene

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با مدل سازی یک محیط سه بعدی جذاب با مواد رویه ای ، همه چیز را درباره به روزرسانی Blender 2.9 بیاموزید

آنچه خواهید آموخت

  • استفاده از بلندر 2.9 (جدیدترین نسخه نرم افزار) و درک رابط و میانبرهای آن
  • ایجاد یک محیط گرمسیری منحصر به فرد سه بعدی و گرمسیری شامل یک صحنه زیر آب به عنوان یک دیوراما
  • با استفاده از Blender 2.9 یک جریان کار حرفه ای مدل سازی سه بعدی استاندارد صنعتی را بیاموزید
  • حل مctiveثر مشکلات در بلندر 2.9
  • از طریق یک راهنمای کامل در مورد ایجاد یک صحنه آب سبک سه بعدی
  • حفظ و بهینه سازی زیبایی صحنه های منظره برای صحنه های آب گرم استوایی
  • علامت گذاری درزها ، نوک تیز و رفع عادی
  • صاف و آماده سازی مش برای بافت
  • افزودن مواد با استفاده از سیستم گره Blender 2.9
  • تغییر شکل شبکه و استفاده از بولی
  • آموزش نحوه ایجاد حلقه در Blender 2.9
  • رفع Ngons در بلندر 2.9
  • راهنمای کامل علامت گذاری بر روی وضوح بافت درز
  • راهنمای کامل نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش: نقشه برداری UV و بازکردن UV مدل شما
  • ایجاد مواد سکه مرجانی ، سنگی و طلا
  • ایجاد مجموعه اشیاء و مشها با استفاده از سیستم سلسله مراتبی
  • استفاده از Armatures برای طرح یک مدل سه بعدی در بلندر 2.9
  • ایجاد اشعه های زیر آب با استفاده از Lightpath Node Setup که از نور خورشید و سایه زن استفاده می کند
  • دستیابی به یک اثر واقع بینانه شکست آب
  • ایجاد یک آسمان کاملاً روشن برای مناطق گرمسیری
  • یاد بگیرید چگونه از رندرینگ برای بهبود کیفیت ارائه برای محیط سه بعدی خود استفاده کنید
  • ارائه یک صحنه آب گرم استوایی به سطح بالا

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مقدمه - مخلوط کن 2.9 طراحی و ارائه یک صحنه آب سبک Introduction - Blender 2.9 Design & Render a Stylized Water Scene

بخش 1 - هنر مفهومی به مدل سه بعدی Section 1 - Concept art to 3D Model

  • درس 1 تبدیل ایده به مفهوم واقعیت به سه بعدی Lesson 1 Turning An Idea Into Reality Concept To 3D

بخش 2 - ایجاد بدنه قایق Section 2 - Creating the boat hull

  • درس 2 ایجاد شکل اولیه بدنه Lesson 2 Creating the Basic Hull Shape

  • درس سوم ایجاد جنبه های بدنه Lesson 3 Creating the Sides of the Hull

  • درس 4 نهایی کردن شکل بدنه Lesson 4 Finalising the Hull Shape

  • درس 5 طرح کلی تخته های چوبی Lesson 5 Outlining the Wooden Planks

  • درس 6 نهایی کردن تخته ها با استفاده از اصلاح کننده ها Lesson 6 Finalising Planks Using Modifiers

  • درس 7 ایجاد Bow & Mirror Modifier Lesson 7 Creating the Bow & Mirror Modifier

  • درس 8 ایجاد جلد تخته با استفاده از Solidify Lesson 8 Creating the Plank Cover using Solidify

  • درس 9 ایجاد پشت بدنه Lesson 9 Creating the Rear of the Hull

  • درس 10 وارد کردن OBJ و افزایش پوسته ما Lesson 10 Importing OBJ's And Scaling our Hull

  • درس 11 ایجاد طبقه بدنه Lesson 11 Creating the Floor of the Hull

  • درس 12 ایجاد اولین مواد و نور خورشید Lesson 12 Creating our First Materials & Sunlight

  • درس 13 درک مجموعه ها و کاربران جعلی Lesson 13 Understanding Collections & Fake Users

  • درس 14 ایجاد نرده دستی بدنه با استفاده از لوله ها Lesson 14 Creating the Hull Handrail Using Pipes

  • درس 15 تکمیل نرده و پیوستن به مش Lesson 15 Finishing the Handrail & Joining Meshes

بخش 3 - ایجاد کابین قایق Section 3 - Creating the boat cabin

  • درس 16 ایجاد پست ها و سقف کابین Lesson 16 Creating the Cabin Posts & Roof

  • درس 17 ایجاد تخته های استایل برای کابین Lesson 17 Creating Stylized Planks for the Cabin

  • درس 18 مدل سازی و لولا Lesson 18 Modeling Handles & Hinges

  • درس 19 ایجاد مواد کابینت و مقیاس بندی Lesson 19 Creating Cabin Materials & Scaling

  • درس 20 Node Wrangler Addon & Shader Tab Lesson 20 Node Wrangler Addon & Shader Tab

  • درس 21 راه اندازی مواد شیشه ای Lesson 21 Setting up the Glass Material

بخش 4 - نقطه لنگر و چرخ قایق Section 4 - Anchor point and boat wheel

  • درس 22 ایجاد حلقه و لنگر زندگی Lesson 22 Creating the Life Ring & Anchor

  • درس 23 ایجاد زنجیره لنگر Lesson 23 Creating the Anchor Chain

  • درس 24 شروع ایجاد چرخ Lesson 24 Starting the Wheel Creation

  • درس 25 تکمیل چرخ کشتی Lesson 25 Finishing the Ship Wheel

بخش 5 - جعبه نگهداری ماهی Section 5 - Fish storage box

  • درس 26 ایجاد درهای ذخیره سازی Lesson 26 Creating the Storage Doors

  • درس 27 اصلاح مهارت های ما: جعبه ذخیره سازی Lesson 27 Refining our Skills: Storage Box

  • درس 28 تکمیل جعبه ذخیره سازی: افزودن مواد Lesson 28 Finishing the Storage Box: Adding Materials

بخش 6 - ایجاد دودکش Section 6 - Creating the chimney

  • درس 29 استفاده از منحنی ها برای ایجاد دودکش Lesson 29 Using Curves to Create the Chimney

  • درس 30 یادگیری درباره Snapping & Perspective View Lesson 30 Learning about Snapping & Perspective View

بخش 7 - ایجاد توری Section 7 - Creating the netting

  • درس 31 علامت گذاری درزها: مقدمه Lesson 31 Marking Seams: An Introduction

  • درس 32 ایجاد اولین مطالب رویه ای ما Lesson 32 Creating our First Procedural Material

بخش 8 - ایجاد پست ماهیگیری Section 8 - Creating the fishing post

  • درس 33 برف پاک کن شیشه جلو و پایه ماهیگیری Lesson 33 Windscreen Wiper & Fishing Pole Base

  • درس 34 ایجاد چرخ ها و دسته های پست ماهیگیری Lesson 34 Creating the Fishing Post Wheels & Handles

  • درس 35 تکمیل پست ماهیگیری و آماده شدن برای مواد Lesson 35 Finishing the Fishing Post & Preparing for Materials

  • درس 36 ایجاد قرقره خط ماهیگیری و افزودن مواد Lesson 36 Creating the Fishing Line Spool & Adding Materials

  • درس 37 تکمیل پست ماهیگیری Lesson 37 Completing the Fishing Post

بخش 9 - ایجاد خط ماهیگیری Section 9 - Creating the fishing line

  • درس 38 اصلاح کننده تغییر شکل ساده و ایجاد قطب ماهیگیری Lesson 38 Simple Deform Modifier & Creating The Fishing Pole

  • درس 39 درک نحوه استفاده از منحنی ها Lesson 39 Understanding how to use Curves

  • درس 40 تکمیل قطب و خط ماهیگیری Lesson 40 Finishing the Fishing Pole & Line

بخش 10 - مجموعه ها و لایه ها Section 10 - Collections & layers

  • درس 41 نظم دادن به قایق و صحنه ما Lesson 41 Tidying up our Boat & Scene

بخش 11 - ایجاد موتور و ملخ Section 11 - Creating the motor & propeller

  • درس 42 ایجاد پروانه و موتور ما Lesson 42 Creating our Propeller & Motor

  • درس 43 کاربرد تیز ، درز و مواد روی موتور ما Lesson 43 Applying Sharps, Seams & Materials to our Motor

بخش 12 - تنظیم HDRI و دوربین Section 12 - Setting up the HDRI & camera

  • درس 44 راه اندازی HDRI و دوربین Lesson 44 Setting up the HDRI & Camera

بخش 13 - ایجاد مواد ماسه ای Section 13 - Creating the sand material

  • درس 45 ایجاد پایه طاقچه و مواد ماسه Lesson 45 Creating the Base Alcove & Sand Material

  • درس 46 ایجاد کف دریا Lesson 46 Creating the Sea Floor

بخش 14 - ایجاد اقیانوس Section 14 - Creating the ocean

  • درس 47 پیمایش گزینه های ارائه و هواپیماها به اقیانوس ها Lesson 47 Navigating the Render Option & Planes to Oceans

  • درس 48 ایجاد مواد اقیانوس Lesson 48 Creating the Ocean Material

بخش 15 - ایجاد سنگهای محیطی Section 15 - Creating the environment rocks

  • درس 49 ایجاد ژنراتور راک Lesson 49 Rock Generator Rock Creation

  • درس 50 شروع ایجاد محیط Lesson 50 Environment Creation Start

بخش 16 - ایجاد شاخ و برگ Section 16 - Creating the foliage

  • درس 51 ایجاد برگ نخل ما Lesson 51 Creating our Palm Leaves

  • درس 52 روشهای جدید کار با اصلاح کننده های منحنی و خم Lesson 52 New Ways to Work with Curve & Bend Modifiers

  • درس 53 ایجاد مواد درختان نخل Lesson 53 Creating Palm Trees Materials

  • درس 54 قرار دادن درختان و رفع شکست Lesson 54 Placing Trees and Fixing Refraction

  • درس 55 ایجاد شاخ و برگ Lesson 55 Creating the Foliage

  • درس 56 مواد و محل شاخ و برگ Lesson 56 Foliage Materials & Placement

بخش 17 - ایجاد لنگر Section 17 - Creating the anchor

  • درس 57 شروع خلق لنگر Lesson 57 Starting the Anchor Creation

  • درس 58 نهایی کردن لنگر و افزودن مواد Lesson 58 Finalizing the Anchor & Adding Materials

  • درس 59 ایجاد زنجیره لنگر Lesson 59 Creating the Anchor Chain

بخش 18 - ایجاد حیات وحش Section 18 - Creating wildlife

  • درس 60 تبدیل مرجع حیات وحش به یک مدل سه بعدی Lesson 60 Turning a Wildlife Reference into a 3D Model

  • درس 61 نهایی کردن شکل ماهی و افزودن مواد Lesson 61 Finalizing our Fish Shape & Adding Materials

  • درس 62 رفع شکست و قرار دادن ماهیان ما Lesson 62 Fixing Refraction & Placing our Fish

بخش 19 - ایجاد مرجان رویه ای Section 19 - Creating Procedural coral

  • درس 63 ایجاد جابجایی مرجانی رویه ای Lesson 63 Creating the Procedural Coral Displacement

  • درس 64 روش مرجانی رنگ Lesson 64 Procedural Coral Colour

بخش 20 - مدل سازی قلاب و بوت Section 20 - Modelling the hook & boot

  • درس 65 نهایی کردن مرجان و ماهی و شروع بوت Lesson 65 Finalizing the Coral and Fish & Starting the Boot

  • درس 66 مدل سازی بوت بولین و اتمام Lesson 66 Boolean & Finishing Boot Modeling

  • درس 67 ایجاد مواد قلاب و بوت Lesson 67 Creating the Hook & Boot Materials

بخش 21 - ایجاد ماسک ، نیزه و نارگیل Section 21 - Creating the mask, spear and coconuts

  • درس 68 ایجاد حالت ماسک و انتشار Lesson 68 Creating the Mask & Emission Mode

  • درس 69 پایان ماسک و نیزه Lesson 69 Finishing the Mask & Spear

بخش 22 - الگوسازی صندوق گنج Section 22 - Modelling the treasure chest

  • درس 70 الگوبرداری از صندوق گنج Lesson 70 Modeling the Treasure Chest

  • درس 71 پایان مدل سازی سینه گنج Lesson 71 Finishing the Treasure Chest Modeling

  • درس 72 ایجاد صندوقچه گنج و مواد سکه طلا Lesson 72 Creating the Treasure Chest & Gold Coin Materials

  • درس 73 مواد سکه طلا Lesson 73 Gold Coin Materials

بخش 23 - ایجاد شاخکها و آرماتور Section 23 - Creating the tentacles & armature

  • درس 74 ایجاد مش شاخک Lesson 74 Creating the Tentacle Mesh

  • درس 75 کار با آرماتور Lesson 75 Working with Armatures

  • درس 76 قرار دادن شاخک ها و تکمیل محیط Lesson 76 Placing Tentacles & Finishing the Environment

بخش 24 - ارائه نهایی Section 24 - Final render

  • درس 77 رندر نهایی و خط پایان دوره Lesson 77 Final Rendering & Course Finish Line

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مخلوط کن 2.9 طراحی و اجرای یک صحنه آب سبک

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
13h 41m
78
Udemy (یودمی) udemy-small
11 آذر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9,652
4.6 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Neil Bettison

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Bettison Neil Bettison

3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.