آموزش Blend Shape Workflows در Mudbox و Maya
0h 49m
9
Pluralsight
22 آذر 1393
-
از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)

https://donyad.com/d/c5bd

آموزش Blend Shape Workflows در Mudbox و Maya

Blend Shape Workflows in Mudbox and Maya

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: در این آموزش Maya و Mudbox ، ما یاد خواهیم گرفت که Blend Shapes را بین دو برنامه به جلو و عقب منتقل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015. در این آموزش مایا و Mudbox ، ما یاد خواهیم گرفت که Blend Shapes را بین دو برنامه به جلو و عقب منتقل کنیم. هنگام ایجاد شخصیت برای انیمیشن ، حالت های چهره می توانند قسمت مهمی از عملکرد باشند. روشهای مختلفی برای دستیابی به این عبارات وجود دارد و یکی از آنها استفاده از Blend Shapes است. Blend Shapes نسخه های اصلاح شده هندسه (هندسه صورت در این مورد) است که حرکت عضلانی یا حالت چهره خاصی را نشان می دهد. سپس می توانیم بین این اشکال انتقال ایجاد کنیم و انیمیشن صورت را بدست آوریم. روشهای زیادی برای ایجاد این اشکال وجود دارد و Mudbox یکی از روشهای بسیار خوب است. ما یاد خواهیم گرفت که از ابتدا با استفاده از Sculpt Layers و Sculpt Layer Groups اشکال ایجاد کنیم. ما یک کتابخانه از اشکال کوچکتر ایجاد خواهیم کرد و سپس آنها را در یک عبارت کلی ترکیب خواهیم کرد. ما با کاوش در استفاده از ابزار Pose در ایجاد این اشکال ، این آموزش مایا و Mudbox را به پایان خواهیم رساند و راه اندازی Blend Shapes ساخته شده از چندین شی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Blend Shape Workflows در Mudbox و Maya Blend Shape Workflows in Mudbox and Maya

  • اصلاح اشکال ترکیبی در مایا Modifying Blend Shapes in Maya

  • مجسمه سازی یک عبارت Sculpting an Expression

  • ایجاد اشکال فردی Creating Individual Shapes

  • ایجاد اشکال دهان Creating Mouth Shapes

  • انتقال کتابخانه Blend Shape Transferring the Blend Shape Library

  • ترکیب اشکال فردی Combining Individual Shapes

  • با استفاده از ابزار Pose Using the Pose Tools

  • ایجاد اشکال ترکیبی با چندین شی Creating Blend Shapes with Multiple Objects

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.