آموزش مایا: n مو

Maya: nHair

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: تکنیک های آزمایش شده و واقعی برای ایجاد ، حالت دادن ، متحرک سازی و ارائه مو با nHair را در Autodesk Maya دریافت کنید. Aaron F. Ross به شما نشان می دهد که چگونه مش خود را آماده کنید. کنترل سفتی ، شکل و حلقه ؛ فولیکول ها را اصلاح و گسترش دهید. مدل مو با منحنی؛ و نکات برجسته رنگ ، شفافیت و خاص را تنظیم کنید. فصل آخر نحوه ارائه nHair با مایا و پرتوی ذهنی را به شما نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی مدل برای مو
  • افزودن nHair
  • تنظیم خصوصیات پویا
  • تنظیم خوشه ، پیچیدن و پیچاندن
  • ویژگی های فولیکول نقاشی
  • ایجاد مدل موی بلند با منحنی
  • اعمال nConstraints
  • ایجاد و ارائه nCache

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار با nHair 1. Getting Started with nHair

  • درک Nucleus nHair Understanding Nucleus nHair

  • بارگیری نمونه های nair Loading nHair examples

  • آماده کردن یک مدل برای nHair Prepping a model for nHair

  • UV های تخمگذار Laying out UVs

  • افزودن nHair Adding nHair

  • انتخاب گزینه های ایجاد nHair Choosing Create nHair options

  • تجزیه و تحلیل ساختار گره nHair Analyzing the nHair node structure

  • نمایش منحنی ها و تبدیل گزینه ها Displaying curves and converting selections

  • تنظیم حل کننده هسته ای Tuning the Nucleus solver

2. تعریف ویژگی های سیستم مو 2. Defining hairSystem Attributes

  • تنظیم کیفیت نمایشگر Setting display quality

  • انتخاب یک روش شبیه سازی Choosing a simulation method

  • تنظیم ویژگی های پویا Setting dynamic properties

  • کنترل سفتی با مقاومت خم Controlling stiffness with Bend Resistance

  • کنترل تصادفات Controlling collisions

  • نیروهایی مانند توده و کشیدن را تنظیم کنید Adjusting forces such as mass and drag

  • تعریف ویژگی های Clump و شکل مو Defining Clump and Hair Shape attributes

  • تنظیم پیچ و تاب ، تخت صاف ، و حلقه صاف Adjusting Clump Twist, Clump Flatness, and Clump Curl

  • تغییر شکل مو با جابجایی Changing hair shape with displacements

  • سایه موی سیستم Shading the hairSystem

3. کار با فولیکول ها 3. Working with Follicles

  • ایجاد ابزار فولیکول ها با ابزار Paint Hair Follicles Creating follicles with the Paint Hair Follicles tool

  • انتخاب فولیکول ها در منظره Selecting follicles in the viewport

  • حرکت فولیکول ها در فضای UV Moving follicles in UV space

  • پیرایش و گسترش فولیکول ها Trimming and extending follicles

  • ویژگی های فولیکول نقاشی می کند Painting follicle attributes

  • رنگ فولیکول Painting follicle color

  • تنظیم ویژگی های فولیکول فردی Setting individual follicle attributes

  • تبدیل روش شبیه سازی فولیکول Converting the follicle simulation method

  • اتصال اشیاء به سطوح با فولیکول ها Linking objects to surfaces with follicles

4- یک ظاهر طراحی شده مو 4. Styling nHair

  • ایجاد کیفیت تولید nair Creating production-quality nHair

  • منحنی های تغییر شکل Transforming curves

  • با استفاده از شروع منحنی جاذبه Using Start Curve Attract

  • منحنی های اصلاح شده Modifying curves

  • ایجاد مدل موهای بلند Creating long hairstyles

  • طول منحنی قفل است Locking curve length

  • در حال ویرایش CV های منحنی Editing curve CVs

  • اعمال nConstraints Applying nConstraints

5. ارائه nHair 5. Rendering nHair

  • ایجاد یک nCache Creating an nCache

  • ارائه در نرم افزار مایا Rendering in Maya software

  • ارائه در پرتوهای ذهنی Rendering in mental ray

  • فعال کردن چند رگه Enabling Multi Streaks

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مایا: n مو
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 8m
43
Linkedin (لینکدین) lynda-small
09 بهمن 1392 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
50,721
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.