آموزش یک برنامه حمل و نقل عمومی با jQuery بسازید

Build a Public Transport App with jQuery

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: اگر با JavaScript آشنا هستید و می خواهید در مورد کتابخانه jQuery اطلاعات بیشتری کسب کنید ، یا اگر در حال حاضر جاوا اسکریپت و jQuery را یاد می گیرید و می خواهید ببینید که چگونه آنها در یک برنامه کاربردی با هم کار می کنند ، مارک لاسوف را در ساخت یک برنامه برای پیگیری پیوست. در سیستم حمل و نقل بارت در سانفرانسیسکو قطار می کند. در این دوره عملی پروژه ، مارک تمام کد و دستورالعمل های لازم برای ساخت برنامه را خود شما ارائه می دهد ، و کد را سطر به خط عبور می دهد. مارک پس از شروع به کار با یک نسخه ی نمایشی از برنامه به پایان رسیده ، مهارت ها و کتابخانه های مورد نیاز برای ساخت برنامه را توضیح می دهد ، نحوه عملکرد هر ویژگی را توضیح می دهد و برخی از پیشنهادات را در مورد چگونگی افزودن قابلیت های خود به برنامه به شما ارائه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی پروژه Project introduction

  • نمایش برنامه App demonstration

  • مهارت های تحت پوشش Skills covered

1. ساخت برنامه ما 1. Building Our App

  • کد HTML The HTML code

  • معرفی جاوا اسکریپت و jQuery The JavaScript and jQuery introduction

  • JavaScript و jQuery: ایجاد یک منوی کشویی پویا JavaScript and jQuery: Creating a dynamic drop-down menu

  • JavaScript و jQuery: تماس با API JavaScript and jQuery: Contacting the API

  • JavaScript و jQuery: ساخت خروجی JavaScript and jQuery: Building the output

  • JavaScript و jQuery: تکمیل ListView JavaScript and jQuery: Completing the ListView

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یک برنامه حمل و نقل عمومی با jQuery بسازید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
30m 7s
10
Linkedin (لینکدین) lynda-small
11 فروردین 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
100
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Lassoff Mark Lassoff

مربی فنی

سلام، من مارک هستم.

من افتخار آموزش کدنویسی، طراحی و مهارت های کسب و کار را به بیش از دو میلیون نفر به صورت آنلاین داشته ام.

من محتوای آموزشی در سطح جهانی تولید می کنم که بر مهارت های دیجیتالی مانند توسعه وب و موبایل تمرکز دارد. قبل از تأسیس شرکت فعلی خود، چندین شرکت را در منطقه آستین، تگزاس راه اندازی کردم. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که برای آموزش تکنیک ها و فناوری های برنامه نویسی به دنیا سفر کرده ام.

من در آستین، تگزاس، و هارتفورد، سی تی، به 40 زیر 40 سال معرفی شدم. در سال 2017، جایزه معتبر انجمن آموزشی Guildmaster به من اهدا شد.

من و شرکت من در وست پورت، کانکتیکات مستقر هستیم.

Framework TV Framework TV

مارک لاسوف میزبان ویدئو و بنیانگذار رسانه های فناوری چارچوب است. از طریق FrameworkTV.com، مارک آموزش را در توسعه برنامه های کاربردی وب و تلفن همراه و همچنین طراحی دیجیتال آموزش می دهد. او بیش از دو دهه تجربه توسعه نرم افزار را دارد و همچنین LearnToprogram را تاسیس کرد، ناشر دوره های آنلاین که به تلفن همراه، وب و توسعه بازی می آموزد. مارک هشت کتاب در برنامه نویسی کامپیوتر نوشته است و یک سخنران در تقاضا است، که در SXSW، Techweek و Camp Code Code Silicon Valley برجسته شده است. مارک شروع به برنامه ریزی در Basic در Commodore 64 خود کرد و BA را در علوم کامپیوتر از دانشگاه تگزاس در آستین برگزار می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.