صفحه نمایش داستان به صورت سه بعدی با Storyboard Pro

Storyboarding in 3D with Storyboard Pro

Storyboard Pro نرم افزار پیشرو داستانی در سراسر جهان است. اما دارای قابلیت های سه بعدی است که بسیاری از هنرمندان داستان فیلم حتی هرگز از آن کاوش نکرده اند. قادر به ادغام اشیاء سه‌بعدی و حرکت دوربین سه بعدی ، به کارگردانان و هنرمندان داستان اجازه می دهد تا پیش پرده های قدرتمندی را ایجاد کنند که به دید اصلی آنها نزدیک باشد. در این دوره ، مارک سیمون - یک هنرمند صفحه داستانی برای نمایش هایی مانند The Walking Dead how به شما می آموزد که چگونه دقیقاً اشیاء سه‌بعدی و حرکت دوربین سه بعدی را در Storyboard Pro Pro نمایش دهید. نحوه استفاده از ابزارهای سه بعدی ، پیمایش در فضای 3D ، راه‌اندازی یک کتابخانه سه بعدی ، وارد کردن مدلهای سه بعدی ، موقعیت و دوربینهای سه بعدی متحرک و تبدیل صحنه ها به 3D را کشف کنید. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه بین ابعاد حرکت کنید: ارائه مدلهای سه بعدی در 2D ، افزودن هنر 2D به صحنه های سه بعدی و موارد دیگر.

مقدمه Introduction
  • معرفی استفاده از 3D در Storyboard Pro Intro to using 3D in Storyboard Pro
  • آنچه باید بدانید What you should know
  • از کجا می توان مدل های سه بعدی را دریافت کرد Where to get 3D models
  • نمونه پرونده ها Sample files
1. تنظیم برای Storyboards 3D 1. Setting Up for 3D Storyboards
  • مدل های سه بعدی را به Storyboard Pro بیاورید Bring 3D models into Storyboard Pro
  • قالب های سه بعدی 3D formats
  • درک ابزارهای سه بعدی Understanding 3D tools
  • نمای صحنه در مقابل نمای دوربین Stage view vs. Camera view
  • در فضای سه بعدی حرکت کنید Navigate in 3D space
  • پنجره های نمای بالا و نمای جانبی Top view and Side view windows
  • پنجره نمودار 3D 3D Graph window
  • صحنه را به سه بعدی تبدیل کنید Convert a scene to 3D
2. اشیاء 3D در صحنه های 2D 2. 3D Objects in 2D Scenes
  • مزایای اشیاء 3D ارائه شده در 2D Benefits of 3D objects rendered in 2D
  • یک شیء سه بعدی را به عنوان لایه 2D ارائه دهید Render a 3D object as 2D layer
  • مجدداً یک مدل سه بعدی در یک صحنه 2D Reposition a 3D model in a 2D scene
3. اشیاء 3D در صحنه های 3D 3. 3D Objects in 3D Scenes
  • یک شیء سه بعدی وارد کنید Import a 3D object
  • موقعیت ، چرخش و مقیاس اشیاء 3D Position, rotate, and scale 3D objects
  • اشیاء سه بعدی را زنده کنید Animate 3D objects
  • موضوعات فرعی 3D را ویرایش کنید Edit 3D subobjects
  • حالت نمایش اشیاء سه بعدی را تغییر دهید Change display mode of 3D objects
4. 2D Art در صحنه های سه بعدی 4. 2D Art in 3D Scenes
  • هنر 2D را روی یک سطح 3 بعدی ایجاد کنید Create 2D art on a 3D surface
  • رنگ 2D هنر در یک عکس سه بعدی Color 2D art in a 3D shot
  • موقعیت ، چرخش ، و مقیاس 2D هنر را در یک صحنه سه بعدی Position, rotate, and scale 2D art in a 3D scene
  • هنر 2D را در صحنه سه بعدی ویرایش کنید Edit 2D art in 3D scene
  • یک مجموعه سه بعدی را با هنر 2D ترسیم کنید Draw a 3D set with 2D art
  • هنر 2D را در یک صحنه سه بعدی تحریک کنید Animate 2D art in a 3D scene
5. دوربین سه بعدی 5. 3D Camera
  • موقعیت دوربین سه بعدی را تنظیم کنید Adjust 3D camera position
  • دوربین سه بعدی را تحریک کنید Animate 3D camera
6. عیب یابی 6. Troubleshooting
  • هنگام وارد کردن سه بعدی وجود ندارد Missing 3D when importing
  • تغییر اندازه مدل سه بعدی در کلیه صحنه ها 3D model changing size in all scenes
  • واردات سه بعدی به عنوان تصویر 2D ظاهر نمی شود 3D import as 2D image not appearing
  • دوربین های بالا و جانبی به درستی واکنش نشان نمی دهند Top and Side cameras not reacting properly
نتیجه Conclusion
  • مراحل بعدی Next steps
Mark Simon

مارک سیمون یک هنرمند داستان ، تهیه کننده و کارگردان برای اکشن و انیمیشن زنده است. وی بیش از بیست و هشت سال سابقه کار در صنعت سرگرمی را دارد و تاکنون بیش از 3500 اعتبار تولید داشته و همچنین در زمینه موضوعات صنعت می نویسد و سخنرانی می کند. مارک به تازگی انیمیشن را برای فیلم Universal’s Little Rascals Save The Day و فیلم FOX Tooth Fairy 2 تهیه کرده است که در آن لری The Cable Guy بازی کرده است. Timmy's Lessons In Nature ، شورت های انیمیشن که مارک سیمون ساخت ، کارگردانی و تولید کرد ، جایزه بزرگ نخستین جشنواره فیلم نیکوتون نیکلودون را به دست آورد. شرکت او Animatics & Storyboard، Inc. ، بزرگترین تأمین کننده در جنوب ایالات متحده ، تصاویر ، کارتون ها و استوری بورد را برای صنایع سرگرمی و نشر از جمله مشتریانی مانند دیزنی ، یونیورسال ، ویاکوم ، سونی ، HBO ، نیکلودئون ، FOX ، استیون در اختیار شما قرار می دهد. اسپیلبرگ ، شبکه های ایالات متحده ، تلویزیون ABC و بسیاری دیگر. در سال 2012 ، مارک به عنوان بخشی از تیم نرم افزاری Toon Boom به برنده شدن در مهندسی Primetime Emmy برای نرم افزار Storyboard Pro کمک کرد. مارک همچنین نویسنده ده متن محبوب صنعت سرگرمی از قبیل Storyboards: Motion In Art ، بیان چهره و تولید انیمیشن شخصیت مستقل 2D است ، وی برای مجلات صنعتی همچون شبکه جهانی انیمیشن در AWN.com ، مجله انیمیشن ، Cinefex نوشت. ، مجله فیلمساز ، مجله MovieMaker و انیمیشن امروز (هند). مارک در سال 2013 به سالن مشاهیر دانشکده دیجیتال انیمیشن و جلوه های بصری القا شد. وی در تعدادی از دانشگاه ها عضو هیئت مشاور بوده است ، در کمیته مشورتی Orlando Filmbook قرار دارد و عضو انجمن ملی کاریکاتوریست ، نویسندگان انجمن صنفی است. ، فدراسیون تبلیغات آمریکا ، و زنان در انیمیشن. وی در کنفرانس های بزرگ ، همایش ها ، مدارس تجارت سرگرمی و دانشگاه ها در سراسر جهان سخنرانی می کند و یک کمربند سیاه درجه دو و قهرمان ملی دو بار در رشته های tae kwon است.