غیر واقعی: واقعیت مجازی برای تجسم معماری و صنعتی

Unreal: Virtual Reality for Architectural & Industrial Visualization

در صنعتی که برای تغییر و نوآوری مداوم شناخته شده است ، واقعیت مجازی (VR) به عنوان روشی منحصر به فرد جذاب برای مشاهده محتوا شناخته می شود. بیاموزید که چگونه تصاویر غیر واقعی موتور 4 (UE4) خود را با VR به سطح جدیدی برسانید. قبل از گذراندن این دوره ، ممکن است بخواهید از ایجاد محتوای سه بعدی برای واقعیت مجازی دیدن کنید. این به شما درک کاملی از اصول VR را می دهد قبل از اینکه در صحنه UE4 با VR کار کنید. در این دوره ، بررسی کنید که چگونه یک پروژه موجود باید قوانین خاصی را رعایت کند تا در فضای VR قانع کننده باشد. به علاوه ، راه حل هایی را برای مشکلات احتمالی با محتوای سه بعدی و VR ، مانند بیماری حرکتی ، و همچنین گزینه های ناوبری صحنه بیاموزید.

مقدمه Introduction
  • خوش آمدی Welcome
  • چه چیزی را می دانم What to know
  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files
1. VR و تجسم 1. VR and Visualization
  • VR به عنوان یک ابزار ارائه VR as a presentation tool
  • در مقابل مشاهده تجربه کنید Experience vs. viewing
  • VR به عنوان یک ابزار طراحی VR as a design tool
  • ملاحظات آینده: ویرایشگر VR Future considerations: VR editor
2. VR و UE4 2. VR and UE4
  • انتخاب دنده VR خود را Choosing your VR gear
  • نقاط شروع: الگوهای VR Starting points: VR templates
  • پروژه های مهاجرت Migrating projects
  • نکات تنظیم صحنه VR VR scene adjustment tips
3. چالش ها: VR و تجسم 3. Challenges: VR and Visualization
  • مقیاس دنیای واقعی در VR Real-world scale in VR
  • بافت ها و جزئیات در VR Textures and details in VR
  • پیمایش در VR Navigation in VR
  • حرکت و بیماری VR Motion and VR sickness
نتیجه Conclusion
  • مراحل بعدی Next steps
Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.