آموزش SketchUp: مدلسازی فضای داخلی از عکسها
1h 46m
24
Linkedin
20 مهر 1397
14,414
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Scott Onstott

https://donyad.com/d/76bd

آموزش SketchUp: مدلسازی فضای داخلی از عکسها

SketchUp: Modeling Interiors from Photos

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: مطمئن نیستید کدام مبلمان با طرح شما مشبک می شود؟ با SketchUp ، یک برنامه مدل سازی سه بعدی ، می توانید ایده های معماری و طراحی مواد را از سر خود به صفحه خود ببرید. در این دوره ، اسکات اسکات Onstott به شما نشان می دهد که چگونه از نسخه Pro SketchUp برای کشف سناریوهای طراحی با استفاده از عکس و مدل های سه بعدی استفاده کنید. اسکات توضیح می دهد که چگونه سیستم مختصات SketchUp را با چشم انداز ضمنی چندین عکس تطبیق دهیم ، به شما امکان می دهد از عکس ها برای ایجاد مدل های سه بعدی استفاده کنید. وی نحوه مدل سازی اشیا like مانند شومینه ، پنجره ها ، درها و دیوارها را از مدل های عکس ، تغییر بافت عکس در SketchUp و روتوش آنها در فتوشاپ و مدل سازی اشیا text جدید با بافت نشان می دهد. وی همچنین نحوه استفاده از ترکیبی از لایه ها ، صحنه ها و مواد را برای کاوش در طرح های جایگزین نشان می دهد.

موضوعات شامل:
  • تطبیق عکس ها با مختصات مکانی
  • مدل سازی اشیا 3D سه بعدی از عکس ها
  • تغییر بافت عکس
  • مدل سازی اشیا objects جدید
  • بررسی سناریوهای مختلف طراحی


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • آموزش در مورد SketchUp و مدل سازی از عکس ها Learning about SketchUp and modeling from photos

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. تطبیق عکس با سیستم مختصات SketchUp 1. Matching Photos to the SketchUp Coordinate System

  • یک الگوی را انتخاب کنید Select a template

  • عکس بگیرید Match a photo

  • کف و دیوارها را برای همخوانی مدل کنید Model the floor and walls to match

  • عکس دوم را مطابقت دهید Match a second photo

2. مدل سازی اشیاء از عکس ها 2. Modeling Objects from Photos

  • یک خلبان و ستون درست کنید Make a pilaster and a column

  • شومینه را مدل کنید Model the fireplace

  • ویندوز اضافه کنید Add windows

  • یک درب و یک پنجره گذرگاه درست کنید Make a door and a transom window

  • صفحه های پلاستیکی و جلد را به آن اضافه کنید Add baseboard trim and cover plates

3. تغییر بافت های عکس 3. Altering Photo Textures

  • بافتهای موقعیتی در SketchUp Position textures in SketchUp

  • روتوش بافت ها در فتوشاپ Retouch textures in Photoshop

4. مدل سازی اشیاء جدید 4. Modeling New Objects

  • صورت و لبه ها را به عنوان اشیاء گروه بندی کنید Group faces and edges as objects

  • با استفاده از Intersect with Model و Clipboard ، دهانه ها را برش دهید Cut openings using Intersect with Model and the clipboard

  • لایه هایی ایجاد کنید و آنها را به گروه ها اختصاص دهید Create layers and assign them to groups

  • یک محفظه جدید شومینه را مدل کنید Model a new fireplace surround

  • کابینت های جدید را که در کنار شومینه قرار دارد مدل کنید Model new cabinets flanking the fireplace

5. کاوش سناریوها 5. Exploring Scenarios

  • مدل های 3D Warehouse را بارگیری کنید Download 3D Warehouse models

  • قطعات را با لایه ها و ابزار Move قرار دهید Lay out components with layers and the Move tool

  • موارد نهایی را با اشیاء و لایه های تکراری کاوش کنید Explore finishes with duplicate objects and layers

  • سناریوهای مختلف را با صحنه ضبط کنید Record different scenarios with scenes

نتیجه Conclusion

  • مروری بر آنچه آموخته اید Overview of what you have learned

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Scott Onstott

مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و زمان واقعی Scott Onstott یک مربی متخصص در نرم افزارهای CAD ، BIM ، 3D و در زمان واقعی است که در صنعت AEC استفاده می شود. اسکات یک مشاور ، مدرس ، نویسنده و تهیه کننده مستقل فیلم است که در مورد نرم افزارهای تجسم معماری و طراحی تدریس و نوشتن کرده است از سال 1999. او آموزش های آنلاین و بین المللی را در محل ارائه می دهد. او نویسنده بیش از دوازده کتاب فنی است ، بیش از هزار دانش آموز را به صورت حضوری تدریس کرده و در مکان های مختلف عمومی در اتوکد ، 3ds Max ، SketchUp و فتوشاپ صحبت کرده است. اسکات با خانواده اش در بریتیش کلمبیا زندگی می کند. به وب سایت های وی در http://grok.academy و http://www.scottonstott.com مراجعه کنید.