آموزش 12 اصل انیمیشن برای انیماتورهای CG

12 Principles of Animation for CG Animators

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: 12 اصل انیمیشن زمینه ساز هر کاری است که انیماتورها انجام می دهند ، از ساخت فیلم به بازی های ویدیویی. این اصول بدون توجه به نرم افزاری که استفاده می کنید یکسان هستند - مجموعه 2D یا 3D ، منبع باز یا مجموعه پیشرفته. در این دوره ، انیماتور برنده جایزه ، دیوید آندراد ، وظایف سنتی دانشجویی (یک توپ تندرست و یک گونی آرد پست) را می گیرد و آنها را به انیمیشن های دیجیتالی ترجمه می کند که هر یک از این اصول را با جزئیات نشان می دهد. او از مایا و بلندر استفاده می کند ، اما تمرکز بر عدم تسلط بر نرم افزار است. این در مورد تکنیک ها است ، نه ابزارها. دنبال کنید زیرا او تاریخچه انیمیشن شخصیت را معرفی می کند و هر یک از 12 اصل را از اسکواش و کشش و پیش بینی تا زمان بندی و پیگیری بررسی می کند. تمرینات چالشی را برای تمرین آنچه در این راه آموخته اید ، انجام دهید.

انیمیشن در قرن گذشته بسیار پیشرفت کرده است ، اما برخی از اصول همیشه ثابت هستند. این بنیاد برای یک زندگی مادام العمر در خدمت شما خواهد بود.
موضوعات شامل:
  • سابقه انیمیشن شخصیت
  • کدو و کشش
  • پیش بینی
  • صحنه پردازی
  • انیمیشن ژست به حالت
  • اقدام ثانویه
  • زمان بندی
  • اغراق

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. یک مرور کلی 1. An Overview

  • تاریخچه مختصری از انیمیشن شخصیت A brief history of character animation

  • به فیزیک و هنر فکر کنید ، نه به نرم افزار Think physics and art, not software

2. اسکواش ، کشش و پیش بینی 2. Squash, Stretch, and Anticipation

  • اصل 1: اسکواش و کشش Principle 1: Squash and stretch

  • اصل 2: پیش بینی Principle 2: Anticipation

  • چالش: تمرین با توپ Challenge: An exercise with a ball

3. صحنه سازی 3. Staging

  • اصول 3: مرحله بندی Principles 3: Staging

  • راه حل: یک تمرین با کیسه آرد Solution: An exercise with a flour sack

4. صاف جلو و در معرض نمایش 4. Straight Ahead and Pose-to-Pose

  • اصل 4: مستقیم جلو بروید Principle 4: Straight ahead

  • اصل چهارم: مطرح کردن Principle 4: Pose-to-pose

  • آنها را ترکیب کنید تا جفت های کپی شده تشکیل شود Combine them to form copied pairs

5- از طریق و آهسته وارد و خارج شوید 5. Follow Through and Slow In and Out

  • اصل 5: از طریق آن پیروی کنید Principle 5: Follow through

  • اصل 6: آهسته وارد و خارج شوید Principle 6: Slow in and out

  • استفاده از مماس برای کنترل کندی ها و روزه ها Using tangents to control slows/fasts

6. قوس ها و اقدام ثانویه 6. Arcs and Secondary Action

  • اصل 7: قوس ها Principle 7: Arcs

  • اصل 8: اقدام ثانویه Principle 8: Secondary action

  • چالش: ورزش با کیسه آرد Challenge: An exercise with a flour sack

7. زمان بندی 7. Timing

  • اصل 9: زمان بندی Principle 9: Timing

  • اصل 9: فاصله Principle 9: Spacing

  • چالش: تمرین با توپ Challenge: An exercise with a ball

  • راه حل: تمرین با توپ Solution: An exercise with a ball

  • راه حل: تمرین با توپ Solution: An exercise with a ball

8- اغراق ، ترسيم جامد و جذابيت 8. Exaggeration, Solid Drawing, and Appeal

  • اصل 10: اغراق Principle 10: Exaggeration

  • اصل 11: طراحی جامد Principle 11: Solid drawing

  • اصل 12: استیناف Principle 12: Appeal

  • چالش: ورزش با کیسه آرد Challenge: An exercise with a flour sack

  • چالش: ورزش با کیسه آرد Challenge: An exercise with a flour sack

  • راه حل: یک تمرین با کیسه آرد Solution: An exercise with a flour sack

  • راه حل: یک تمرین با کیسه آرد Solution: An exercise with a flour sack

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 12 اصل انیمیشن برای انیماتورهای CG
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 23m
31
Linkedin (لینکدین) lynda-small
03 آبان 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
121,854
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Andrade

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.