آموزش باز کردن قفل قدرت ابزار Roto Brush در افتر افکت

Unlocking the Power of the Roto Brush Tool in After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه از ابزار Roto Brush استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52. در این مجموعه از درس ها ، ما می آموزیم که چگونه از ابزار Roto Brush استفاده کنیم. بسیاری از افراد سعی می کنند از ابزار Roto Brush استفاده کنند بدون اینکه بدانند چگونه کار می کند. آنها می پرند داخل ، شروع به رنگ آمیزی یک قاب پس از دیگری می کنند و بسته به سطح صبرشان ، خیلی زود منصرف می شوند. این به این دلیل است که چند قانون اساسی برای استفاده از این ابزار وجود دارد و اگر آنها را نمی دانید ، مات شما به خوبی ظاهر نمی شود. اگر قوانین اساسی را می دانید ، برای استفاده از آن نیازی به داشتن یک خبره "Roto Brush Tool Expert" ندارید. این ابزار برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما است. با این اوصاف ، در این آموزش از نمونه های فیلم استفاده نمی شود که به راحتی غیر واقع بینانه انجام می شوند. بنابراین بعد از اینکه درک اولیه ای از این ابزار پیدا کردیم ، قصد داریم چند درس سخت با فیلم های غیر همکار داشته باشیم که به شما کمک می کند چالش های واقعی استفاده از این ابزار را یاد بگیرید. همچنین برخی از مکانهای مناسب برای استفاده از آن و چگونگی فریب فیلمهای خود با استفاده از ترکیبی از تکنیکها ، به همان شکلی که تصور می کنید به نظر می رسند. این آموزش برای شما مناسب است اگر قبلاً هرگز از قلم مو Roto استفاده نکرده اید و آماده یادگیری هستید. همچنین اگر آن را امتحان کرده اید ، مشکلی داشته اید و می خواهید بیاموزید که چگونه آن را به روش صحیح درست کنید ، برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

باز کردن قفل قدرت ابزار Roto Brush در افتر افکت Unlocking the Power of the Roto Brush Tool in After Effects

  • آیا باید از ابزار Roto Brush با تصاویر خود استفاده کنم؟ Should I Use the Roto Brush Tool with My Footage?

  • شروع استفاده از قلم مو Roto: بایدها و نبایدها Getting Started Using the Roto Brush: The Do's and Don'ts

  • ایجاد سکته های اصلاحی Making Corrective Strokes

  • استفاده از ابزار Refine Edge و استفاده از حالت های مختلف مشاهده Using the Refine Edge Tool and Using Different View Modes

  • تنظیمات قلم مو روتو و تنظیمات مات Roto Brush Propagation and Matte Settings

  • تنظیمات Edge Matte را اصلاح کنید Refine Edge Matte Settings

  • تیرگی حرکت و ضد عفونی کردن رنگهای لبه Motion Blurring and Decontaminating Edge Colors

  • ذخیره و قفل کردن Roto Brush Progress Caching and Locking Roto Brush Progress

  • وقتی لبه ها شنا می کنند باید چه کار کنیم What to Do When Edges Are Swimming

  • ترکیب چندین مات Combining Multiple Mattes

  • استفاده از ماسک با لایه Roto Brushed Using a Mask with a Roto Brushed Layer

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش باز کردن قفل قدرت ابزار Roto Brush در افتر افکت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 34m
12
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
12 مرداد 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Laura Hawk

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.