آموزش مجسمه سازی دارایی بازی در مخلوط کن

Sculpting a Game Asset in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ابزارهای مجسمه سازی بلندر برای مدل سازی بسیار مناسب هستند ، اما همچنین می توانند برای ایجاد بافت هایی با جزئیات دقیق برای مدلهای سه بعدی شما ، چه برای انیمیشن و چه برای بازی ، مورد استفاده قرار گیرند. در این دوره ، Darrin Lile نحوه استفاده از اصلاح کننده چند منظوره و ابزار مجسمه سازی Blender را برای ایجاد نقشه های بافتی که اطلاعات مجسمه سازی با پلی بالا را شبیه سازی می کنند ، نشان می دهد. وی روند پخت این بافت ها را روی نقشه های بافت طبیعی و انسداد محیط بررسی می کند و سپس نشان می دهد که چگونه آنها را در دارایی های بازی 3D خود در Unity اعمال کنید.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی یک شی متقارن در بلندر
  • اشعه ماورا بنفش اشیا در مخلوط کن
  • ایجاد جزئیات بسیار بالا مجسمه سازی
  • استفاده از برس های ماسک و ماسک
  • ایجاد جزئیات خوب
  • پخت و استفاده از نقشه های بافت
  • وارد کردن و آزمایش نقشه های بافت در Unity

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدل سازی چکش 1. Modeling the Hammer

  • بارگیری یک تصویر پس زمینه Loading a background image

  • مدل کردن سر چکش Modeling the hammer head

  • مدل سازی دسته Modeling the handle

  • مدل سازی لوازم جانبی Modeling the accessories

  • چکش را تمام کنید Finishing the hammer

2. UV نگاشت چکش 2. UV Mapping the Hammer

  • اشعه ماوراء بنفش نقشه کشیدن سر چکش UV mapping the hammer head

  • UV دسته را نگاشت UV mapping the handle

  • UV نقشه برداری لوازم جانبی UV mapping the accessories

  • در پایان نقشه UV Finishing the UV map

  • سازماندهی و آزمایش نقشه UV Organizing and testing the UV map

3. مجسمه سازی جزئیات 3. Sculpting the Details

  • ایجاد نسخه ای با کیفیت بالا Creating a high-poly version

  • اصلاح کننده Multiresolution The Multiresolution modifier

  • قلم مو مجسمه سازی The Sculpt Brush

  • برس ماسک The Mask Brush

  • ابزار Anchor The Anchor tool

  • ایجاد جزئیات دقیق Creating fine details

4- پخت و استفاده از بافت ها 4. Baking and Applying the Textures

  • آماده سازی برای پخت نقشه های بافت Preparing to bake the texture maps

  • پخت نقشه های انسداد طبیعی و محیطی (AO) Baking the normal and ambient occlusion (AO) maps

  • واردات و آزمایش در یونیتی Importing and testing in Unity

نتیجه Conclusion

  • نتیجه گیری و مراحل بعدی Conclusion and next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مجسمه سازی دارایی بازی در مخلوط کن
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 41m
23
Linkedin (لینکدین) lynda-small
21 دی 1394 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
58,851
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.