آموزش مستر کلاس MAYA - راهنمای کامل انیمیشن سه بعدی در مایا

MAYA Master Class - Complete Guide to 3D Animation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: هر آنچه برای انیمیشن سه بعدی در Autodesk Maya نیاز دارید ، بیاموزید: مدل سازی ، بافت ، نور ، تقلب ، انیمیشن ، پویایی

آنچه خواهید آموخت

  • ساخت و طراحی اشیا 3D سه بعدی خود را در Autodesk Maya یاد خواهید گرفت
  • شما می توانید مدل سازی ، تقلب ، متحرک سازی ، سایه زنی ، بافت ، نورپردازی طرح های زیبا را در مایا بیاموزید با مایا راحت باشید
  • بیوگرافی اشیا 3D سه بعدی خود را بیاموزید
  • Master Rigging یک شخصیت سه بعدی برای انیمیشن
  • شما یاد خواهید گرفت که یک صحنه متحرک کاملاً سه بعدی را جمع کنید
  • در مایا حرکت کنید مشاهده نماها ، انتخاب و لغو انتخاب اشیا ، استفاده از ابزار حرکت ، چرخش و مقیاس گذاری ، استفاده از دستورات قدرتمند مدل سازی

در این آموزش شما باید در مورد مدل سازی ، بافت ، تقلب ، روشنایی ، پارچه ، طراحی و موارد دیگر در مایا با کارآیی بیشتر یاد بگیرید. این نه تنها به شما تکنیک ها را آموزش می دهد بلکه به شما در سرعت بخشیدن به کار و تولید کار با کیفیت بالا در مایا در کمترین زمان کمک می کند. این یک دوره بسیار اختصاصی است که هدف آن ارتقا skills مهارت های شما به عنوان یک هنرمند مایایی است.

Autodesk Maya همانطور که به طور رسمی شناخته شده است ، در زمینه انیمیشن سه بعدی کاربردهای زیادی دارد. دیدن باورکننده است و آموزش مایا کیفیتی را ارائه می دهد که تعداد کمی می توانند تکرار کنند. انیماتورهای سه بعدی برای داشتن یک متخصص سطح بالای انیمیشن ، باید با این نرم افزار انیمیشن صحبت کنند. انیماتورهای سه بعدی مشتاق اگر می خواهند محصولات اتصال طلسم ایجاد کنند باید مایا را یاد بگیرند.

مایا انیمیشن را با ظاهری حرفه ای ترکیب می کند. از قسمت دوم سال 2002 ، شبیه سازهای واقع بینانه در نرم افزار گنجانده شده اند که شبیه سازی پارچه ای جداگانه برای نسخه های قبلی وجود دارد. هسته مایا اکنون شامل nCloth و nParticle است. هر دوی آنها کنترل اشیا scene صحنه روان و جلوه های ویژه را برای ایجاد جلوه ای واقع گرایانه و جلوه های جوی بسیار دور از هوا فراهم می کنند.

مایا 2010 همچنین شامل Composite بود که قبلاً به عنوان یک نرم افزار ترکیب فیلم Autodesk به نام Toxik فروخته شده بود. با تکامل مایا در طول سالها ، ویژگیهای بیشتری به آن اضافه شد. MatchMover همچنین بخشی از مایا 2010 است که پشتیبانی را برای نمایش رندر CGI با توجه به داده های حرکتی از توالی فیلم فراهم می کند.

از زمان تأسیس خود در سال 2009 ، Camera Sequencer انگیزه زیادی دریافت کرده است زیرا می توان چندین عکس دوربین را تنظیم کرد و از طریق یک قطعه انیمیشن به این هدف رسید دقیقاً مانند موجودی روشن فکر که می تواند چندین چشم انداز را از طریق منشور دانش جهانی ببیند! مایا از ویژگی های پیشرفته ای همچون ابزار ردیابی حرکت برخوردار است.

این امکان انجام پروژه های پیشرفته را به صورت یکجا فراهم می کند. مایا متناسب با خواسته های متناقض صنعت فیلم و همچنین طراحی بازی های ویدیویی است. یادگیری مایا به معنای به دست آوردن مهارت های مهمی است که به شما کمک می کند تا کارآیی و خلاقیت داشته باشید. انیماتورها از زمینه های مختلف تحت آموزش مایا قرار می گیرند. مایا بهترین نرم افزار در زمینه انیمیشن است.

این دوره برای چه کسانی است:

  • دانشجویان علاقه مند به MAYA 3D
  • طراحی حرفه ای
  • طراحی شخصیت 3D انیماتور
  • هر کسی که می خواهد انیمیشن سه بعدی را بیاموزد و ابزارهایی که توسط انیماتورهای حرفه ای در صنعت فیلم استفاده می شود.
  • کاربران مایا که می خواهند مهارت های خود را به سطح بعدی پیشرفته تری برسانند.
  • هنرمندان با استفاده از 3d studio max ، Cinema 4d ، Blender یا بسته سه بعدی دیگر

سرفصل ها و درس ها

مدل سازی شخصیت های سه بعدی MAYA MAYA 3D Character Modeling

  • ارجاع Reference

  • رابط ها Interfaces

  • ایجاد پروژه جدید Create New Project

  • تابلوها Panels

  • کار روی Vertices Working on Vertices

  • مرجع شخصیت وارد کنید Import Character Reference

  • تنظیم تصویر Image Adjustment

  • تنظیم جلوی سمت جلو Front Side Ref Adjustment

  • تصاویر فریز Images Freez

  • Split Edge Split Edge

  • Extrude Edge Extrude Edge

  • شماره Ref Ref Issue

  • اکسترود لبه از ابرو Extrude Edge From Eyebrow

  • Extrude Edge از ابرو ادامه دهید Extrude Edge From Eyebrow Continue

  • Edge Sphere را تنظیم کنید Adjust Edge Sphere

  • گوشه چشم اکسترود Extrude Eye Corner

  • لب های اساسی Lips Basic

  • پراکسی روان Smooth Proxy

  • بینی اساسی Nose Basic

  • بخشهای بینی را وارد کنید Nose Segments Insert

  • بینی را پر کنید Fill Area Nose

  • بینی را به سمت بالا پر کنید Fill Area Nose Up

  • جوجه منطقه را پر کنید Fill Area Chick

  • فک را پر کنید Fill Area Jaw

  • کار روی Head Edge Working on Head Edge

  • اکسترود لبه عقب Back Head Edge Extrude

  • اطلاعات بیشتر در مورد Back Head Edg More on Back Head Edg

  • اکسترود گردن پشت گردن Back Neck Edg Extrude

  • اکسترود لبه پشت گردن ادامه دارد Back Neck Edg Extrude Continues

  • کار روی لب Working on Lips

  • کار روی چشم Working on Eye

  • جزئیات بینی Detail Nose

  • کار روی جوجه ها Working on Chicks

  • کار بر روی گوش اصلی Working on Basic Ear

  • اکسترود گوش اساسی Basic Ear Extrude

  • گوش اکسترود پایه Basic Ear Extrude Edge

  • گوش اکسترود پایه ادامه دارد Basic Ear Extrude Edge Continues

  • گزینه های پراکسی Sub Div Sub Div Proxy Options

  • گوش اکسترود پایه اصلی قسمت 1 Basic Ear Extrude Edge Part 1

  • گوش اکسترود پایه اساسی قسمت 2 Basic Ear Extrude Edge Part 2

  • گوش اکسترود پایه اساسی قسمت 3 Basic Ear Extrude Edge Part 3

  • گوش اکسترود پایه اصلی قسمت 4 Basic Ear Extrude Edge Part 4

  • گوش اکسترود پایه اساسی قسمت 5 Basic Ear Extrude Edge Part 5

  • گوش اکسترود پایه اصلی قسمت 6 Basic Ear Extrude Edge Part 6

  • گوش اکسترود پایه اساسی قسمت 7 Basic Ear Extrude Edge Part 7

  • گوش اکسترود پایه اساسی قسمت 8 Basic Ear Extrude Edge Part 8

  • چانه اکسترود Chin Extrude

  • اکسترود گردن Neck Extrude

  • پایه تنه Basic Torso

  • پایه قفسه سینه Basic Torso Chest

  • پایه اکسترود پایه Basic Extrude Leg

  • جزئیات پا تایلندی قسمت 1 Details Leg Thai Part 1

  • جزئیات Leg Thai قسمت 2 Details Leg Thai Part 2

  • جزئیات Leg Thai قسمت 3 Details Leg Thai Part 3

  • جزئیات Leg Thai قسمت 4 Details Leg Thai Part 4

  • جزئیات Leg Thai قسمت 5 Details Leg Thai Part 5

  • جزئیات پا تایلندی قسمت 6 Details Leg Thai Part 6

  • جزئیات Leg Thai قسمت 7 Details Leg Thai Part 7

  • جزئیات Leg Thai قسمت 8 Details Leg Thai Part 8

  • جزئیات Leg Thai قسمت 9 Details Leg Thai Part 9

  • ABS قسمت 1 Abs Part 1

  • ABS قسمت 2 Abs Part 2

  • ABS قسمت 3 Abs Part 3

  • دنده ها قسمت 1 Ribs Part 1

  • دنده ها قسمت 2 Ribs Part 2

  • دنده ها قسمت 3 Ribs Part 3

  • دنده ها قسمت 4 Ribs Part 4

  • عضله پشت قسمت 1 Back Muscle Part 1

  • عضله پشت قسمت 2 Back Muscle Part 2

  • عضله پشت قسمت 3 Back Muscle Part 3

  • عضله پشت قسمت 4 Back Muscle Part 4

  • عضله پشت قسمت 5 Back Muscle Part 5

  • عضله پشت قسمت 6 Back Muscle Part 6

  • عضله پشت قسمت 7 Back Muscle Part 7

  • عضله پشت قسمت 8 Back Muscle Part 8

  • عضله پشت قسمت 9 Back Muscle Part 9

  • قسمت پایه اصلی 1 Basic Hand Part 1

  • قسمت پایه دستی 2 Basic Hand Part 2

  • قسمت پایه دستی 3 Basic Hand Part 3

  • قسمت اصلی دست 4 Basic Hand Part 4

  • قسمت پایه اصلی 5 Basic Hand Part 5

  • قسمت اصلی اکسترودر آرنج Elbow Extrude Basic Part 1

  • اکسترود آرنج قسمت 2 Elbow Extrude Basic Part 2

  • اکسترود اصلی آرنج قسمت 3 Elbow Extrude Basic Part 3

  • اکسترود آرنج قسمت 4 Elbow Extrude Basic Part 4

  • اکسترود آرنج قسمت 5 Elbow Extrude Basic Part 5

  • اکسترود آرنج قسمت 6 Elbow Extrude Basic Part 6

  • اکسترود اصلی آرنج قسمت 7 Elbow Extrude Basic Part 7

  • اکسترود اصلی آرنج قسمت 8 Elbow Extrude Basic Part 8

  • اکسترود اصلی آرنج قسمت 9 Elbow Extrude Basic Part 9

  • قسمت دست بدن 1 را وصل کنید Connect Hand Body Part 1

  • قسمت دست بدن 2 را وصل کنید Connect Hand Body Part 2

  • قسمت دست بدن 3 را وصل کنید Connect Hand Body Part 3

  • قسمت دست بدن 4 را وصل کنید Connect Hand Body Part 4

  • قسمت دست بدن 5 را وصل کنید Connect Hand Body Part 5

  • Twick آرنج قسمت 1 Elbow Twik Part 1

  • Twick آرنج قسمت 2 Elbow Twik Part 2

  • Twbow آرنج قسمت 3 Elbow Twik Part 3

  • Twon آرنج قسمت 4 Elbow Twik Part 4

  • اکسترود انگشت شاخص قسمت 1 Index Finger Extrude Part 1

  • شاخص انگشت اکسترود قسمت 2 Index Finger Extrude Part 2

  • قسمت پایه دستی 1 Hand Basic Part 1

  • قسمت پایه دستی 2 Hand Basic Part 2

  • قسمت پایه دستی 3 Hand Basic Part 3

  • قسمت پایه دستی 4 Hand Basic Part 4

  • قسمت پایه دستی 5 Hand Basic Part 5

  • قسمت پایه دستی 6 Hand Basic Part 6

  • قسمت پایه دستی 7 Hand Basic Part 7

  • قسمت پایه دستی 8 Hand Basic Part 8

  • قسمت پایه دستی 9 Hand Basic Part 9

  • اکسترود انگشت پا قسمت 1 Foot Finger Extrude Part 1

  • اکسترود انگشت پا قسمت 2 Foot Finger Extrude Part 2

  • اکسترود کننده انگشت پا قسمت 3 Foot Finger Extrude Part 3

  • اکسترود انگشت پا قسمت 4 Foot Finger Extrude Part 4

  • اکسترود کننده انگشت پا قسمت 5 Foot Finger Extrude Part 5

  • اکسترود انگشت پا قسمت 6 Foot Finger Extrude Part 6

  • اکسترود کننده انگشت پا قسمت 7 Foot Finger Extrude Part 7

  • اکسترود کننده انگشت پا قسمت 8 Foot Finger Extrude Part 8

  • اکسترود کننده انگشت پا قسمت 9 Foot Finger Extrude Part 9

  • قسمت 1 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 1

  • قسمت 2 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 2

  • قسمت 3 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 3

  • قسمت 4 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 4

  • قسمت 5 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 5

  • قسمت 6 پا و بدن را ترکیب کنید Combine Foot and Body Part 6

  • نهایی ترکیب هر دو بدن Final Combined Both Bodies

بافت شخصیت 3D MAYA MAYA 3D Character Texturing

  • مقدمه ای بر بافت Introduction to Texture

  • نقشه برنامه ریز را اعمال کنید Apply Planner Map

  • UVS را جدا کنید Head Separate UVS

  • برش UVS Cutting UVS

  • برش UVS ادامه دارد Cutting UVS Continues

  • UVS سر را باز کنید Unfold UVS of Head

  • اطلاعات بیشتر در مورد Unfold UVS of Head More on Unfold UVS of Head

  • کار بر روی گزینه های Unfold UVS Working on Unfold UVS Options

  • دست UVS را باز کنید Unfold UVS Hand

  • پا را باز کنید Unwrap Leg

  • باز کردن پا پایین Unwrap Foot Down

  • بیشتر در Foot Down More on Foot Down

  • پا را باز کنید Unwrap Foot Up

  • باز کردن پا به بالا ادامه دارد Unwrap Foot Up Continues

  • قفسه سینه را باز کنید Unwrap Chest

  • باز کردن قفسه سینه ادامه دارد Unwrap Chest Continues

  • تکرار UVS Duplicate UVS

  • ایجاد تکراری UVS Creating Duplicates UVS

  • ایجاد تکراری UVS ادامه دارد Creating Duplicates UVS Continues

  • عکس فوری UV UV Snapshot

  • گزینه های محدوده UV UV Range Options

  • ایجاد بافت Creating Texture

  • استفاده از بافت Apply Texture

  • ایجاد بافت قسمت 1 Creating Texture Part 1

  • ایجاد بافت قسمت 2 Creating Texture Part 2

  • کار بر روی Save Texture Working on Save Texture

  • بافت قسمت 1 را اعمال کنید Apply Texture Part 1

  • ایجاد بافت قسمت 3 Creating Texture Part 3

  • ایجاد بافت قسمت 4 Creating Texture Part 4

  • ایجاد بافت قسمت 5 Creating Texture Part 5

  • بافت قسمت 2 را اعمال کنید Apply Texture Part 2

  • ایجاد بافت قسمت 6 Creating Texture Part 6

  • بافت قسمت 3 را اعمال کنید Apply Texture Part 3

  • ایجاد بافت قسمت 7 Creating Texture Part 7

  • بافت قسمت 4 را اعمال کنید Apply Texture Part 4

  • بافت قسمت 5 را اعمال کنید Apply Texture Part 5

  • بافت قسمت 6 را اعمال کنید Apply Texture Part 6

  • بافت قسمت 7 را اعمال کنید Apply Texture Part 7

  • ایجاد بافت قسمت 8 Creating Texture Part 8

  • بافت قسمت 8 را اعمال کنید Apply Texture Part 8

  • بافت قسمت 9 را اعمال کنید Apply Texture Part 9

  • بافت قسمت 10 را اعمال کنید Apply Texture Part 10

  • بافت قسمت 11 را اعمال کنید Apply Texture Part 11

  • بافت چشم Eye Texture

تقلب در شخصیت های سه بعدی MAYA MAYA 3D Character Rigging

  • مقدمه ای بر تقلب Introduction to Rigging

  • اتصال والدین کودک Child Parent Connection

  • چند اتصال والدین کودک Child Parent Connection Multiple

  • والدین محدودیت Contrain Parent

  • محدودیت نقطه Point Contrain

  • مشرق و مقیاس حاوی Orient and Scale Contrain

  • محدودیت را هدف قرار دهید Aim Contrain

  • مسیر حرکت Motion Path

  • ایجاد اتصالات Creating Joints

  • درج حذف سلسله مراتب Insert Remove Hierarchy

  • اتصالات آینه ای شرقی Mirror Orient Joints

  • ساختار مشترک مشترک دینو Basic Joint Structure Dino

  • ساختار مشترک مشترک دینو ادامه دارد Basic Joint Structure Dino Continues

  • اطلاعات بیشتر در مورد Basic Joint Structure Dino More on Basic Joint Structure Dino

  • مقدمه تقلب آناتومی انسان Intro Rigging Human Anatomy

  • اتصالات و پاها را ایجاد کنید Create Joints and Legs

  • ستون فقرات و اتصالات دست ایجاد کنید Create Spine and Hand Joints

  • اتصالات فهرست ایجاد کنید Create Index Joints

  • Middle را اضافه کرده و Ring Ring را ایجاد کنید Add Middle and create Ring Joints

  • اتصالات Pinky و Thumb Pinky and Thumb Joints

  • اتصالات ورزشی را اضافه کنید Add Sporting Joints

  • استخوان های Ik و FK ایجاد کنید Create Ik and FK Bones

  • اتصالات بازوی l و R ایجاد کنید Create l and R Arm Joints

  • ایجاد گردن Creating Neck

  • Head names sj ایجاد کنید Create Head joints sj Names

  • ایجاد کنترل کننده استخوان ها Creating Controller of Bones

  • کنترل کننده پا پاشنه پا را ایجاد کنید Create Heel Tab Toe Controller

  • ایجاد ویژگی های داخلی کنترل رول بیرونی Create l Attributes Inner Outer Roll Controller

  • ایجاد ویژگی های کنترل کننده پیچ خوردگی انگشت پا Create l Attributes Heel Toe Twist Controller

  • R Foot Controller ایجاد کنید Create R Foot Controller

  • ایجاد کنترل کننده پا پا ادامه دارد Create R Foot Controller Continues

  • ایجاد اتصالات بیرونی R داخلی Create R Inner Outer Connections

  • بررسی کنترل کننده های R I در Bind Skin Checking R I Controllers In Bind Skin

  • وکتور قطب کنترل زانو Knee Control Pole Vector

  • کنترل ستون فقرات ستون فقرات IK Spine Control Spine IK

  • کنترل ستون فقرات ستون فقرات IK ادامه دارد Spine Control Spine IK Continues

  • بررسی کنترل ستون فقرات Checking Spine Control

  • کنترل دستی والدین FK Hand Control FK Parenting

  • جهت گیری FK و IK FK and IK Orientation

  • کنترل دستی Ik و FK Switch ایجاد کنید Create Ik and FK Switch Hand Control

  • کنترل دستی Ik و FK Switch همچنان ادامه دارد Create Ik and FK Switch Hand Control Continues

  • سوئیچ رانده شده IK FK را تنظیم کنید Set Driven IK FK switch

  • FK اتصال اتصالات نقطه اتصال FK Control Joints Point Orient Connection

  • اتصال کنترل کننده دسته IK IK Handle Controller Connection

  • قابلیت مشاهده در حالت خاموش بودن اتصال Visibility On Off Connection

  • اتصال کنترل کننده مچ دست FK FK Wrist Controller Connection

  • اتصال FK SJ اتصالات شرقی FK SJ Joints Orient Connection

  • اتصال اتصالات R IK SJ R IK SJ Joints Orient Connection

  • R مجموعه کنترل کننده های رانده IK FK R Set Driven Controllers IK FK

  • اتصالات Orient Parent IK FK Joints Orient Parent IK FK

  • اتصالات IK و Fk در قطع اتصال Setdriven است IK and Fk Joints on off Setdriven Connection

  • اتصال انگشتان Fingers Setdriven Connection

  • انگشت شست اتصال تنظیم شده Thumb Fingers Setdriven Connection

  • کنترل کننده های IK و FK و دستگیره Ik تغییر یافته IK and FK Controllers and Changed Ik Handle

  • من اتصال کنترل آرنج I Elbow Control Connection

  • اتصال کنترل آرنج R Elbow Control Connection

  • اتصال شرقی کنترل سر گردن Neck Head Control Orient Connection

  • اتصال مفاصل پوسته Bindskin Eyeball Bindskin Joints Connection

  • اتصال کنترل هدف چشم Eye Aim Control Connection

  • اتصال کنترل کننده جهانی Global Controller Connection

  • Bind Skin را اعمال کنید Apply Bind Skin

  • Influence Tab مفصل مچ پا را اضافه کنید Add Influence Tab Ankle Joint

  • مفصل زانو را تحت تأثیر قرار دهید Add Influence Knee Joint

  • مفصل مفصل ران را اضافه کنید Add Influence Hip Joint

  • تأثیر پوست آینه Mirror Skin Influence

  • مفصل Root Hip Joint را اضافه کنید Add Influence Root Hip Joint

  • Root l R Hip Joint Root l R Hip Joint

  • مفصل ران مفصل ران را از بین ببرید Remove Influence R Hip Joint

  • نفوذ ریشه ستون فقرات را اضافه کنید Add Influence Root Spine

  • افزودن نفوذ ریشه ستون فقرات ادامه دارد Add Influence Root Spine Continues

  • پوست چپ و پوست آینه Left Wings Skining and Mirror Skin

  • پوست راست بال Right Wings Skining

  • پوست ستون فقرات Skinning Spine

  • Skinning Spine SJ Skinning Spine SJ

  • Root SJ Lock Root SJ Lock

  • Skinning Spine SJ and Root Skinning Spine SJ and Root

  • کار بر روی Root SJ Lock Working on Root SJ Lock

  • کار بر روی Root SJ Lock ادامه دارد Working on Root SJ Lock Continues

  • Skinning Spine SJ ادامه دارد Skinning Spine SJ Continues

  • ابزار وزن پوست را رنگ کنید Paint Skin Weight Tools

  • اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای وزنی More on Weight Tools

  • حرکت به پوست دست چپ Move to Left Hand Skinning

  • پوست شانه l shoulder Skinning

  • پوست شانه ادامه دارد l shoulder Skinning Continues

  • شماره تحول یخ حل شد Freez Tranformation Issue Solved

  • l پوست آرنج l Elbow Skinning

  • پوست آرنج ادامه دارد l Elbow Skinning Continues

  • پوست مچ دست l Wrist Skinning

  • پوست مچ دست ادامه دارد l Wrist Skinning Continues

  • Paint Skin Tool for مچ دست Paint Skin Tool for Wrist

  • شماره تأثیر IK FK حل شد IK FK Influence Issue Solved

  • l پوست پوست انگشت l Index Finger Skinning

  • پوست پوست انگشت میانه l Middle Finger Skinning

  • پوست پوست حلقه l Ring Skinning

  • l Pinkin Skinning l Pinky Skinning

  • پوست پوست شست l Thumb Skinning

  • آرنج آرنج شانه پوست دست R Hand Skinning Shoulder Elbow

  • R آرنج شانه پوست دست ادامه دارد R Hand Skinning Shoulder Elbow Continues

  • مچ دست پوست پوست R Hand Skinning Wrist

  • پوست گردن Neck Skinning

  • پوست گردن ادامه دهید Neck Skinning Continue

  • پوست اندازی سر Head Skinning

  • کنترل کننده فک ایجاد کنید Create Jaw Controller

  • پوست فک Jaw Skinning

  • پوست پایین Lower Teeth Skinning

  • پوست شلوار Pant Skinning

  • پوست شلوار ادامه دهید Pant Skinning Continue

  • اطلاعات بیشتر در مورد پوست شلوار More on Pant Skinning

مدل سازی زمینه (تنظیم) MAYA MAYA Background (Set) Modeling

  • مقدمه ای بر هنر مفهومی Introduction to Concept Art

  • وارد کردن مفهوم هنر Import Concept Art

  • افست فیلم عمودی Vertical Film Offset

  • Extrude Edge Sole Extrude Edge Sole

  • Extrude Edge Sole ادامه دارد Extrude Edge Sole Continues

  • اکسترود Edge Heel Extrude Edge Heel

  • پیچاندن Tweaking

  • Extraude Edge Toe area Extrude Edge Toe Area

  • Extrude Edge Toe Area ادامه دارد Extrude Edge Toe Area Continues

  • پنل مدل Model Panel

  • Extrude Edge Arch Area Extrude Edge Arch Area

  • Extrude Edge Arch منطقه ادامه دارد Extrude Edge Arch Area Continues

  • اشکال دوربین Camera Shapes

  • Extraude Edge Heel Area Extrude Edge Heel Area

  • Extrude Edge Heel Area ادامه دارد Extrude Edge Heel Area Continues

  • کار در Edge Area Working on Edge Area

  • ناحیه مچ پا را اکسترود کنید Extrude Edge Ankle Area

  • ناحیه مچ پا Extrude Edge ادامه دارد Extrude Edge Ankle Area Continues

  • کار در منطقه بند کفش Working on Shoelace Area

  • ناحیه بند کفش مش را تنظیم کنید Set Mesh Shoelace Area

  • منطقه مش بند بند را ادامه دهید Set Mesh Shoelace Area Continues

  • اکسترود درب لبه Extrude Edge Door

  • اکسترود لبه داخل درب Extrude Edge Inside Door

  • اکسترود لبه درب لبه Extrude Edge Door Base

  • Extrude Edge Door Base ادامه دارد Extrude Edge Door Base Continues

  • پایه پشتیبانی درهای لبه را اضافه کنید Door Base Add Supporting Edges

  • ایجاد پله Creating Stairs

  • تنظیم ثبت پشتیبانی از Sole و Satir Adjusting Sole and Satir Support Log

  • تنظیم پایه درب و گزارش پشتیبانی Satir Adjusting Door Base and Satir Support Log

  • تنظیم پشتیبانی از پله Adjusting Stair Support

  • تنظیم پشتیبانی از پله ادامه دارد Adjusting Stair Support Continues

  • کار روی پله بعدی Working on Next Stair

  • تنظیم پله و گزارش پشتیبانی Adjusting Stair and Support Log

  • اطلاعات بیشتر در مورد پله و پشتیبانی ورود به سیستم More on Stair and support Log

  • تنظیم پایه درب و گزارش پشتیبانی پله Adjusting Door Base and Stair Support Log

  • ایجاد پله های قطبی Creating Pilar Stairs

  • ایجاد پله قطبی ادامه دارد Creating Pilar Stair Continues

  • ایجاد موارد تکراری ستون ها Creating Pillars Duplicates

  • ایجاد پایه های ستون Creating Pillars Stands

  • ایجاد Hing ایجاد ابزار چند ضلعی Creating Hing Create Polygon Tool

  • ایجاد قفل لولایی Creating Hing Lock

  • ایجاد درب در Creating Door Knock

  • تغییر در کفش توری کفش ادامه دارد Tweaking on Shoe lace Area Continues

  • منحنی را در ناحیه مچ پا حفظ کنید Maintain Curve on Ankle Area

  • حفظ منحنی در ناحیه مچ پا ادامه دارد Maintain Curve on Ankle Area Continues

  • کار بر روی سوراخ های توری Working on lace Holes

  • بیشتر در مورد سوراخ های توری More on lace Holes

  • ایجاد سوراخ های توری Vertex Extrude Creating lace Holes Extrude Vertex

  • ایجاد سوراخ های توری Vertex Vertex ادامه دارد Creating lace Holes Extrude Vertex Continues

  • انتخاب توری Holes Edges Selecting lace Holes Edges

  • افست فیلم عمودی Vertical Film Offset

  • Vertex و Extrude را انتخاب کنید Select Vertex and Extrude

  • تغییر در کفش توری کفش Tweaking on Shoe lace Area

  • تغییر در کفش توری کفش Tweaking on Shoe lace Area

  • منحنی ها را در قسمت توری کفش حفظ کنید Maintain Curves on Shoe lace Area

  • نیشگون گرفتن و کشیدن کفش تکراری Duplicate Shoe Tweak

  • Tweak ترکیبی کفش تکراری Duplicate Shoe Combined Tweak

  • نیشگون گرفتن و کشیدن کفش با شبکه Shoe Tweak with Lattice

  • پایه Window ایجاد کنید Create Window Base

  • ایجاد پنجره Create Window

  • برای توری کفش منحنی ایجاد کنید Create Curve for Shoe lace

  • Curve Extrude توری کفش ایجاد کنید Create Shoe lace Curve Extrude

  • ایجاد کفش توری کف منحنی اکسترود ادامه می یابد Create Shoe lace Curve Extrude Continues

  • انتخاب کفش توری Vertex Selecting Shoe lace Vertex

  • افزودن بند توری کفش Adding Shoe lace Segment

  • کار روی افست فیلم افقی Working on Horizontal Film Offset

  • حفظ منحنی توری کفش Maintaining Shoe lace Curve

  • صورت اکسترود پلی Poly Extrude Face

  • تبدیلات را مسدود کنید Freeze Transformations

  • را به حالت حالت انتخاب کنید Select to object Mode

  • کار روی منحنی بند کفش Working on Shoelace Curve

  • کار روی بند کفش بلند Working on Long Shoelace

  • کار بر روی بند کفش بلند ادامه دارد Working on Long Shoelace Continues

  • کار روی Flow of Shoelace Working on Flow of Shoelace

  • گره را وارد کنید Insert Knot

  • شبکه مدل دوربین را تنظیم کنید Lattice Adjust Model Camera

  • نرده های خانه ایجاد کنید Create House Rellings

  • ایجاد حرکات خانگی ادامه دارد Create House Rellings Continues

  • با استفاده از چند ضلعی و ابزار سقف ایجاد کنید Create Roof Using Polygon and Tool

  • کار روی شکل دوربین Working on Camera Shape

  • دیوار جلویی ایجاد کنید Create Front Wall

  • جزئیات سقف Detailing Roof

  • جزئیات سقف ادامه دارد Detailing Roof Continues

  • کار روی Edge of Roof Working on Edge of Roof

  • افزودن بخش از سقف Adding Segment of Roof

  • پایه های سقف ایجاد کنید Create Roof Stands

  • اطلاعات بیشتر در مورد پایه های سقف More on Roof Stands

  • ترفندهای پایه های سقف Tweaking Roof Stands

  • ترفندهای پایه سقف همچنان ادامه دارد Tweaking Roof Stands Continues

  • پشتیبانی از پایه های سقف لبه Supporting Edge Roof Stands

  • ستونها را تغییر دهید Tweaking Pillars

  • انتخاب Edge و Add Sequence Selecting Edge and Adding Sequence

  • ایجاد درب Create Doors

  • ایجاد درها ادامه دارد Create Doors Continues

  • Top Roof را ایجاد کنید Create Top Roof

  • ایجاد سقف بالا ادامه Create Top Roof Continue

  • Roof روی Surface ایجاد کنید Create Roof on Surface

  • مرکز محوری Center Pivot

  • دودکش ایجاد کنید Create Chimney

  • اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد دودکش More on Create Chimney

  • کفش باز کردن Unwraping Shoe

  • باز کردن انگشت کفش Unwraping Shoe Toe

  • باز کردن انگشت کفش ادامه دارد Unwraping Shoe Toe Continues

  • باز کردن مچ پا کفش Unwraping Shoe Bottom Ankle

  • باز کردن گزینه Uvs Unfold Uvs Option

  • باز کردن ستون های پله Unwraping Stair Pillars

  • باز کردن پله ها Unwraping Stairs

  • باز کردن پله ها ادامه دارد Unwraping Stairs Continues

  • باز کردن درب Unwraping Door

  • پایه پله ها را باز کنید Unwraping Stairs Stand

  • باز کردن درب در Unwraping Door knock

  • باز کردن درب درب همچنان ادامه دارد Unwraping Door Knock Continues

  • انتخاب Uv های انتخاب نشده Pin Unselected Uvs

  • باز کردن لولای درب Unwraping Door Hinge

  • اطلاعات بیشتر در مورد لولای درب More on Door Hinge

  • UV های انتخاب شده را پین کنید Pin Selected Uvs

  • یووی استوانه ای Cylindrical Uvs

  • باز کردن بند کفش Unwraping Shoelace

  • Pianer Uvs را اعمال کنید Apply Pianer Uvs

  • اختصاص مطالب مورد علاقه Assign Favorite Material

  • باز کردن بند کفش - چکرز را اعمال کنید Unwraping Shoelace - Apply Checkers

  • اطلاعات بیشتر در مورد درخواست چکرز More on Apply Checkers

  • باز کردن سقف پایه Unwraping Roof Base

  • باز کردن پایه خانه Unwraping House Base

  • باز کردن ستون ها Unwraping Pillars

  • اطلاعات بیشتر در مورد باز کردن ستونها More on Unwraping Pillars

  • باز کردن درب بالا و پله ها Unwraping Upper Door and Stairs

  • باز کردن دودکش Unwraping Chimney

  • باز کردن دودکش ادامه دارد Unwraping Chimney Continues

  • باز کردن سقف Unwraping Roof

  • UVS را برای بافت چرم تنظیم کنید Adjust UVS for Leather Texture

  • چرم کفش UV Snapshot UV Snapshot Shoe Leather

  • چرم کفش بافت Texture Shoe Leather

  • جزئیات چرم کفش بافت Texture Shoe Leather Details

  • اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات چرم کفش More on Shoe Leather Details

  • کفش چرم - دوج ابزار Shoe Leather - Dodge Tool

  • کار در Show Soal Working on Show Soal

  • کفش بافت کمتر Texture Shoe Less

  • کفش بافت کمتر ادامه دارد Texture Shoe Less Continues

  • ویژگی های پرونده File Attributes

  • UVS درب را ذخیره کنید Save Door UVS

  • بافت درب Door Texture

  • اطلاعات بیشتر در مورد Door Texture More on Door Texture

  • Door knock Texture Door knock Texture

  • Door knock Texture همچنان ادامه دارد Door knock Texture Continues

  • بافت پله ها Stairs Texture

  • کار روی پله های UVS Working on Stairs UVS

  • بافت پایه خانه House Base Texture

  • Base Texture UVS Base Texture UVS

  • بافت دیوار Wall Texture

  • بافت سقف Roof Texture

  • اختصاص مطالب موجود Assign Existing Material

  • بافت را روی سقف قرار دهید Apply Texture on Roof

  • به لمبرت اختصاص دهید Assign Lambert

  • بافت دودکش Chimney Texture

  • بافت دودکش ادامه دارد Chimney Texture Continues

  • رندر نهایی Final Render

مدل سازی دوچرخه MAYA (مدل سازی سطح سخت) MAYA Bike Modeling (Hard Surface Modeling)

  • مقدمه ای بر مدل سازی سخت سطحی سخت Introduction to Hard Surface Poly Modeling

  • مخزن سوخت مدل سازی Modeling Fuel Tank

  • ایجاد صندلی دوچرخه Creating the Seat of the Bike

  • ایجاد صندلی دوچرخه همچنان ادامه دارد Creating the Seat of the Bike Continues

  • ایجاد بدنه جلو Creating the Front Body

  • ایجاد بدنه جلو ادامه دارد Creating the Front Body Continues

  • اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد بدنه جلو More on Creating the Front Body

  • شکل پایه سر Base Shape of the Head

  • فضایی برای چراغهای جلو Space for the Head Lights

  • Mud Guard و Base Shape تایر Mud Guard and Base Shape Tyre

  • ایجاد رینگ های لاستیک Creating Rims of the Tyres

  • ایجاد دیسک ترمز Creating Disk Brakes

  • ایجاد دیسک ترمز ادامه دارد Creating Disk Brakes Continues

  • ایجاد صدا خفه کننده Creating the Silencer

  • زنجیر عقب Rear Chain

  • زنجیر عقب ادامه دارد Rear Chain Continues

  • چراغ های نشانگر Indicator Lights

  • آینه Mirrors

  • کار روی قطعات بدن Working on Body Parts

  • ایجاد قطعات اضافی بدن Creating the Extra Body Parts

  • ایجاد تعلیق Creating Suspension

  • پسوند Silencer Extension of Silencer

  • موتور با شکل پایه Engine with Base Shape

  • ایجاد سرعت سنج Creating Speed Meter

  • دسته فرمان Stearing Handle

  • اطلاعات بیشتر در مورد فرمان More on Stearing Handle

  • ایجاد کلاچ و دستگیره Creating the Clutches and Handle

  • ترکیب و ادغام Combine and Merge

  • باز کردن Uvs Unwrapping Uvs

  • بافت سر Texturing the Head

  • آینه های بافت Texturing Mirrors

  • لاستیک های بافت دار Texturing Tyres

  • لاستیک های بافت دار ادامه دارد Texturing Tyres Continues

  • نتیجه Conclusion

nCloth Dynamics در مایا nCloth Dynamics in Maya

  • مقدمه ای بر nCloth Dynamics در مایا Introduction to nCloth Dynamics in Maya

  • ایجاد صحنه جدید Creating New Scene

  • متحرک سازی پارچه Animating the Cloth

  • ایجاد ویژگی ها Creating Features

  • ایجاد جلوه های پارچه ای Creating Cloth Effects

  • اصلاح جلوه های پارچه ای Modifying Cloth Effects

  • خواص nCloth Properties of nCloth

  • ویژگی های مختلف nCloth Different Features of nCloth

  • ایجاد ویژگی های مختلف Creating Different Features

  • تعریف مقاومت در برابر فشار Defining the Compression Resistance

  • ساخت انیمیشن های ثانویه Making Secondary Animations

  • درک خصوصیات مقیاس بندی Understanding Scaling Properties

  • انواع مختلف سطح Different Surface Types

  • واکنش اشیا n nCloth Reaction of nCloth Objects

  • ایجاد یک دشت چند ضلعی Creating a Polygon Plain

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مستر کلاس MAYA - راهنمای کامل انیمیشن سه بعدی در مایا

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
61h 55m
484
Udemy (یودمی) udemy-small
09 مهر 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
14,481
3.9 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
EDU CBA

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDU CBA EDU CBA

مهارت های دنیای واقعی را بصورت آنلاین بیاموزید EDUCBA یک ارائه دهنده جهانی آموزش مبتنی بر مهارت است که نیازهای اعضا را در بیش از 100 کشور برطرف می کند. ما بزرگترین شرکت فناوری پیشرفته در آسیا با نمونه کارهای 5498+ دوره آنلاین ، 205+ مسیر یادگیری ، 150+ برنامه شغل محور (JOPs) و 50+ بسته دوره حرفه ای شغلی هستیم که توسط متخصصان برجسته صنعت آماده شده است. برنامه های آموزشی ما برنامه های مبتنی بر مهارت شغلی است که توسط صنعت در سراسر امور مالی ، فناوری ، تجارت ، طراحی ، داده و فناوری جدید و آینده مورد نیاز صنعت است.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.