آموزش طراحی UX: 4 ایده

UX Design: 4 Ideation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ایده پردازی به تیم شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی ایده های مختلف طراحی را تولید کند. در طراحی UX ، ایده اول شما به ندرت بهترین ایده شماست. مجموعه گسترده ای از ایده ها به احتمال زیاد به یک راه حل خلاقانه و رضایت بخش تر برای کاربران شما منجر می شود. مرحله ایده پردازی طراحی UX جایی است که شما تمام روشهای مختلفی را که می توانید نقاط درد کاربران خود را برطرف کنید در نظر می گیرید و سپس به برخی گزینه های عملی و مناسب محدود می کنید.

در این قسمت از تکنیک های طراحی UX ، کریس نودر انواع تکنیک های ایده پردازی را کشف می کند. کریس نحوه طوفان فکری را به روشی توضیح می دهد که به شما اجازه می دهد همه اعضای تیم ، نه فقط طراحان ، در جهت کلی محصول سهیم شوند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. افزودن خلاقیت به فرآیند طراحی کاربر محور 1. Adding Creativity to the User-Centered Design Process

  • ایده چیست؟ What does ideation mean?

  • حداکثر مشکل محلی The local maximum problem

  • مزایای تکنیک های ایده پردازی The benefits of ideation techniques

2. تکنیک های ایده پردازی 2. Ideation Techniques

  • طوفان مغزی همیشه کار نمی کند Brainstorming doesn't always work

  • تکنیک های طراحی شارل طراحی The design charrette ideation techniques

  • روشهای ایده پردازی ایده آل برای امتحان کردن Alternatives ideation techniques to try

نتیجه Conclusion

  • خلاقیت به شما اطمینان می دهد که ایده خوبی را از دست نمی دهید Getting creative ensures you don't miss a great idea

  • مراحل بعدی: سناریوها و صفحه داستانی Next steps: Scenarios and storyboards

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش طراحی UX: 4 ایده
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
22m 33s
9
Linkedin (لینکدین) lynda-small
06 بهمن 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
82,186
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Nodder

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Nodder Chris Nodder

پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.

Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.

کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.