Unity 5: آموزش 3D
6h 47m
65
Linkedin
03 تیر 1394
426,648
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Adam Crespi

https://donyad.com/d/8a55

Unity 5: آموزش 3D

Unity 5: 3D Essential Training

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: Unity یکی از محبوب ترین موتورهای بازی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی در زمان واقعی است. در این دوره ، نویسنده Adam Crespi تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی Unity را مرور می کند و اصول طراحی سطح ، روشنایی با موتور Enlighten ، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. ابتدا بیاموزید که چگونه مدل ها و بافت ها را از برنامه هایی مانند 3ds Max و Maya وارد کنید ، اشیا game بازی را تنظیم کنید ، مواد را به کار ببرید و انیمیشن را به زندگی اضافه کنید. سپس آدام نحوه اجرای نورپردازی واقع بینانه ، و افزودن جلوه های نهایی مانند ذرات ، جلوه ها و صدا را بررسی می کند. نتیجه نهایی یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، اشیا fully کاملاً متحرک و چند گیم پلی تعاملی اساسی است.

موضوعات شامل:
  • راه اندازی پروژه
  • ایجاد کنترل کننده پخش
  • وارد کردن دارایی ها ، از جمله مدل ها ، صدا و بافت
  • ایجاد برخورد کننده ها
  • ایجاد پیش ساخته
  • استفاده از مواد
  • ایجاد انیمیشن
  • طراحی یک سطح بازی اساسی
  • روشن سازی سطح
  • ایجاد سیستم های ذرات
  • افزودن صدا
  • ساخت بازی برای استقرار دسک تاپ یا موبایل


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. تنظیم پروژه 1. Setting Up the Project

  • تنظیم نمای کلی پروژه Setting up the project overview

  • وارد کردن بسته های استاندارد Importing standard packages

  • ایجاد کنترلر پخش کننده Creating a player controller

  • وضوح وضوح و کیفیت را تنظیم کنید Setting the resolution and quality

2. واردات و مدیریت دارایی ها 2. Importing and Managing Assets

  • وارد کردن مش Importing meshes

  • واردات بافت Importing textures

  • وارد کردن انیمیشن Importing animation

  • وارد کردن صوتی Importing audio

  • مدلهای صادرات از 3ds Max Exporting models from 3ds Max

  • مدلهای صادراتی از مایا Exporting models from Maya

3. تنظیم Colliders و ایجاد Preabs 3. Setting Colliders and Creating Prefabs

  • ایجاد واسطه در هندسه Generating colliders on geometry

  • بکارگیری و بهینه سازی برخورداران Applying and optimizing colliders

  • ایجاد یک prefab Creating a prefab

  • ایجاد و استفاده از برخورد دهنده مش سفارشی Creating and applying a custom mesh collider

  • هندسه را به روز کنید Updating geometry in a prefab

  • افزودن فیزیک به اشیاء بازی Adding physics to game objects

  • افزودن کلیپ های صوتی به یک prefab Adding audio clips to a prefab

4- استفاده از مواد 4. Applying Materials

  • ساخت و سازماندهی مواد جدید Creating and organizing new materials

  • استفاده از نقشه های کامپوزیت برای صافی و ارتفاع Using composite maps for smoothness and height

  • تنظیم خواص فلزی و نرمی Adjusting metallic and smoothness properties

  • ایجاد نقشه های عادی از مقیاس خاکستری Creating normal maps from grayscale

5- ایجاد و اجرای انیمیشن 5. Creating and Implementing Animation

  • بخش بندی انیمیشن وارد شده در کلیپ ها Segmenting imported animation into clips

  • دسترسی به انیمیشن با استفاده از Mecanim Accessing animation using Mecanim

  • ایجاد وقایع محور در Mecanim Creating event-driven transitions in Mecanim

  • با استفاده از اسکریپت ها در Mecanim Using scripts in Mecanim

  • متحرک کردن یک شی در وحدت Animating an object in Unity

  • تنظیم انیمیشن در ویرایشگر Curve Adjusting animation in the Curve Editor

  • با استفاده از Dope Sheet برای مقیاس بندی زمان بندی انیمیشن Using the Dope Sheet to scale animation timing

6. طراحی و ساخت سطح بازی 6. Designing and Constructing the Game Level

  • در حال نصب prefabs برای ایجاد یک سطح است Instancing prefabs to build a level

  • قرار دادن prefabs سطح برای انواع Placing level prefabs for variety

  • محدود کردن پخش کننده از طریق طراحی Bounding the player through design

  • ایجاد و مجسمه سازی زمین Creating and sculpting terrain

  • رنگ آمیزی مواد و بافت های زمینی Painting terrain materials and textures

  • اضافه کردن درختان و چمنزارها به زمین Adding trees and grasses to terrain

7. روشنایی سطح 7. Lighting the Level

  • تنظیم دقیق نور روز پیش فرض Fine-tuning the default daylight

  • ایجاد و تنظیم چراغ های نقطه ای Creating and adjusting point lights

  • اضافه کردن خلق و خوی با چراغ های نقطه ای Adding mood with spot lights

  • تنظیم چراغ های منطقه برای پخت Setting area lights for baking

  • به استثنای چراغ از هندسه Excluding lights from geometry

8. نورپردازی پخت 8. Baking Lighting

  • تنظیم سطح روشنایی پخت Setting up the level for baking lighting

  • تنظیم پارامترهای پخت برای نمای طراحی شده Adjusting baking parameters for a designed look

  • تنظیم پارامترهای شی و نور برای پخت Setting object and light parameters for baking

  • استفاده از پروب های نوری برای نوری اشیاء پویا Using light probes to light dynamic objects

  • افزودن پروب بازتابی برای بازتاب های دینامیکی شبیه سازی شده Adding reflection probes for simulated dynamic reflections

9. اضافه کردن لهستانی با ذرات و جلوه ها 9. Adding Polish with Particles and Effects

  • ایجاد سیستم ذرات Creating a particle system

  • تنظیم رفتار ذرات Adjusting the behavior of particles

  • اصلاح ظاهر ذرات Modifying the appearance of particles

  • افزودن عمق میدان برای تمرکز نمای Adding depth of field to focus the view

  • چراغها و نورهای برجسته را می گذارند Letting lights and highlights glow

  • صحنه با انسداد محیط Grounding the scene with ambient occlusion

  • استفاده از تصحیح رنگ برای ایجاد روحیه Using color correction to create a mood

10. اضافه کردن صدا به بازی 10. Adding Audio to the Game

  • محیط زندگی را با صدای محیط زنده کنید Bringing the environment to life with ambient sound

  • صدای فعال برای بازی با انیمیشن Triggering sound to play with an animation

  • ایجاد مناطق Reverb Creating reverb zones

  • مخلوط کردن و متعادل کردن صدا Mixing and balancing sound

11. ساخت بازی برای استقرار 11. Building the Game for Deployment

  • تنظیم culling انسداد Setting up occlusion culling

  • فعال کردن دسته بندی برای کاهش تماس های قرعه کشی Enabling batching to reduce draw calls

  • ایجاد یک صفحه نمایش و نماد چلپ چلوپ Creating a splash screen and icon

  • تدوین ساخت دسکتاپ Compiling a desktop build

  • ساختن برای اندروید Building for Android

  • اصلاحات Making Revisions

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.