آموزش طراحی موجودی فانتزی از واقعیت در ZBrush
3h 9m
21
Pluralsight
17 آذر 1393
-
از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)
Lee Magalhaes

https://donyad.com/d/5947

آموزش طراحی موجودی فانتزی از واقعیت در ZBrush

Designing a Fantasy Creature from Reality in ZBrush

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ، شما دانش و مهارت خود را با مواردی بیشتر از ابزار و ایده های مجسمه سازی گسترش می دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، KeyShot 5. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 56 طراحی موجودی فانتزی از واقعیت در ZBrush 3 ساعت 8 متر 39s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی موجودی فانتزی از واقعیت در ZBrush Designing a Fantasy Creature from Reality in ZBrush

  • در حال توسعه ایده هایی برای طراحی موجودات ما Developing Ideas for Our Creature Design

  • ایجاد یک پایگاه ZSphere Creating a ZSphere Base

  • انسداد آناتومی بدن Blocking Out the Body Anatomy

  • ادامه انسداد بدن Continuing to Block out the Body

  • تکمیل انسداد بدن ما Completing Our Body Blockout

  • مجسمه سازی صورت Sculpting the Face

  • طراحی چهره ما Refining Our Face Design

  • استفاده از تکنیک های تصویر بند انگشتی برای طراحی تکراری Utilizing Thumbnail Techniques for Iterative Design

  • افزودن دندان به موجود ما Adding Teeth to Our Creature

  • ایجاد بال برای مخلوق ما Creating Wings for Our Creature

  • مجسمه سازی پا Sculpting the Feet

  • طراحی مکانیسم دفاعی Designing a Defense Mechanism

  • کامل کردن مجسمه ما Perfecting Our Sculpt

  • بهبود مجسمه سازی صورت Improving the Facial Sculpt

  • افزودن جزئیات صورت Adding Facial Details

  • استفاده از تکنیک های جزئیات پوست Applying Skin Detail Techniques

  • تنظیم صحنه KeyShot ما Setting up Our KeyShot Scene

  • پیاده سازی Photobashing بافت Implementing Texture Photobashing

  • ادامه افزودن بافت به رندر ما Continuing to Add Textures to Our Render

  • نهایی کردن رندر ما Finalizing Our Render

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.