آموزش همجوشی: ایجاد موشن گرافیک
3h 53m
34
Linkedin
04 آبان 1395
22,859
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد
Adam Crespi

https://donyad.com/d/b944

آموزش همجوشی: ایجاد موشن گرافیک

Fusion: Creating Motion Graphics

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: تولید موشن گرافیک عالی نیاز به یک مجموعه ابزار عالی دارد. Blackmagic Design Fusion یک محیط ترکیبی کامل و کامل را برای جمع آوری تصاویر ویدئویی ، انیمیشن سه بعدی و گرافیک ، متن و عکس در یک فضای کاملاً سه بعدی فراهم می کند. و از همه بهتر ، نسخه غیر استودیویی کاملا رایگان است. در این دوره ، Adam Crespi نشان می دهد که چگونه با ساخت و متحرک سازی دارایی های مختلف ، یک سپر هویت در Studio 8 ایجاد کنید. با شروع از عناصر خام ، او یک ترکیب را جمع می کند و یک دوربین را در صحنه متحرک می کند. از آنجا ، او نورها ، ذرات ، یک آرم نقاشی شده و جلوه های ارسال را اضافه می کند ، و سپس سپر نهایی را ارائه می دهد. هر مرحله از این فرآیند غنی از دروس شی است که در مورد تغییراتی که یک آهنگساز در دنیای واقعی با آن روبرو می شود ، کاربرد دارد.

موضوعات شامل:
  • وارد کردن و لایه بندی فیلم
  • ایجاد دوربین و تنظیم رندر
  • متحرک سازی دوربین ها در فضای سه بعدی
  • افزودن سیستم ذرات
  • نورپردازی صحنه
  • افزودن جلوه هایی مانند عمق میدان و تاری حرکت
  • نقاشی آرم
  • افزودن متن
  • ارائه کامپوزیت نهایی


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. فیلم واردات و لایه بندی 1. Importing and Layering Footage

  • گره ها در مقابل لایه ها Nodes vs. layers

  • وارد کردن فیلم پروژه Importing project footage

  • ارزیابی فیلم و تنظیم فضای رنگ Evaluating footage and setting the color space

  • فیلم لایه بندی با استفاده از گره های ادغام Layering footage using Merge nodes

  • ایجاد یک دوربین اولیه Creating an initial camera

  • تنظیم انیمیشن در فیوژن Adjusting an animation in Fusion

2. روشنایی صحنه 2. Lighting the Scene

  • ایجاد و تنظیم چراغهای روشنایی برای نمایش عناصر Creating and adjusting spotlights to showcase elements

  • کلیپ های توالی در جدول زمانی Sequencing clips on the timeline

  • تنظیم فیلم در جدول زمانی Adjusting footage on the timeline

  • اضافه کردن زیرپوش برای سازماندهی جریان Adding an underlay to organize the flow

3. اضافه کردن ذرات 3. Adding Particles

  • ایجاد یک emitter و شکل دادن به ذرات Creating an emitter and shaping the particles

  • تنظیم خواص ذرات Adjusting particle properties

  • تنظیم سیستم ذرات و اضافه کردن نیروها Adjusting the particle system and adding forces

  • ایجاد رندر ذرات Creating a particle renderer

4. دوربین های متحرک در فضای سه بعدی 4. Animating Cameras in 3D Space

  • متحرک کردن دوربین Animating a camera

  • تصحیح رنگ Color Correction

  • درخشیدن Adding glow

  • ایجاد انتقال های سفارشی Creating custom transitions

5- اضافه کردن افکتهای پست و لهستانی نهایی 5. Adding Post Effects and Final Polish

  • بارگیری و ادغام فیلم های EXR Loading and merging EXR footage

  • اضافه کردن عمق میدان Adding depth of field

  • اجرای تاری حرکت Implementing motion blur

  • ایجاد انتقال سفارشی Creating a custom transition

6. استفاده از رنگ برای ایجاد یک آرم 6. Using Paint to Create a Logo

  • نقاشی یک آرم Painting a logo

  • ادغام آرم رنگ شده در کامپ Merging painted logo into the comp

  • عناصر رنگ متحرک Animating paint elements

  • اضافه کردن درخشش و جلوه های ارسال Adding glow and post effects

7. اضافه کردن متن و ارائه 7. Adding Text and Rendering

  • ایجاد متن Creating text

  • تنظیم رنگ و سبک متن Setting the text color and style

  • متحرک کردن متن Animating the text

  • ارائه کامپوزیت نهایی Rendering the final composite

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.