آموزش یادگیری MotionBuilder
2h 12m
30
Lynda & Linkedin
27 آذر 1393
46,603
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)

https://donyad.com/d/1720

آموزش یادگیری MotionBuilder

Learning MotionBuilder

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: با جورج مائستری همراه باشید تا با معرفی مختصر و موجز MotionBuilder ، پیشنهاد ویرایش حرکت Autodesk ، آشنا شویم. این دوره با مروری بر رابط و پیمایش اصلی MotionBuilder آغاز می شود و سپس به سمت متحرک سازی اشیا simple ساده می رود. در ادامه دکل های شخصیت با دستورالعمل هایی برای نحوه نصب و کنترل دکل های عمومی ، انسانی و دو لبه ای قرار دارند. این دوره سپس به سمت انیمیشن پیچیده تری با داده های حرکتی خارجی حرکت می کند و قبل از اینکه صحنه خود را برای توسعه بیشتر در برنامه هایی مانند مایا و 3ds Max صادر کنید ، با برخی از لمس های نهایی - چراغ ها و دوربین ها - پیچیده می شود.

موضوعات شامل:
  • ایجاد سلسله مراتب اشیا در MotionBuilder
  • کار با کنترلهای حمل و نقل
  • متحرک سازی با کلید
  • شخصیت های متحرک و دکل های کنترل
  • وارد کردن و هدف گذاری مجدد داده های حرکت
  • داده های حرکت دوچرخه سواری
  • صحنه های پایان صادرات


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آشنایی با MotionBuilder 1. Introduction to MotionBuilder

  • رابط MotionBuilder The MotionBuilder interface

  • تنظیمات تنظیمات کاربر Configuring user settings

  • پیمایش در MotionBuilder Navigation in MotionBuilder

  • تبدیل اشیاء Transforming objects

  • ایجاد سلسله مراتب Creating hierarchies

  • کار با گروه ها Working with groups

2. انیمیشن در MotionBuilder 2. Animating in MotionBuilder

  • کار با کنترل های حمل و نقل Working with the Transport Controls

  • متحرک اشیاء با کلید Animating objects with keys

  • تنظیم کلیدها در Dopesheet Adjusting keys in the Dopesheet

  • کار با منحنی های انیمیشن Working with animation curves

  • ایجاد طول می کشد Creating takes

3. تنظیم و شخصیت های متحرک 3. Setting Up and Animating Characters

  • تهیه کاراکتر برای MotionBuilder Preparing characters for MotionBuilder

  • مشخصه سکوهای عمومی Characterizing generic rigs

  • مشخص کردن سکوهای دو برابر حداکثر Characterizing 3ds Max biped rigs

  • مشخصه سکوهای انسانی IK مایا Characterizing Maya human IK rigs

  • ایجاد دکل های کنترل Creating control rigs

  • شخصیت های متحرک از طریق دکل های کنترل Animating characters via control rigs

  • ایجاد و انیمیشن نویز به نمایش می گذارد Creating and animating character poses

4. کار با داده های حرکت 4. Working with Motion Data

  • وارد کردن داده های حرکت Importing motion data

  • بارگیری داده های حرکت Retargeting motion data

  • کار با لایه های انیمیشن Working with animation layers

  • دوچرخه سواری: حرکت در محل Cycling motion data: Walking in place

  • دوچرخه سواری: حرکت چرخه Cycling motion data: Creating cycles

  • دوچرخه سواری: حرکت داده های چرخه ای Cycling motion data: Editing cycled data

5. صحنه های پایان 5. Finishing Scenes

  • اضافه کردن چراغ و دوربین Adding lights and cameras

  • ایجاد پیش نمایش Creating previews

  • صحنه های صادراتی Exporting scenes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.