والورنت یک تیرانداز تاکتیکی و تیراندازی اول شخص مبتنی بر تیم است که در آینده ای نزدیک تنظیم می شود. بازیکنان به عنوان یکی از مجموعه عوامل بازی می کنند ، شخصیت هایی که براساس چندین کشور و فرهنگ در سراسر جهان طراحی شده اند. در حالت اصلی بازی ، بازیکنان به تیم مهاجم یا مدافع اختصاص می یابند که هر تیم دارای پنج بازیکن است. نمایندگان دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که هرکدام از آنها به اتهام نیاز دارند و همچنین یک توانایی نهایی منحصر به فرد دارند که نیاز به شارژ از طریق کشتن ، مرگ و میر یا اقدامات ناگهانی دارد. هر بازیکن هر دور را با یک تپانچه "کلاسیک" و با یک یا چند بار "توانایی امضا" شروع می کند. با استفاده از سیستم اقتصادی در بازی ، سایر هزینه های اسلحه و توانایی را می توان خریداری کرد که بر اساس نتیجه دور قبلی ، هر کشته ای که بازیکن مسئول آن است و همچنین اقدامات انجام شده با سنبله ، پول دریافت می کند. این بازی دارای مجموعه ای از سلاح ها از جمله سلاح کمری ، تفنگ های دستی ، تفنگ های ساچمه ای ، مسلسل ها ، تفنگ های تهاجمی و تفنگ های تک تیرانداز است. سلاح های خودکار و نیمه اتوماتیک مانند "Spectre" ، "Odin" و "Vandal" دارای الگوهای پس زدن هستند که باید توسط بازیکن کنترل شود تا بتواند به طور دقیق شلیک کند.
بدون درجه
در حالت استاندارد بدون رده بندی ، این مسابقه به عنوان بهترین 25 بازی انجام می شود - تیم اول که در 13 دور برنده شود ، برنده مسابقه است. تیم مهاجم دستگاهی از نوع بمب به نام Spike دارند که باید آن را به مکان مشخصی تحویل داده و فعال کنند. اگر تیم مهاجم با موفقیت از Spike فعال شده به مدت 45 ثانیه محافظت کند منفجر می شود و آنها یک امتیاز دریافت می کنند. اگر تیم مدافع بتواند سنبله را غیرفعال کند یا تایمر دور 100 ثانیه ای منقضی شود بدون اینکه سنگربان سنبله را فعال کند ، تیم مدافع یک امتیاز دریافت می کند. [اگر قبل از فعال شدن سنبله همه اعضای یک تیم حذف شوند ، یا اگر همه اعضای تیم مدافع پس از فعال شدن سنبله حذف شوند ، تیم مقابل یک امتیاز کسب می کند.
اسپایک راش
در حالت Spike Rush ، این مسابقه به عنوان بهترین مرحله از 7 دور انجام می شود - اولین تیمی که در 4 دور برنده شده است ، برنده مسابقه است. بازیکنان دور خود را با تمام توانایی هایی که کاملاً شارژ شده اند شروع می کنند ، به جز توانایی نهایی ، که شارژ آنها دو برابر سریعتر از بازی های استاندارد است. همه بازیکنان تیم مهاجم یک سنبله دارند اما فقط یک سنبله می تواند در هر دور فعال شود. اسلحه ها تصادفی هستند و هر بازیکن با همان اسلحه شروع می کند. گویهای نقطه نهایی که در بازی استاندارد وجود دارد وجود ندارند ، اما گاهی اوقات یک گوی قدرتمند به جای آنها ظاهر می شود.
رقابتی
مسابقات رقابتی همان مسابقات استاندارد با افزودن سیستم رتبه بندی مبتنی بر برد است که پس از انجام 5 بازی به هر بازیکن رتبه می دهد. در ژوئیه سال 2020 ، Riot شرط "برد دو" را برای مسابقات رقابتی در نظر گرفت ، جایی که تیم ها به جای بازی در یک دور مرگ ناگهانی در 12-12 ، در بازی های اضافی دور حمله و دفاع را بازی می کنند تا زمانی که یک تیم با اطمینان از پیروزی برتری دو مسابقه هر دور اضافه کاری به بازیکنان همان مقدار پول برای خرید اسلحه و توانایی و همچنین تقریباً نیمی از شارژ توانایی نهایی آنها را می دهد. بعد از هر گروه از دو دور ، بازیکنان می توانند رأی دهند تا بازی با تساوی خاتمه یابد ، به 6 بازیکن پس از ست اول ، 3 بازیکن بعد از مرحله دوم و پس از آن فقط 1 بازیکن باید با تساوی موافقت کند. سیستم رتبه بندی رقابتی از آهن تا تابشی است. هر رتبه اما دارای تابش دارای 3 طبقه است.
مسابقه مرگ
حالت Deathmatch در 5 آگوست 2020 معرفی شد. 14 بازیکن وارد 9 دقیقه مسابقه رایگان برای همه می شوند و اولین کسی که به 40 کشته می رسد یا بازیکنی که بیشترین تعداد کشته ها را دارد در این مسابقه برنده می شود. بازیکنان با یک عامل تصادفی که قفل آنها را در بازی باز کرده اند تخم ریزی می کنند و تمام توانایی ها در طول مسابقه غیرفعال است.
توسعه
Valorant توسط Riot Games ، که پیش از این League of Legends را توسعه داده بودند ، توسعه و منتشر شد. توسعه در سال 2014 ، در بخش تحقیق و توسعه آنها آغاز شد. در حالی که بازیهای بالقوه را با سایر Riot بازی های بالقوه را تنظیم می کنید ، ایده اولیه Valorant به جوی زیگلر ، مدیر بازی Valorant اعتبار داده می شود. توسعه دهندگان دیوید ناتینگهام مدیر خلاق Valorant است. Trevor Romleski ، طراح سابق لیگ افسانه ها و Salvatore Garozzo ، بازیکن حرفه ای سابق و طراح نقشه Counter-Strike : Global Offensive طراحان بازی برای Valorant هستند. مبی فرانکه ، توسعه دهنده سابق Valve ، که برای Half-Life 2 و طراح هنر و شخصیت بوده است. Team Fortress 2 مدیر هنری است.
Valorant با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شده است ، که به تیم توسعه دهنده اجازه می دهد تا روی گیم پلی و بهینه سازی ها تمرکز کنند. برای دستیابی به 30 فریم در ثانیه در حداقل نیازهای سخت افزاری ، تیم مهندسی آن به سرپرستی ماركوس رید ، كه قبلاً در Gears of War 4 كار می كرد ، مجبور شد چندین تغییر در موتور ایجاد كند ، مانند ویرایش ارائه دهنده از مسیر رندر موبایل موتور به عنوان پایه استفاده می کند. آنها همچنین با غیرفعال کردن انیمیشن های شخصیت در موقعیت های غیر جنگی و حذف ارزیابی های غیر ضروری در روند ثبت نام ، عملکرد سرور را بهینه می کنند.
در طول توسعه ، Riot Games قول داد که برای حداقل 70 درصد از بازیکنان بازی ، به پینگ کمتر از 35 میلی ثانیه برسد. برای تحقق این امر ، Riot به سرورهای موجود در یا در نزدیكی بیشتر شهرهای بزرگ جهان و همچنین كار با ارائه دهندگان خدمات اینترنت برای ایجاد ارتباطات اختصاصی با این سرورها قول داد. با توجه به افزایش ترافیک اینترنت در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، Riot در بهینه سازی اتصالات و مطابقت با سطح وعده داده شده خود دچار مشکل شده است.
نظری ارسال نشده است.
مربی پرشور سامیاک جین بازیکن والورانت و دانشجوی دانشگاهی است. او یک بازیکن همه کاره و یک مربی مشتاق است. او همیشه دوست دارد دانش خود را به اشتراک بگذارد بنابراین ، در اینجا او در حال توضیح دادن تمام جزئیات و اطلاعات مربوط به بازی Valorant است که آرزو می کند شما بازی را با کارآیی و موثرتر انجام دهید.
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.