آموزش Modo 2019

Modo 2019 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: MODO یک پلت فرم سه بعدی قدرتمند برای مدل سازی ، رندر ، بافت و انیمیشن به هنرمندان ارائه می دهد. MODO به دلیل ویژگیهای ارائه و ارائه کارآمد و بصری ، در بین هنرمندان قبل از تجسم و در بخشهای هنری فیلمهای سینمایی محبوب است. این آموزش ضروری شما را با اصول استفاده از MODO فراهم می کند تا پایه ای محکم برای مطالعه بیشتر فراهم کند ، از جمله مباحثی مانند مدل سازی ، نقشه برداری از بافت ، سایه زنی ، تقلب و موارد دیگر. با مربی Richard Yot همراه باشید تا او مفاهیمی را ارائه دهد که MODO را از سایر ابزارهای سه بعدی و همچنین گردش کار برای مدل سازی ، نورپردازی و ارائه اشیا 3D سه بعدی زیبا متفاوت می کند.
موضوعات شامل:
  • گردش کار سه بعدی
  • اصول MODO
  • چه چیزی MODO را منحصر به فرد می کند
  • سفارشی سازی رابط
  • ابزار مدل سازی
  • مدل سازی رویه
  • نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش
  • سایه زدن و ایجاد بافت
  • روشنایی و ارائه
  • تقلب

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ضروریات مودو 2019 Modo 2019 essentials

1. مقدمه مودو 1. Modo Introduction

  • نمای کلی رابط مودو Overview of the Modo interface

  • طرح مودو The Modo layout

  • استفاده از ابزار در مودو Using tools in Modo

  • موارد در مقابل اجزاء Items vs. components

2. شروع کار سریع 3D گردش کار 2. 3D Workflow Quick Start

  • ایجاد اسپیکر 1: ساخت محوطه Creating a speaker 1: Building the enclosure

  • ایجاد بلندگو 2: مدل سازی سوراخ ها Creating a speaker 2: Modeling the holes

  • ایجاد بلندگو 3: مدل سازی جزئیات مش ، قسمت 1 Creating a speaker 3: Modeling the mesh details, part 1

  • ایجاد بلندگو 4: مدل سازی جزئیات مش ، قسمت 2 Creating a speaker 4: Modelling the mesh details, part 2

  • ایجاد بلندگو 5: اختصاص مواد Creating a speaker 5: Assigning materials

  • ایجاد بلندگو 6: نورپردازی و مواد Creating a speaker 6: Lighting and materials

  • ایجاد بلندگو 7: ارائه نهایی Creating a speaker 7: Final render

3. مفاهیم: چه چیزی مودو را متفاوت می کند؟ 3. Concepts: What Makes Modo Different?

  • صفحه کار The Work Plane

  • مراکز اقدام Action centers

  • فالوف Falloffs

  • محدودیت ها Constraints

  • ابزار مجسمه سازی و نقاشی Sculpting and painting tools

4- ابزار مدل سازی 4. Modeling Tools

  • مخرب در مقابل غیر مخرب Destructive vs. nondestructive

  • جریان لبه Edge flow

  • اضافه کردن لبه ها و برش Adding edges and cutting

  • اکسترود و حیرت انگیز Extruding and beveling

  • تغییر شکل Deformations

  • منحنی ها Curves

  • موارد پس زمینه Backdrop items

  • تکثیر. مضاعف شدن Duplication

  • انتخاب ها Selections

5- مدل سازی رویه ای 5. Procedural Modeling

  • عملیات مش مشبک است The mesh operations stack

  • ادغام مش Merge Meshes

  • منحنی پر کنید Curve Fill

  • رفت و برگشت منحنی Curve sweep

  • ایجاد یک چشمه Creating a spring

  • MeshFusion MeshFusion

6. نقشه برداری UV 6. UV Mapping

  • درک گردش کار نقشه برداری UV Understanding UV mapping workflow

  • باز و بسته بندی کنید Unwrap and pack

  • طرح ها Projections

  • مستطیل ، برش ، حرکت ، و دوخت Rectangle, cut, move, and sew

  • برش نقشه Cut Map

  • ابزار UV Relax UV Relax tool

7. سایه و بافت 7. Shading and Texturing

  • درخت Shader ، با استفاده از مواد و برچسب های چند ضلعی The Shader Tree, applying materials, and polygon tags

  • ماسک ها و رد کردن موارد Item masks and overrides

  • انتخاب مواد Selecting materials

  • PBR در مقابل سایه بان اصلی PBR vs. Principled shader

  • مبانی نقشه برداری: پخش و دست انداز Mapping basics: Diffuse and bump

  • نقشه برداری پیاده روی Mapping walkthrough

  • بافتهای رویه ای Procedural textures

  • جابجایی و نقشه های عادی Displacement and normal maps

  • کپی کردن و شروع کردن Duplicating and instancing

  • مرورگر از پیش تعیین شده Preset Browser

8. نورپردازی و ارائه 8. Lighting and Rendering

  • درک روشنایی و رندر Understanding lighting and rendering

  • چراغ های CG CG lights

  • روشنایی HDR HDR lighting

  • پارامترهای دوربین Camera parameters

  • ارائه دهنده پیش نمایش Preview renderer

  • رندر سطل Bucket rendering

  • منتقل می شود Render passes

  • تکنیک های پیشرفته آهنگسازی Advanced compositing techniques

9. تقلب 9. Rigging

  • نمای کلی از روند تقلب Overview of the rigging process

  • مکان یاب Locators

  • سلسله مراتب Hierarchies

  • اختصاص دستورات Assigning commands

  • کانال های کاربر و نمای شماتیک User channels and the Schematic view

  • استخوان ها و تغییر شکل دهنده ها Bones and deformers

10. تکثیر 10. Duplication

  • موارد Instances

  • ماکت ها Replicators

  • مشهای معلق Deferred meshes

11. شخصی سازی رابط 11. Customizing the Interface

  • برش و سوزاندن ، پانل های قابل جمع شدن و کد نویسی رنگ Slash and burn, collapsible panels, and color coding

  • میز کار Workbench

12. بخش پروژه محور 12. Project-Based Section

  • راه اندازی پروژه Setting up the project

  • ایجاد صفحه جانبی Creating the side panel

  • ادامه پنل جانبی Continuing the side panel

  • پایان دادن به پانل جانبی Finishing the side panel

  • ایجاد کنترل پنل Creating the control panel

  • اشعه ماوراء بنفش پانل کنترل را باز می کند UV unwrapping the control panel

  • کنترل پنل Texturing the control panel

  • ایجاد قسمت عقب کنترل پنل Creating the rear of the control panel

  • ایجاد بستر کلیدی Creating the key bed

  • الگوبرداری از صفحه کلید Modeling the keyboard template

  • ایجاد کلیدهای سیاه Creating the black keys

  • ایجاد کلیدهای سفید Creating the white keys

  • ویرایش کلیدهای سفید Editing the white keys

  • کپی کردن کلیدهای سفید Duplicating the white keys

  • ایجاد شماره گیری Creating the dials

  • کپی کردن شماره گیری ها Duplicating the dials

  • ایجاد کلیدها Creating the switches

  • مدل سازی LED Modeling the LED

  • اختصاص مواد Assigning materials

  • تنظیم دوربین و روشنایی Setting up the camera and lighting

  • ایجاد بافت چوب Creating the wood texture

  • نوشتارها را بزنید Texturing the dials

  • بافت LED Texturing the LED

  • سایه و رندر نهایی Final shading and rendering

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Modo 2019
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 50m
92
Linkedin (لینکدین) lynda-small
16 مرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9,454
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Richard Yot

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Yot Richard Yot

ریچارد یوت تصویرگر ، طراح شخصیت و یک متخصص روشنایی و رندر است. ریچارد 20+ سال تجربه تصویرگری دارد. او با بسیاری از آژانس های تبلیغاتی همکاری داشته است. او به عنوان یک چراغ روشنایی روی فیلم انیمیشن جک و قلب ساعت فاخته کار کرده است. او یک متخصص در زمینه ارائه ، روشنایی ، سایه زنی و بافت در وزارت MODO است. ریچارد به خوبی در طراحی شخصیت ، مدل سازی سه بعدی و مجسمه سازی دیجیتال آشنا است. او در استفاده از ZBrush ، Substance Painter ، Substance Designer و Adobe Photoshop مهارت دارد. ریچارد همچنین مهارت های طراحی نقاشی سنتی دارد که طی سالها کار به عنوان یک صفحه داستانی و یک هنرمند مفهوم مورد افتخار قرار گرفت. او نویسنده کتاب «نور برای هنرهای تجسمی» است ، کتابی محبوب در زمینه نورپردازی با هدف افرادی که در زمینه های تصویری کار می کنند ، از عکاسی گرفته تا نقاشی و سه‌بعدی.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.