آموزش دوره کامل و نهایی برنامه نویسی C

Complete And Ultimate C Programming Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

سلام!

می‌خواهید یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار شوید؟ نگران نباشید، من کار را برای شما آسان کردم. یادگیری برنامه نویسی C اکنون برای همه، چه مبتدی یا متوسط، آسان شده است. این دوره شامل تمام مفاهیم C، از ابتدا تا سطح پیشرفته و از صفر تا HERO است.

شما در پایان این دوره یک توسعه دهنده نرم افزار خواهید بود، باور کنید! از آنجا که ما در پروژه دوره خود یک محصول (فایل exe) به نام مدیریت فروشگاه کتاب توسعه خواهیم داد، شگفت انگیز است. پاداش 1 - مراحل توسعه نرم افزار را که هر شرکت فناوری اطلاعات از آن پیروی می کند، از "مجموعه نیازمندی ها" تا "انتشار محصول" یاد خواهید گرفت. پاداش 2 - شما "پیش پردازنده" را یاد خواهید گرفت. BONUS 3 - غواصی در کتابخانه های استاندارد C و آشنایی با آن. پاداش 4 - در «اشکال‌زدایی» غواصی کنید، جایی که نحوه اشکال‌زدایی (دستی + خودکار) را می‌آموزیم. فقط عناوین هر تکلیف را بررسی کنید، با سطح برنامه هایی که ما از آنها استفاده خواهیم کرد آشنا خواهید شد.

در این دوره، شما با 10 تکلیف مسائل بلادرنگ و یک مسابقه برای هر بخش راهنمایی می شوید تا خودتان را ارزیابی کنید. با بیش از 200 برنامه نمونه، شما بر هر مفهومی در C تسلط خواهید داشت. هر مفهومی به طور مرتب با فرآیند گام به گام توضیح داده شده است. مهم نیست که چه کسی هستید، در پایان این دوره یک برنامه نویس عالی خواهید بود، باور کنید! شما عمیقاً در هر مفهومی با بهترین مثال ها غوطه ور خواهید شد. این دوره راکد نخواهد بود، همیشه به روز می شود!

در پایان این دوره، شما پایه‌ای عالی برای مسیر شغلی خود و دانش قوی با مهارت‌های عالی برای باز کردن سایر زبان‌های برنامه‌نویسی خواهید داشت. شما از مجموعه مهارت های خوبی برای دستیابی به تمام رویاهای خود در زمینه حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده برخوردار خواهید بود. در نهایت، شما به عنوان بهترین برنامه نویس برجسته خواهید شد و ممکن است وارد شرکت رویایی خود شوید.

بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ این دوره را بخرید و به رویاهای خود برسید. شما را در دوره می بینیم. متشکرم.

در این پروژه - مدیریت فروشگاه کتاب (در بخش 19):

1) می‌توانیم داده‌های کتاب‌ها را بخوانیم

2) داده های خوانده شده را روی صفحه نمایش دهید

3) نسخه پشتیبان داده ها را در یک فایل xls.

دریافت کنید

خیلی ساده است... 

بیایید انجامش دهیم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بخش 7 - چه چیزی حلقه است Section 7 - What Is Looping

  • خلاصه دوره Course summary

  • اشاره گر به یک اشاره گر Pointer To A Pointer

  • تابع calloc(). calloc() Function

  • اشتباهات رایج C Common C Mistakes

  • آرایه سازه های پیشرفته Advanced Array Of Structures

  • اعلامیه یک تابع Declaration Of A Function

  • اپراتور واگذاری Assignment Operator

  • تابعی که مقادیر چندگانه را برمی گرداند Function Returning MULTIPLE Values

  • بخش 2 - IDE چیست Section 2 - What's an IDE

  • تکلیف 8 - سوال Assignment 8 - Question

  • بیان اشاره گر Pointer Expression

  • Array WITHIN Structures ادامه دارد Array WITHIN Structures Continued

  • ساعت Watches

  • خواندن متنی از فایل Reading A Text From The File

  • بستن یک فایل Closing A File

  • بخش 1 - مزایای C Section 1 - Advantages Of C

  • چاپ آرایه Printing The Array

  • stdlib.h stdlib.h

  • مدیریت چندین فایل Handling Multiple Files

  • دستورالعمل های کنترل کامپایلر #undef Compiler Control Directives #undef

  • درک زبان اسمبلی Understanding The Assembly Language

  • تست محصول Testing The Product

  • CodeBlocks در ویندوز CodeBlocks on Windows

  • بیانیه سوئیچ The Switch Statement

  • اتحادیه چیست What Is A Union

  • تکلیف 2 - سوال Assignment 2 - Question

  • ELSE IF نردبان ELSE IF Ladder

  • تکلیف 1 - راه حل Assignment 1 - Solution

  • بیانیه IF ELSE The IF ELSE Statement

  • تابع fseek(). fseek() Function

  • حلقه FOR ادامه دارد FOR Loop Continued

  • تبدیل متغیر به عنوان "فرار" Making Variable As "volatile"

  • اعلان آرایه دو بعدی Declaration Of 2D Array

  • دریافت مقدار متغیر با استفاده از یک اشاره گر Getting The Value Of Variable Using A Pointer

  • سوال چالش برانگیز Challenge question

  • اپراتور مشروط (بازبینی شده) Conditional Operator (Revisited)

  • دریافت اطلاعات از فایل خارجی Getting data from external file

  • استفاده از اکسترن Making use of extern

  • تکلیف 3 - راه حل Assignment 3 - Solution

  • دسترسی تصادفی به فایل ادامه دارد Random Access To The File Continued

  • ثابت ها Constants

  • اشاره گر به رشته Pointer To The String

  • خواندن یک فایل کامل Reading A Whole File

  • ساخت malloc() به عنوان calloc() Making malloc() As calloc()

  • تکلیف 8 - راه حل Assignment 8 - Solution

  • قوانین عملیات اشاره گر Rules Of Pointer Operations

  • چند آرگومان و بدون توابع ارزش بازگشتی MULTIPLE Arguments & NO Return Value Functions

  • خواندن و نوشتن یک عدد صحیح در/از فایل Read & Write An Integer Into/From File

  • بخش 6 - انشعاب چیست Section 6 -What Is Branching

  • جایگزینی ماکرو با استدلال Macro Substitution With Arguments

  • بیانیه IF The IF Statement

  • آرایه از اشاره گرها Array Of Pointers

  • تکلیف 4 - سوال Assignment 4 - Question

  • مجموعه کاراکتر و توکن های C Character Set & C Tokens

  • اشاره گر به آرایه دو بعدی Pointer To 2D Array

  • برنامه "سلام دنیا". "Hello World" Program

  • ctype.h ادامه دارد ctype.h Continued

  • کدنویسی - افزودن ویژگی READ Coding - Adding READ Feature

  • تکلیف 9 - سوال Assignment 9 - Question

  • Array WITHIN Structures Array WITHIN Structures

  • تابع در C چیست what Is A Function In C

  • اشاره گرها و آرایه ها Pointers & Arrays

  • الزامات پروژه Project Requirements

  • پریدن از حلقه Jumping Out Of The Loop

  • بخش 4 - خواندن یک شخصیت از صفحه کلید Section 4 -Reading A Character From A Keyboard

  • عملگر بیتی - Shift سمت راست Bitwise Operator - Shift right

  • متغیرهای خارجی (جهانی) ادامه دارد External(Global) Variables Continued

  • رشته حسابی String Arithmetic

  • تکلیف 2 - راه حل Assignment 2 - Solution

  • آرایه های دو بعدی The 2D Arrays

  • تابع fseek() ادامه 2 fseek() Function Continued 2

  • اپراتور ویژه (بازبینی مجدد) Special Operator(Revisited)

  • تابع malloc() - کاملا پویا malloc() Function - Fully Dynamic

  • اعلام و مقداردهی هر دو... Declaration & Initialization Both...

  • چاپ انواع داده های مختلط Printing A Mixed Datatypes

  • تکلیف 9 - راه حل Assignment 9 - Solution

  • نوشتن یک شخصیت در فایل Writing A Character Into The File

  • آرایه چند بعدی Multi-dimensional Array

  • دستورالعمل گنجاندن فایل ادامه دارد File Inclusion Directive Continued

  • زبان های سطح بالا، متوسط ​​و پایین چیست What is High, Middle, & low level languages

  • نوشتن یک شخصیت ادامه دارد Writing A Character Continued

  • آرایه های پویا با استفاده از calloc() Dynamic Arrays Using calloc()

  • متشکرم Thank you

  • با توابع Argument & ONE Return Value With Argument & ONE Return Value Functions

  • انتشار محصول ما Releasing Our Product

  • مقایسه حلقه های For و while Comparing For and While loops

  • اشاره گرها به عنوان آرگومان های تابع Pointers As Function Arguments

  • کار با اولویت و ارتباط Working With Precedence & Associativity

  • توابع اشاره گرهای بازگشتی Functions Returning Pointers

  • اپراتور بیتی Bitwise Operator

  • کلمات کلیدی، شناسه ها Keywords, Identifiers

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • کدگذاری - رویکرد مدولار Coding - Modular Approach

  • رشته.h string.h

  • CodeBlocks در سیستم عامل مک CodeBlocks on mac OS

  • قوانین اولیه سازی متغیر ساختار Rules For Initialization Of Structure Variable

  • پیش پردازنده چیست What Is A Preprocessor

  • دستورالعمل های کنترل کامپایلر #ifdef Compiler Control Directives #ifdef

  • با آرگومان ها و توابع بدون ارزش بازگشتی ادامه دارد With Arguments And No Return Value Functions Continued

  • خواندن یک کاراکتر با استفاده از "scanf()" Reading Single Character Using "scanf()"

  • دستورالعمل های کنترل کامپایلر #ifndef Compiler Control Directives #ifndef

  • بخش 10 - برنامه نویسی ماژولار در C Section 10 - Modular Programming In C

  • خواندن چند عدد ممیز شناور Reading Multiple Floating Point Number

  • کلاس های ذخیره سازی Storage Classes

  • تجزیه و تحلیل "سلام، کلمه!" برنامه Analyzing "Hello, Word!" Program

  • تابع malloc(). malloc() Function

  • چاپ شماره ممیز شناور Printing A Floating Point Number

  • خواندن یک شخصیت از فایل Reading A Character From The File

  • نحو و کار CLA Syntax & Working Of CLA

  • ctype.h ctype.h

  • تکلیف 5: سوال Assignment 5 : Question

  • BONUS 1 -Overview BONUS 1 -Overview

  • چاپ یک عدد صحیح روی صفحه Printing An Integer To The Screen

  • تقدم و ارتباط اپراتورها Precedence & Associativity Of Operators

  • بخش 9 - خواندن و نوشتن کاراکتر (بازنگری) Section 9 - Reading And Writing A char (REVISIT)

  • حلقه انجام دهید Do While loop

  • عملگر بیتی - Shift Left Bitwise Operator - Shift Left

  • بخش 12 - آرگومان های خط فرمان چیست؟ Section 12 - What Is Command Line Arguments

  • کدگذاری - طراحی ساختار Coding - Designing Structure

  • ساختارهای تودرتو Nested Structures

  • کد نویسی - ساخت آرایه جهانی Coding - Making The Array Global

  • فراخوانی یک تابع - اولین برنامه ماژولار C شما Calling A Function - Your First Modular C Program

  • Bitwise Operator - Bitwise OR Bitwise Operator - Bitwise OR

  • عبارت IF تو در تو؟ Nested IF statement?

  • مقداردهی اولیه متغیر Initialization Of Variable

  • حلقه FOR ادامه دارد FOR Loop Continued

  • بخش 14 - فایل چیست Section 14 - What Is A File

  • کامپایلر و مترجم Compiler & Interpreter

  • تکلیف 6 - سوال Assignment 6 - Question

  • افزایش و کاهش آدرس با اشاره گر Incrementing & Decrementing The ADDRESS With Pointers

  • ساخت متغیر به عنوان "const" Making Variable As "const"

  • تکلیف 10 - راه حل Assignment 10 - Solution

  • اعلان یک متغیر اشاره گر Declaring A Pointer Variable

  • فرآیند تخصیص حافظه پویا Dynamic Memory Allocation Process

  • تکلیف 1 - کار با I/O Assignment 1 - Working With I/O

  • نقاط شکست و قدم به داخل Breakpoints & Step Into

  • معایب C Disadvantages Of C

  • باز کردن یک فایل Opening A File

  • بازگشت Recursion

  • راه حل چالش Challenge solution

  • قوانین سوئیچ Rules Of Switch

  • تابع fseek() ادامه 1 fseek() Function Continued 1

  • مدیریت داده های چندگانه با استفاده از اشاره گرها MULTIPLE DATA HANDLING Using Pointers

  • بلوک های تو در تو Nested blocks

  • بیانیه IF ادامه دارد The IF Statement Continued

  • نوشتن داده های ترکیبی در یک فایل Writing A Mixed Data Into A File

  • راه های دسترسی به اعضای ساختار Ways To Access Structure Members

  • بیانیه برو Goto statement

  • با آرگومان ها و بدون توابع ارزش بازگشتی With Arguments & NO Return Value Functions

  • فیلدهای بیتی Bit Fields

  • کلاس ذخیره سازی (بازبینی مجدد) - متغیرهای محلی storage Class(Revisited) - Local Variables

  • بخش 11 - نکات و مزایای آن Section 11 - Pointers & Its Advantages

  • بخش 5 - عملگرهای حسابی (عدد صحیح) Section 5 -Arithmetic Operators(Integer)

  • اعلامیه رشته (REVISIT) Declaration Of String (REVISIT)

  • حل تکلیف 7 Assignment 7 solution

  • ریاضیات math.h

  • سوال تکلیف 7 Assignment 7 question

  • فاکتوریل یک عدد - بازگشتی Factorial Of A Number - Recursion

  • جداسازی قطعات Disassembly

  • بازگشت پیشرفته Advanced Recursion

  • تخصیص مجدد حافظه پویا ادامه دارد Reallocation Of Dynamic Memory Continued

  • مقداردهی اولیه یک اشاره گر Initialization Of A Pointer

  • بخش 8 - آرایه ها چیست؟ Section 8 - What Are Arrays

  • چند آرگومان و یک توابع ارزش بازگشتی MULTIPLE Arguments & ONE Return Value Functions

  • تعریف یک ساختار Defining A Structure

  • عدم تخصیص حافظه پویا Dynamic Memory De-allocation

  • بدون آرگومان، بدون توابع Return_Type NO Arguments, NO Return_Type Functions

  • جایگزینی ماکرو تودرتو Nested Macro Substitution

  • بخش 3 - انواع داده ها چیست؟ Section 3 -What Are DataTypes?

  • ساخت یک کتابخانه سفارشی Building A Custom LIBRARY

  • Enum Enum

  • دریافت آدرس یک اشاره گر Getting The Address Of A Pointer

  • جایگزینی ماکرو Macro Substitution

  • راه اندازی آرایه در زمان کامپایل Initialization Of Array At Compile Time

  • لانه سازی IF ELSE Nesting of IF ELSE

  • راه اندازی یک اتحادیه Initializing A Union

  • دستورالعمل های پیش پردازنده چیست؟ What Are Preprocessor Directives

  • پیش نمایش پروژه ما Our Project Preview

  • اعلان یک متغیر ساختار ادامه دارد Declaring A Structure Variable Continued

  • تبدیل نوع صریح در عبارات Explicit Type Conversions In Expressions

  • بدون آرگومان و یک توابع ارزش بازگشتی NO Arguments & ONE Return Value Functions

  • متغیرهای استاتیک Static variables

  • اعلان یک متغیر ساختار Declaring A Structure Variable

  • پاداش 3 - اشکال زدایی در C - دستی BONUS 3 - Debugging in C - Manual

  • اندازه ساختار و اتحادیه Size Of Structure & Union

  • نوشتن یک شخصیت روی صفحه نمایش Writing A Character To The Screen

  • در حالی که حلقه While Loop

  • مدیریت خطا در فایل ها Error Handling In Files

  • کتابخانه و پیوند دهنده Library & Linker

  • بخش 13 - ساختار چیست Section 13 - What Is A Structure

  • حلقه FOR ادامه دارد FOR Loop Continued

  • عبارات چیست؟ What Are Expressions

  • Bitwise Operator - Bitwise EX-OR Bitwise Operator - Bitwise EX-OR

  • ساختار تعریف شده از نوع Type-Defined Structure

  • متغیرها چیست What Are Variables

  • تکلیف 10 - سوال Assignment 10 - Question

  • خواندن یک ورودی - مفهوم پیشرفته Reading An Input - Advance Concept

  • ثبت متغیرها Register variables

  • دسترسی تصادفی به فایل Random Access To The File

  • بیانیه سوییچ ادامه دارد The Switch Statement Continued

  • تعریف اتحادیه Defining A Union

  • تبدیل نوع ضمنی در عبارات Implicit Type Conversions In Expressions

  • اپراتور افزایش و کاهش Increment & decrement Operator

  • ثابت های نمادین Symbolic Constants

  • عملگرهای حسابی (از نوع مختلط) Arithmetic Operators (Mixed-Type)

  • خواندن انواع داده های مختلط Reading Mixed Datatypes

  • اشاره گر به یک اشاره گر ادامه دارد Pointer To A Pointer Continued

  • تودرتو توابع Nesting Of Functions

  • تکلیف 3 - سوال Assignment 3 - Question

  • آرایه های پویا Dynamic Arrays

  • آرایه های سازه ها Arrays Of Structures

  • ارزیابی یک بیان Evaluation Of An Expression

  • کدنویسی - اضافه کردن ویژگی پشتیبان Coding - Adding BACKUP Feature

  • بخش 15 - تخصیص حافظه پویا چیست؟ Section 15 - What Is Dynamic Memory Allocation

  • دستورالعمل گنجاندن فایل File Inclusion Directive

  • برای حلقه FOR Loop

  • خواندن داده های ترکیبی از فایل Reading A Mixed Data From The File

  • آرایه ها در مقابل ساختارها Arrays VS Structures

  • خواندن یک رشته Reading A String

  • Call Stack در CodeBlocks Call Stack In CodeBlocks

  • دستورالعمل های کنترل کامپایلر #else Compiler Control Directives #else

  • رسیدگی به خطا در calloc() و malloc() Error Handling In calloc() & malloc()

  • تعریف یک فایل Defining A File

  • کد نویسی - کد کار را انجام دهید Coding - Make The Code Work

  • راه اندازی آرایه در زمان اجرای پویا Initialization Of Array At Dynamic-Run-Time

  • توابع پیشرفته ADVANCED Functions

  • زبان سی چیست؟ What is C Language?

  • تخصیص مجدد حافظه پویا Reallocation Of Dynamic Memory

  • Bitwise Operator - Bitwise AND Bitwise Operator - Bitwise AND

  • اشاره گرها و آرایه ها ادامه دارد Pointers & Arrays Continued

  • راه اندازی پویا-زمان اجرا آرایه دو بعدی Dynamic-Run-Time Initialization Of 2D Array

  • درک پشته تماس Understanding The Call Stack

  • الگوریتم ساختمان Building Algorithm

  • ارسال یک آرایه به تابع Passing An Array To The Function

  • کلمات کلیدی، شناسه ها در CodeBlocks Keywords, identifiers in CodeBlocks

  • حلقه FOR ادامه دارد FOR Loop Continued

  • دستورالعمل های کنترل کامپایلر #pragma Compiler Control Directives #pragma

  • string.h ادامه دارد string.h Continued

  • ساختار برنامه C Structure Of C Program

  • چاپ رشته ... Printing The String...

  • تعویض ماکرو ادامه دارد 2 Macro Substitution Continued 2

  • عملگرهای حسابی (میز شناور) Arithmetic Operators (Floating Point)

  • نوشتن متن در فایل Writing A Text Into The File

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • ثبت CPU CPU Registers

  • توابع تخصیص پویا Dynamic Allocation Functions

  • آرایه یک بعدی و اعلان آن ONE Dimensional Array And its Declaration

  • مقداردهی اولیه رشته و ورودی/خروجی آن Initialization Of String And Its I/O

  • چاپ یک کاراکتر روی صفحه Printing A Single Character To The Screen

  • اجرای برنامه C Execution Of C Program

  • عبارت Casting را در عبارات اشاره گر تایپ کنید Type Casting In Pointer Expressions

  • نظرات در C Comments In C

  • مقداردهی اولیه آرایه ساختارها Initialization Of Array Of Structures

  • کدنویسی - اضافه کردن گزینه ها Coding - Adding Choices

  • CLA با مثال بلادرنگ CLA With Real-Time Example

  • اعلامیه آرایه سازه ها Declaration Of Array Of Structures

  • تکلیف 4 - راه حل Assignment 4 - Solution

  • اعلان متغیر Declaration Of Variable

  • دسترسی به متغیرهای ساختار Accessing Structure Variables

  • کدنویسی با افزودن ویژگی WRITE Coding adding WRITE feature

  • آشنایی با Debugger و راه اندازی آن در CodeBlocks Understanding the Debugger & setting it up in CodeBlocks

  • تعویض ماکرو ادامه دارد 1 Macro Substitution Continued 1

  • مقداردهی اولیه یک متغیر ساختار Initializing A Structure Variable

  • آرگومان های چندگانه مخلوط شده و یک توابع ارزش بازگشتی MIXED MULTIPLE Arguments & ONE Return Value Functions

  • مطالعات بیشتر Further Studies

  • افزایش و کاهش ارزش با اشاره گر Incrementing & Decrementing The VALUE With Pointers

  • تابع malloc() ادامه دارد - ذخیره داده ها malloc() Function Continued - Storing Data

  • چاپ آرایه دو بعدی Printing The 2D Array

  • اشاره گر به یک آرایه Pointer To An Array

  • راه اندازی دستی-زمان اجرا آرایه دو بعدی Manual-Run-Time Initialization Of 2D Array

  • مقداردهی اولیه آرایه در زمان اجرای دستی Initialization Of Array At Manual-Run-time

  • تکلیف 5: راه حل Assignment 5 : Solution

  • Typedef چیست. What Is Typedef.

  • انتقال STRING به تابع Passing The STRING To The Function

  • اشاره چندگانه Multiple Pointing

  • متغیرهای خارجی (جهانی). External(Global) Variables

  • خواندن اعداد صحیح چندگانه Reading Multiple Integer Numbers

  • عملیات روی اعضای ساختار ادامه یافت Operations On Structure Members Continued

  • تاریخچه سی History Of C

  • مراحل توسعه نرم افزار Software Development Phases

  • معرفی دوره Course Introduction

  • جایزه 2 - کتابخانه های استاندارد C BONUS 2 -Standard C Libraries

  • دریافت آدرس یک متغیر Getting The Address Of A Variable

  • اپراتور مشروط Conditional Operator

  • اشتباهات رایج C ادامه دارد Common C Mistakes Continued

  • خواندن اعداد صحیح Reading Integer Numbers

  • کامپایل-زمان اولیه آرایه دو بعدی Compile-Time Initialization Of 2D Array

  • برنامه نویسی چند منظوره Multi-Function Programming

  • باز کردن یک فایل ادامه دارد Opening A File Continued

  • تجزیه و تحلیل الزامات Analyzing The Requirements

  • دسترسی به عناصر در آرایه از ساختارها Accessing Elements In Array Of Structures

  • اپراتورهای ویژه Special Operators

  • عملیات روی اعضای ساختار Operations On Structure Members

  • خنده دار کردن For-Loop Making For-Loop Funny

  • تکلیف 6 - راه حل Assignment 6 - Solution

  • کپی و مقایسه متغیرهای ساختار Copying & Comparing Structure Variables

  • تعریف یک تابع Definition Of A Function

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش دوره کامل و نهایی برنامه نویسی C

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
1d 11h 35m
298
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
15 آذر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
387
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Hanoak S

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Hanoak S Hanoak S

مهندس نرم افزار، معلم آنلاین

سلام،

من یک مهندس نرم افزار، معلم آنلاین و یک توسعه دهنده آزاد هستم. در سن 16 سالگی شروع به یادگیری برنامه نویسی کردم و به علاقه من تبدیل شد. من سالها در یک شرکت نرم افزاری به عنوان مهندس محصول کار کرده ام.

اکنون، من علاقه خود را دنبال می کنم - کارآفرین شدن. من به تازگی آموزش برنامه نویسی آنلاین را در Skillshare و YouTube شروع کردم. من سالها تجربه (هم در صنعت فناوری اطلاعات و هم در خود) در C، C++، Java، HTML، CSS، Bootstrap، Javascript، jQuery، Python، PHP، MySQL، Oracle DB، XML، XHTML، Angular 8 و CodeIgniter دارم. پروژه های سرگرمی در VB Scripts، Android، Big Data - Hadoop و IoT - Audrino Uno. اکنون React، WordPress و بسیاری دیگر را دنبال می‌کنید.

این هدف و چشم‌انداز من است: "با دانش و مهارت‌هایم بر دنیای فناوری اطلاعات تاثیر بگذارم و به دیگران کمک کنم".

بنابراین، در این سفر بزرگ به من بپیوندید و بیایید تغییری ایجاد کنیم!!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.