آموزش ساختار واقعی شخصیت بازی در ماده نقاش

Realistic Game Character Texturing in Substance Painter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش Substance Painter ، ما یک شخصیت بازی را مرحله به مرحله و با استفاده از Substance Painter ساختار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.1. در این مجموعه از آموزش Substance Painter ، ما یک شخصیت بازی را مرحله به مرحله با استفاده از Substance Painter ساختار می دهیم. برای شروع ، ما خواهیم آموخت که چگونه نقشه های لازم برای کارایی موثر در Substance Painter را به درستی پخت کنیم. سپس ما فرآیند رنگ آمیزی پوست شخصیت واقعی را از ابتدا آغاز خواهیم کرد. در اینجا ما در مورد چگونگی افزودن ، مخلوط کردن و ترکیب رنگ پوست برای نتیجه واقعی تر بحث خواهیم کرد. پس از پایان کار ، ما به بافت بدن می پردازیم. در اینجا ما در مورد انواع پارچه و نحوه استفاده از لایه ها برای افزودن به عمق بافت های خود به روشی غیر مخرب صحبت خواهیم کرد. سپس ما با یادگیری نحوه رنگ آمیزی مو و نحوه صادرات نقشه های خود برای استفاده در شخصیت نهایی بازی ، شروع به جمع آوری این آموزش Substance Painter می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساختار واقعی شخصیت بازی در ماده نقاش Realistic Game Character Texturing in Substance Painter

  • تنظیم Id Mask Materials Setting up the Id Mask Materials

  • انفجار مش Exploding the Mesh

  • راه اندازی قفس های پروجکشن Setting up the Projection Cages

  • اتمام قفس های پروجکشن Finishing the Projection Cages

  • پخت نقشه های عادی و نقشه های شناسایی Baking the Normal Maps and Id Maps

  • پخت نقشه های انسداد محیط Baking the Ambient Occlusion Maps

  • آماده سازی مش برای صادرات Preparing the Mesh for Exporting

  • راه اندازی پروژه نقاش مواد Setting up the Substance Painter Project

  • رنگ آمیزی لایه پایه پوست سر Painting the Base Skin Layer of the Head

  • ترکیب رنگ پوست Blending the Skin Tones

  • افزودن جزئیات قد Adding Height Detail

  • جزئیات رنگ لب Detailing the Lip Color

  • جزئیات دور چشم Detailing the Eye Lids

  • جزئیات گوش Detailing the Ears

  • افزودن نقص به پوست Adding Imperfections to the Skin

  • ایجاد یک بافت پراکنده زیر سطحی Creating a Subsurface Scattering Texture

  • چهره شخصیت را تمام کنید Finishing the Character's Face

  • نقاشی چشم Painting the Eyes

  • نقاشی داخلی دندان و دهان Painting the Teeth and Mouth Interior

  • نقاشی کت Painting the Coat

  • نقاشی زیپ ها Painting the Zippers

  • نقاشی پیراهن و هود Painting the Shirt and the Hood

  • نقاشی دستکش Painting the Gloves

  • جزئیات انگشتان Detailing the Fingers

  • نقاشی شلوار جین Painting the Jeans

  • نقاشی رنگ پایه چکمه ها Painting the Base Color of the Boots

  • جزئیات چکمه ها Detailing the Boots

  • رنگ آمیزی لایه پایه مو Painting the Base Layer of the Hair

  • نقاشی نکات برجسته مو Painting the Highlights of the Hair

  • صادرات و پایان دادن به بافت ها Exporting and Finishing the Textures

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ساختار واقعی شخصیت بازی در ماده نقاش
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 22m
31
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
15 بهمن 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.