آموزش تقلب خودرو در مایا

Vehicle Rigging in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: برای استفاده در انیمیشن ، بازی ، تجسم طراحی و جلوه های تصویری ، یاد بگیرید که یک مدل ماشین را در Autodesk Maya تقلب کنید. نویسنده آدام کرسپی با مروری بر والدین و سلسله مراتب شروع به جداسازی مدل به م workingلفه های کاری می کند. از آنجا ، شما در مورد ایجاد کنترل کننده ها ، ساخت مجموعه های چرخ عملکردی و محدود کردن سیستم تعلیق یاد خواهید گرفت. اصطلاحات برای گره زدن اجزای دکل به یکدیگر و افزودن درجه ای از حرکت و چرخش مستقل استفاده می شود. در آخر ، یک فصل جایزه در مورد مواد نشان می دهد که چگونه می توان سایه بان های واقع گرایانه را به ماشین اضافه کرد و کنترل ها را به عملکردهایی مانند چراغ های جلو و عقب قابل استفاده بست.

توجه: برخی از تجربه های مدل سازی چند ضلعی در مایا و شروع دانش در مورد تقلب و محدودیت ها به شما کمک می کند تا از این دوره بیشترین بهره را ببرید.
موضوعات شامل:
  • باز کردن و دسترسی به مدل
  • مقیاس گذاری یکنواخت مدل
  • ایجاد و شبیه سازی کنترل کننده ها
  • نگهداری از لاستیک ها و هاب ها
  • کنترل تعلیق
  • دوخت دکل بهم
  • نوشتن عبارات برای چرخ ها ، فرمان و بدنه
  • افزودن چراغ ترمز و کنترل های سیگنال روشنایی
  • ایجاد سایه های کروم ، لاستیک و شیشه
  • استفاده از اتمامات داخلی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. اندازه و صفر کردن مدل 1. Sizing and Zeroing the Model

  • باز و ارزیابی مدل Opening and assessing the model

  • مقیاس بندی یک مدل به طور یکنواخت Scaling a model uniformly

  • چرخ های جدا و نامگذاری Separating and naming wheels

  • تنظیم محور چرخ Setting wheel pivots

  • بررسی مدل مشکلات هندسی Checking the model for geometry problems

2. ایجاد کنترلرها 2. Creating the Controllers

  • ایجاد و کلونینگ کنترلر چرخ Creating and cloning wheel controllers

  • اضافه کردن مکان یاب فرمان Adding steering locators

  • ایجاد فرمان ، بدنه و کنترل های اصلی Creating steering, body, and master controllers

3. مونتاژ چرخ ها 3. Assembling the Wheels

  • نمای کلی از چرخ Overview of wheel organization

  • تربیت لاستیک و توپی Parenting the tires and hubs

  • صاف کردن لاستیک به جاده Flattening the tires to the road

  • اضافه کردن کنترل های تغییر شکل لاستیک Adding tire deformation controls

  • والدین و محدود کردن تعلیق Parenting and constraining the suspension

4- دوختن دکل با هم 4. Stitching the Rig Together

  • تربیت مجامع چرخ Parenting the wheel assemblies

  • تربیت بدن Parenting the body

  • نوشتن عبارات برای چرخ ها Writing expressions for the wheels

  • نوشتن عبارات برای فرمان و بدنه Writing expressions for the steering and body

  • محدود کردن چرخش فرمان و بدنه Limiting rotation of the steering and body

5. عملکرد و کنترل اضافی 5. Additional Functionality and Control

  • ویژگی های سفارشی برای overspin روی چرخ های درایو Custom attributes for overspin on the drive wheels

  • ایجاد کنترل چراغهای معمولی و روشن Creating normal and bright headlight controls

  • اضافه کردن چراغ ترمز و کنترل های سیگنال Adding brake light and turn signal controls

  • اتصال به خود روشنایی و چراغ ها به کنترلرها Connecting self-illumination and lights to controllers

6. لمس پایان 6. Finishing Touches

  • کاوش در سایه سایه بان ماشین پرتوی ذهنی Exploring the mental ray Car Paint shader

  • ایجاد کروم ، لاستیک و شیشه Creating chrome, rubber, and glass

  • اعمال اتمام داخلی Applying interior finishes

  • کار با چراغهای جلو و بافتهای روشنایی Working with headlight and taillight textures

  • ایجاد دکل دوربین اتومبیل Creating a car camera rig

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تقلب خودرو در مایا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 38m
31
Linkedin (لینکدین) lynda-small
31 تیر 1392 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
27,258
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.