آموزش AWS Solutions Architect Associate Exams 2022

AWS Solutions Architect Associate Practice Exams 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: هر چیزی که برای قبولی در آزمون معمار راه حل های AWS نیاز دارید

می‌خواهید آمادگی امتحان خود را برای شرکت معمار راه‌حل‌های خبره آمازون AWS آزمایش کنید و از قبولی در آزمون گواهینامه AWS خود برای اولین بار مطمئن باشید؟ سپس این امتحانات عملی نهایی AWS Solutions Architect Associate برای شماست! این 6 تست تمرینی منعکس کننده دشواری سوالات امتحانی خدمات وب آمازون هستند و شبیه ترین به تجربه امتحان واقعی AWS موجود در Udemy هستند. با این دوره آموزشی گواهینامه AWS، می‌دانید چه زمانی برای اولین بار در آزمون معمار راه‌حل‌های AWS خود با یک امتیاز عالی آماده هستید.

اگر می خواهید به راحتی سوالات را بگذرانید، این تست های تمرینی AWS برای شما مناسب نیستند. دانش‌آموزان ما این تست‌های تمرینی با کیفیت بالا را دوست دارند زیرا امتحان گواهی‌نامه واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و به آنها در درک مفاهیم AWS کمک می‌کنند. بررسی‌هایی را بررسی کنید که تأیید می‌کنند سؤالات تمرینی AWS ما با الگوی امتحان و سختی آن مطابقت دارد. تست‌های تمرینی ما شما را کاملاً برای امتحان واقعی آماده می‌کند تا اولین بار با اطمینان قبول شوید.


دلایل اصلی که چرا این امتحانات تمرینی بهترین شانس شما برای شرکت در آزمون AWS شما هستند

100% مطابق با طرح آزمون SAA-C02: تست‌های تمرینی در Udemy 100% مبتنی بر سناریو هستند که آخرین فرمت سوال/پاسخ امتحان AWS را منعکس می‌کنند (1 پاسخ از 4 گزینه، یا 2 یا بیشتر پاسخ از 5 گزینه یا بیشتر)

شبیه سازی آزمون گواهینامه واقعی: آزمون های تمرینی زمان بندی شده (130 دقیقه برای پاسخ به 65 سؤال) و نمره گذاری می شوند (نمره قبولی 72٪ است) با تقلید از محیط امتحان واقعی، بنابراین با فرمت آزمون AWS آشنا می شوید

به‌روزرسانی‌های هفتگی بانک سؤال: ما دائماً در حال بهبود و به‌روزرسانی سؤالات بر اساس بازخورد امتحان از هزاران دانش‌آموز خود هستیم. به دلیل رویکرد آزمایش شده و اثبات شده ما، اکثر دانش آموزان ما با میانگین نمره امتحانی بالای 85٪ به نتایج شگفت انگیزی دست می یابند

گزارش آزمون: پس از اتمام آزمون تمرینی، یک گزارش به شما ارائه می شود. این به شما امکان می دهد پیشرفت خود را ردیابی کنید و زمینه های دانش AWS را که باید در مطالعات خود بیشتر روی آنها تمرکز کنید برجسته می کند

پشتیبانی پاسخگو: تیم ما از AWS کارشناسان به طور جامع به تمام سوالات، نگرانی ها و یا بازخورد شما پاسخ می دهند

ACTIVE Q A Discussion Board : به بحث در مورد موضوعات مرتبط با AWS در صفحه بحث Q A ما بپیوندید، جایی که دانش آموزان ما تجربه امتحان اخیر خود را با ارائه بازخورد در مورد موضوعات پوشش داده شده به اشتراک می گذارند

دسترسی به تلفن همراه: در حال حرکت مطالعه کنید و به تمام سوالات تمرینی از تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید - در هر مکان و هر زمان


چگونه برای امتحان گواهینامه AWS خود به بهترین شکل آماده شوید

توصیه‌های آموزشی کلیدی: اگرچه آزمون واقعی AWS دارای نمره قبولی 72% است، توصیه می‌کنیم به طور مکرر در امتحانات تمرینی AWS ما شرکت کنید تا زمانی که به طور مداوم 80% یا بالاتر را کسب کنید. ما شما را تشویق می کنیم که کار کنید و نکات آموزشی را با جزئیات مطالعه کنید! هنگامی که به نمره توصیه شده در آزمون های تمرینی دست یافتید - آماده هستید تا در امتحان شرکت کنید و به یک نمره عالی برسید!

پوشش اصول AWS: از طریق امتحانات تمرینی AWS و یادداشت‌های آموزشی AWS، ما اصول معماری AWS و نحوه ایجاد برنامه‌های کاربردی، بهینه‌سازی هزینه و مقاوم در برابر خطا را پوشش می‌دهیم. ما همچنین به خدمات فردی از جمله Amazon S3، Amazon CloudFront، Amazon Storage Gateway، Amazon EC2، Amazon ECS، AWS IAM، AWS Lambda، Amazon RDS، Route 53، DynamoDB، RedShift، ElastiCache، Amazon Aurora، VPC، SQS، SNS می پردازیم. ، SWF، ElasticTranscoder، Amazon Kinesis، API Gateway، Direct Connect، Snowball، CloudWatch، CloudTrail و بسیاری موارد دیگر.

درک معماری AWS : آزمون همکار معمار راه حل های گواهی شده AWS کاملاً از سؤالات مبتنی بر سناریو تشکیل شده است که دانش و تجربه شما را در کار با خدمات وب آمازون آزمایش می کند. کلید موفقیت این است که بدانید در چه موقعیتی از یک سرویس AWS خاص استفاده خواهید کرد و هزینه، عملیات، امنیت و پیامدهای عملکرد انتخاب های مختلف طراحی چیست. درک انتخاب‌های معماری AWS از طریق تجربه به دست می‌آید، اما آزمون‌های تمرینی AWS ما برای کمک به افراد مبتدی در پاسخ به این سؤالات طراحی شده‌اند.

مطابقت با طرح آزمون: استفاده از راه حل های گواهی شده AWS ما در امتحانات کاردانی معمار می تواند به کسب تجربه با قالب سؤال آزمون و نحوه ساختار سؤالات در آزمون واقعی AWS کمک کند. متأسفانه، تست های تمرینی AWS زیادی در بازار وجود دارد که با قالب الگوی امتحان مطابقت ندارند. مطمئن باشید که با تست های تمرینی ما به اندازه کافی برای امتحان واقعی AWS آماده خواهید شد.

دانش خود را عمیق تر کنید: لطفاً توجه داشته باشید که اگرچه ما با الگوی امتحان AWS مطابقت داریم، اما امتحانات تمرینی AWS ما ضایعات مغزی نیستند. لطفاً انتظار نداشته باشید که فقط با به خاطر سپردن پاسخ ها در آزمون واقعی گواهینامه AWS قبول شوید. در عوض، ما شما را تشویق می‌کنیم که از آزمون‌های تمرینی معمار راه‌حل‌های AWS برای تعمیق دانش خود استفاده کنید. این بهترین شانس شما برای قبولی موفقیت آمیز در امتحان است.

مزیت رقابتی: آموزش AWS و گواهینامه AWS امروزه در اکثر مشاغل فناوری اطلاعات مورد نیاز است. در واقع، خدمات وب آمازون ارائه دهنده برتر خدمات رایانش ابری است. تست‌های تمرینی AWS ما و منابع آموزشی پشتیبانی از گواهینامه AWS ایجاد شده‌اند تا به شما کمک کنند تا مزیت رقابتی به دست آورید و اطمینان حاصل کنید که امتحان گواهینامه معمار راه حل‌های تایید شده AWS خود را با اطمینان پشت سر می‌گذارید.


ضمانت بازگشت پول

ما کاملا در ارزش امتحانات تمرینی ما کاملا مطمئن هستیم که با یک تضمین بازپرداخت بدون قید و شرط 30 روزه همراه است. برای سریع پیگیری موفقیت AWS خود را امتحان کنید - دسترسی به طول عمر در حال حاضر - بدون ریسک!

این دوره برای چه کسانی است:

  • دانش آموزانی که برای آزمون معمار راه حل های گواهی شده AWS - آزمون کاردانی آماده می شوند [SAA-C02]
  • نامزدهای معمار راه حل های گواهی شده AWS – گواهی کاردانی که مایلند برای اولین بار امتحان خود را انجام دهند
  • دانش‌آموزانی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در شبیه‌سازی امتحان، ارزیابی آمادگی امتحان AWS خود آزمایش کنند
  • هر کسی که می خواهد AWS را از طریق پرسش و پاسخ با کیفیت بالا یاد بگیرد
  • متخصصان فناوری اطلاعات که می خواهند با اطمینان وارد هر مصاحبه شغلی فنی AWS شوند
  • هر کسی که مایل است حرفه و حقوق خود را با گواهینامه AWS به سطح بالاتری برساند

سرفصل ها و درس ها

تست های تمرینی Practice Tests

  • AWS Solutions Architect Associate Test #1 AWS Solutions Architect Associate Test#1

  • AWS Solutions Architect Associate Test #2 AWS Solutions Architect Associate Test#2

  • AWS Solutions Architect Associate Test #3 AWS Solutions Architect Associate Test#3

  • AWS Solutions Architect Associate Test #4 AWS Solutions Architect Associate Test#4

  • AWS Solutions Architect Associate Test #5 AWS Solutions Architect Associate Test#5

  • AWS Solutions Architect Associate Test #6 AWS Solutions Architect Associate Test#6

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش AWS Solutions Architect Associate Exams 2022

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
6
Udemy (یودمی) udemy-small
10 آبان 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
537
از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Edu Academy

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Edu Academy Edu Academy

آزمون های گواهینامه های حرفه ای خوش آمدید! -) یک یا دو شات بزنید و جشن بگیرید زیرا "امتحانات تمرینی" ما به شما آموزش و پرورش می دهد دانشی که قبل از امتحان واقعی نیاز دارید چگونه می توانیم مطمئن باشیم زیرا امتحانات تمرینی ما برای کسب درآمد سریع جمع نمی شوند

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.