آموزش مایا 2022

Maya 2022 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یادگیری برای ایجاد مدل های با کیفیت بالا 3D و انیمیشن ها در مایا 2022. این دوره شامل مدل های اصلی Maya مدل سازی، بافت، رندر، و انیمیشن - در یک گردش کار مبتنی بر پروژه واقعی است که به همان اندازه به خوبی به فیلم، گرافیک حرکت، و طراحی بازی یادگیری اصول مانند انتخاب و دستکاری اشیاء، سازماندهی صحنه ها، و سفارشی کردن رابط. بعد، بررسی مدل سازی چند ضلعی، ایجاد و پالایش شبکه ها، مجسمه سازی و مدل سازی Nurbs. کشف نحوه ایجاد و اعمال مواد به سطوح - اضافه کردن رنگ، بافت، و بازتاب. سپس یکپارچه سازی دوربین ها، نورپردازی و اثرات عمق میدان با استفاده از آرنولد برای رندر مایا. آخرین، اما نه کم، مربی جورج Maestri نشان می دهد که چگونه حرکت و زندگی را به کار خود را با ابزار انیمیشن مایا اضافه کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مدل های 3D با کیفیت بالا و انیمیشن ها را با مایا ایجاد کنید Create high-quality 3D models and animations with Maya

  • سیستم مایا مورد نیاز Maya system requirements

  • بیشتر از فایل های ورزشی استفاده کنید Make the most of the exercise files

  • رندر آرنولد را فعال کنید Enable Arnold rendering

1. رابط مایا 1. The Maya Interface

  • مرور کلی از رابط مایا Overview of the Maya interface

  • کار با پروژه های فایل و مایا Work with files and Maya projects

  • ناوبری در مایا Navigation in Maya

  • پیکربندی مشاهده Configure viewports

  • استفاده از hotbox و منوهای مارک Use the Hotbox and Marking menus

  • تنظیمات سفارشی Customize preferences

  • از فضاهای کاری مایا استفاده کنید Use Maya Workspaces

2. اشیاء را انتخاب کنید و دستکاری کنید 2. Select and Manipulate Objects

  • اشیاء را انتخاب کنید Select objects

  • از ابزار حرکت استفاده کنید Use the Move tool

  • چرخش و مقیاس Rotate and scale

  • دستکاری کردن محور Manipulate pivots

  • اشیاء تکراری Duplicate objects

  • درک جعبه کانال Understanding the Channel Box

  • با ویرایشگر ویژگی کار کنید Work with the Attribute editor

  • تنظیم مجدد و انجماد Reset and freeze transformations

  • اشیاء تکان دهنده Snapping objects

3. سازماندهی صحنه های مایا 3. Organize Maya Scenes

  • کار با Outliner Work with the Outliner

  • ایجاد سلسله مراتب Create hierarchies

  • اشیاء گروهی Group objects

  • درک هیپرگراف Understanding the Hypergraph

  • ایجاد لایه ها Create layers

  • پنهان کردن و نمایش اشیاء Hide and show objects

  • کار با ماسک انتخاب Work with selection masks

  • ایجاد مجموعه ای در غلطک Create Sets in the Outliner

4. ایجاد مدل های چند ضلعی 4. Create Polygonal Models

  • ایجاد اشیاء چند ضلعی Create polygonal objects

  • گسترش اشیاء چند ضلعی Extend polygonal objects

  • اجزای چند ضلعی را انتخاب کنید Select polygonal components

  • استفاده از نرم افزار و تقارن نرم Use Soft Select and Symmetry

  • از ابزارهای قلم مو برای جمع آوری مشبک استفاده کنید Use Brush tools to sculpt meshes

  • از ابزار مدل سازی استفاده کنید Use the Modeling Toolkit

5. مدل سازی مشبک چند ضلعی 5. Modeling Polygonal Meshes

  • مرجع را تنظیم کنید Set up reference

  • مدل سازی در برابر مرجع Modeling against reference

  • از ابزارهای فوق العاده استفاده کنید Use the Extrude tools

  • کار با حلقه های لبه Work with edge loops

  • ترکیب و جدا کردن Combine and separate

  • قطعات جوشکاری Welding components

  • آینه و ادغام قطعات Mirror and merge components

  • استفاده از پل چند ضلعی Use Polygon Bridge

  • از ابزار Bevel استفاده کنید Use the Bevel tools

6. تکنیک های مدل سازی اضافی 6. Additional Modeling Techniques

  • درک قرص قرعه کشی Understanding Quad Draw

  • سطوح صاف Smoothing surfaces

  • کار با سطوح زیر بخش Work with subdivision surfaces

  • اضافه کردن چارچوب به سطوح صاف Add creases to smooth surfaces

  • ابزارهای بولی Boolean tools

  • مدیریت سابقه تاریخ Manage object history

7. کار با منحنی 7. Work with Curves

  • مبانی منحنی NURBS Basics of NURBS curves

  • ایجاد منحنی Create curves

  • اصلاح منحنی ها Modify curves

  • در طول مسیر بیرون می آید Extrude along a path

8. ایجاد مواد 8. Create Materials

  • نمای کلی از رندر مایا Overview of Maya rendering

  • درک انواع سایه دار پایه Understanding the basic shader types

  • کار با مواد آرنولد Work with Arnold materials

  • Opacity و refraction در آرنولد Opacity and refraction in Arnold

  • ایجاد و اعمال نقشه ها Create and apply maps

  • با استفاده از bitmaps به عنوان بافت Using bitmaps as texture

  • کار با پنجره Hypersshade Work with the Hypershade window

  • ایجاد مواد در Hypersshade Create materials in Hypershade

9. مواد و بافت را اعمال کنید 9. Apply Materials and Textures

  • مواد مختلف را به اشیاء اعمال کنید Apply multiple materials to objects

  • UV نقشه برداری چند ضلعی UV mapping polygonal objects

  • درک ویرایشگر UV Understanding the UV Editor

  • UV نقشه های پیچیده UV mapping complex objects

  • حفظ مقیاس UV Maintain UV scale

10. رندر در آرنولد 10. Render in Arnold

  • تنظیمات رندر Render settings

  • چراغ های پایه مایا برای آرنولد Basic Maya lights for Arnold

  • چراغ های نقطه مایا Maya point lights

  • استفاده از چراغ های منطقه Arnold Use Arnold area lights

  • استفاده از اشیاء به عنوان چراغ Use objects as lights

  • روشنایی مبتنی بر تصویر و Skydomes Image-based lighting and skydomes

  • اضافه کردن دوربین ها Add cameras

  • اضافه کردن عمق میدان در آرنولد Add depth of field in Arnold

  • ایجاد حرکات تاری در آرنولد Create motion blur in Arnold

  • نمایش نمایش و خروجی نهایی Render view and final output

11. تحریک در مایا 11. Animate in Maya

  • درک رابط انیمیشن Understanding the animation interface

  • اشیاء متحرک با استفاده از کلید تنظیم Animate objects using Set Key

  • کلید ها را در جدول زمانی تغییر دهید Modify keys on the Timeline

  • کلید ها را در ویرایشگر گراف تغییر دهید Modify keys in the Graph Editor

  • کلید را تغییر دهید Modify keys in the Dope Sheet

  • کار با ویرایشگر زمان Work with the Time Editor

  • اشیاء تحریک آمیز در امتداد مسیرهای اسپلین Animate objects along spline paths

  • ایجاد چرخه انیمیشن Create animation cycles

  • تجسم انیمیشن Visualize animation

  • پخش انیمیشن با استفاده از PlayBlast Animation playback using Playblast

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مایا 2022
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 49m
87
Linkedin (لینکدین) lynda-small
04 فروردین 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
465
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.