آموزش Blender 2.8 and Substance painter - دارایی های بازی مدل سازی سه بعدی

Blender 2.8 and Substance painter - 3D modeling game assets

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یک کمان فانتزی را مدلسازی ، مجسمه سازی و بهینه سازی کنید تا آماده استفاده در بازی شما باشد و رندر زیبایی را برای نمونه کارهای شما ایجاد کند

آنچه خواهید آموخت

  • مدل سازی سه بعدی
  • جزئیات مجسمه سازی
  • بهینه سازی مش برای بازی های ویدیویی
  • باز کردن uv
  • جزئیات پخت از مدل های پلی بالا تا پلی کم
  • مدل سازی بافت در نقاش ماده
  • ارائه تصاویر و صفحه های گردان و ارسال آنها در مخلوط کن
  • ارائه تصاویر و میزهای گردان در marmoset (درس پاداش اختیاری)
  • وارد کردن دارایی آماده بازی خود به موتور غیر واقعی و تنظیم مواد

در این دوره با افزودنیهای مفید در مخلوط کن 2.8 آشنا می شوید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه مدل های سه بعدی را با توپولوژی مناسب درست کنید. و جزئیات مربوط به مدل های high poly را مجسمه سازی می کنیم ، سپس نسخه ای از مدل را بهینه می کنیم تا بازی آماده شود. سپس آن را باز کرده و بافت ها را با روشی می پزیم که از بسیاری از مشکلات پخت و پز برای بیشتر افراد جلوگیری می کند. ما همچنین مدل خود را در مواد رنگ آمیزی می کنیم و سپس بافت ها را برای کار با موتور غیر واقعی ، وحدت و مخلوط کن صادر می کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه یک میز چرخان را در هر دو کیسه ابزار مخلوط کن و مارموز ارائه دهیم. بخش دارای کیف ابزار marmoset یک جایزه است بنابراین اگر مالک آن نرم افزار نیستید می توانید کل دوره را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.

در این دوره یاد خواهید گرفت:

  • مدل سازی پلی بالا در Blender 2.8

  • آماده سازی بازی مدل و کم پلی

  • Uv مدل ما را باز می کند

  • نانوایی و بافت در نقاش ماده

  • وارد کردن مدل به موتور غیرواقعی

  • ارائه یک صفحه چرخان در Blender 2.8

  • ارائه یک صفحه گردان در کیف دستی Marmoset

  • صادر کردن یک نمایشگر سه بعدی که می توانید از کیف دستی Marmoset در نمونه کارهای خود بارگذاری کنید

اکنون ثبت نام کنید و شروع به ساخت دارایی های بازی خود کنید.

این دوره برای چه کسانی است:

  • هنرمندانی که مایل به بازی در این بازی هستند و می خواهند روند صحیح ساخت دارایی های آماده بازی با کیفیت بالا را بیاموزند
  • توسعه دهندگان بازی indie که می خواهند بیاموزند چگونه دارایی های سه بعدی سفارشی را برای بازی های خود ایجاد کنند

سرفصل ها و درس ها

معرفی و تنظیم فضای کاری Introduction and setting up the workspace

  • معرفی Intro

  • در حال نصب ref ref Installing pure ref

  • فعال کردن افزونه ها Enabling the addons

  • تنظیم منابع Setting up the references

مدل کمان Modelling the bow

  • مدل سازی آرشه - قسمت 1 Modelling the bow - part 1

  • مدل سازی کمان - قسمت 2 Modelling the bow - part 2

  • مدل سازی کمان - قسمت 3 Modelling the bow - part 3

  • مدل سازی کمان - قسمت 4 Modelling the bow - part 4

  • مدل سازی آرشه - قسمت 5 Modelling the bow - part 5

  • مدل سازی کمان - قسمت 6 Modelling the bow - part 6

  • مدل سازی آرشه - قسمت 7 Modelling the bow - part 7

  • مدل سازی کمان - قسمت 8 Modelling the bow - part 8

  • مدل سازی آرشه - قسمت 9 Modelling the bow - part 9

  • مدل سازی آرشه - قسمت 10 Modelling the bow - part 10

  • مدل سازی آرشه - قسمت 11 Modelling the bow - part 11

  • مدل سازی کمان - قسمت 12 Modelling the bow - part 12

  • مدل سازی کمان - قسمت 13 Modelling the bow - part 13

بهینه سازی مدل Optimizing the model

  • آماده سازی مدل lowpoly قسمت 1 preparing the lowpoly model part 1

  • آماده سازی مدل lowpoly قسمت 2 preparing the lowpoly model part 2

باز کردن Uv Uv Unwrapping

  • باز کردن قسمت UV Uv unwrapping part 1

  • باز کردن قسمت 2 Uv Uv unwrapping part 2

  • Uv باز کردن قسمت 3 Uv unwrapping part 3

بافت پخت Baking textures

  • بافت پخت قسمت 1 Baking textures part 1

  • بافت پخت قسمت 2 Baking textures part 2

بافت مدل Texturing the model

  • ساختن پوست پوست making the bark material

  • ساخت مواد فلزی آبی making the blue metal material

  • وارد کردن مواد و تغییر آنها importing materials and changing them

  • اضافه کردن برخی از آسیب adding some damage

  • اصلاح مسائل و صادرات بافت ها correcting issues and exporting the textures

ارائه کمان Rendering the bow

  • ارائه در نقاش مواد Rendering in substance painter

  • ارائه در مخلوط کن قسمت 1 Rendering in blender part 1

  • رندر در مخلوط کن قسمت 2 Rendering in blender part 2

  • پردازش پست در مخلوط کن post processing in blender

  • ارائه انیمیشن در مخلوط کن Rendering animation in blender

  • ارائه در کیف دستی marmoset Rendering in marmoset toolbag

  • وارد کردن به موتور غیرواقعی Importing to unreal engine

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Blender 2.8 and Substance painter - دارایی های بازی مدل سازی سه بعدی

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
5h 34m
36
Udemy (یودمی) udemy-small
11 تیر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5,684
4.9 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Ali Ncir

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ali Ncir Ali Ncir

3D Artist 3D Artist با استفاده از مخلوط کن 3D ، مواد ساز و طراح مواد به طور عمده برای کارهای هنری من ، تجربه کار در بازی های ویدیویی و ارائه محصولات را دارد. من طی 2 تا 3 سال گذشته این کار را انجام داده ام. و من می خواهم به مردم نحوه استفاده از مخلوط کن را بیاموزم ، بنابراین شاید روزی این نرم افزار استاندارد صنعت جدید باشد.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.