آموزش ایجاد یک صحنه داخلی با مخلوط کن
2h 27m
24
Linkedin
28 فروردین 1394
60,805
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile

https://donyad.com/d/de8f

آموزش ایجاد یک صحنه داخلی با مخلوط کن

Creating an Interior Scene with Blender

توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از Blender برای مدل سازی ، بافت و ارائه یک صحنه داخلی واقع گرایانه استفاده کنید. در این دوره نویسنده Darrin Lile تکنیک هایی را برای ایجاد محیط برای انیمیشن و تجسم معماری به کار می برد. او ابتدا با ایجاد ساختار اساسی یک اتاق نشیمن کانکس معاصر بر اساس نقشه های وارداتی شروع می کند و سپس نکات مفیدی را برای مدل سازی مبلمان و لوازم جانبی ارائه می دهد. Darrin بعدی نحوه استفاده از مواد را بر روی اشیا in موجود در صحنه خود نشان می دهد ، همچنین نقشه UV و بافت آنها را نشان می دهد. سرانجام ، او فرایند افزودن چراغ به صحنه و تولید یک تصویر ارائه شده از محیط را طی می کند.
موضوعات شامل:
  • مرور تصاویر مرجع
  • خشن بودن در کف ، دیوارها و سقف
  • ایجاد دیوارها و پنجره ها
  • مبلمان مدل سازی
  • مبلمان نقشه برداری ماورا بنفش
  • تنظیم مطالب در ویرایشگر گره
  • افزودن چراغ
  • ارائه تصویر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آماده سازی صحنه 1. Preparing the Scene

  • مقیاس صحنه Scene scale

  • بررسی تصاویر مرجع Reviewing the reference images

  • ناهمواری های کف ، دیوارها و سقف Roughing in the floor, walls, and ceiling

2. ایجاد دیوارها و ویندوز 2. Creating the Walls and Windows

  • ایجاد ویندوز Creating the windows

  • جزئیات دیوارها Detailing the walls

  • اضافه کردن جزئیات دیگر و تر و تمیز Adding other details and trim

3. ایجاد مبلمان 3. Creating the Furniture

  • شروع صندلی Eames Beginning the Eames chair

  • ادامه صندلی Eames Continuing the Eames chair

  • پایان دادن به صندلی Eames Finishing the Eames chair

  • شروع صندلی رحم Starting the womb chair

  • پایان دادن به صندلی رحم Finishing the womb chair

  • مدل کردن مبل Modeling the couch

  • ایجاد میزها و لوازم جانبی نهایی Creating end tables and accessories

4- بافت صحنه 4. Texturing the Scene

  • اشعه ماوراء بنفش مبلمان را ترسیم می کند UV mapping the furniture

  • ایجاد بافت های قابل کاشی در فتوشاپ Creating tileable textures in Photoshop

  • طرح صادرات UV به فتوشاپ Exporting a UV layout to Photoshop

  • تنظیم مواد در ویرایشگر گره Setting up materials in the Node Editor

  • تنظیمات رنگ در ویرایشگر گره Color adjustments in the Node Editor

5- ارائه صحنه 5. Rendering the Scene

  • اضافه کردن چراغهای عملی به صحنه Adding practical lights to the scene

  • ارائه تصویر نهایی Rendering the final image

نتیجه Conclusion

  • با تشکر از شما و مراحل بعدی Thank you and next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.