آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح

User Experience (UX) for Non-Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: طراحی تجربه کاربر (UX) چیزی فراتر از فشار دادن پیکسل و افزودن تعامل است. این یک عمل مردم محور است که بسیاری از ذینفعان را شامل می شود - نه همه آنها طراحان حرفه ای. این دوره اصول طراحی تجربه کاربر را از دیدگاه یک غیرطراح که نیاز به همکاری با تیم ها ، استودیوها و پروژه های UX دارد ، آموزش می دهد. مربی تام گرین ، فرایند چهار مرحله ای طراحی UX را توضیح می دهد ، شروع با تحقیقات کاربر - مرحله ای که شما می توانید شخصیت ها ، سناریوهای کاربر و جریان های کاربر را بسازید. در مرحله بعد ، در مورد ایده پردازی UX ، جایی که ایده های اولیه به طرح ها ، قاب های سیم و نمونه های اولیه کاغذ ترجمه می شوند ، بیاموزید. سپس تام به روند واقعی طراحی می پردازد. در این مرحله ، می توانید نحوه تولید نمونه های اولیه عملکردی ، همراه با تصاویر ، کپی و تعامل اساسی را مشاهده کنید. بعلاوه ، در مورد اهمیت آزمایش طرحهای خود در چندین مرحله از فرآیند و ترکیب بازخورد قبل از تحویل به توسعه دهندگان ، اطلاعات کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • چهار مرحله طراحی UX
  • قابلیت دسترسی و UX
  • انجام تحقیقات مربوط به کاربران
  • ایجاد شخصیت ها ، سناریوهای کاربر و جریان های کاربر
  • طرح و ایده های سیم کشی
  • آزمایش و تکرار ایده ها
  • ایجاد نمونه اولیه با وفاداری متوسط
  • افزودن کپی و گرافیک
  • ساخت سیستم طراحی
  • نمونه سازی
  • تصفیه ریز تعاملات
  • نمونه های آزمایشی کاربر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • تجربه کاربر برای غیر طراحان User experience for non-designers

1. UX چیست؟ 1. What Is UX?

  • بررسی اجمالی طراحی UX UX design overview

  • مرحله اول: تحقیق Stage one: Research

  • مرحله دو: تصور کردن Stage two: Conceptualize

  • مرحله سوم: طراحی Stage three: Design

  • مرحله چهار: تست Stage four: Test

  • دسترسی مهم است Accessibility matters

  • چه کسی چه کاری انجام می دهد؟ Who does what?

2. تحقیق: بنابراین چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ 2. Research: So Who Will Use It?

  • ساخت یک مورد تجاری Making a business case

  • نقش ذینفع The role of the stakeholder

  • برای ساختن این کار چه نیازی داریم؟ What do we need to make this work?

  • برای ساخت آن به چه کسانی نیاز داریم؟ Who do we need to build it?

  • چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ Who will use it?

  • آنها چه خواهند كرد؟ What will they do?

  • چگونه از آن استفاده خواهند کرد؟ How will they use it?

  • چگونه آنها از طریق آن حرکت می کنند؟ How will they move through it?

  • یافتن مشکلات و رفع آنها Finding problems and fixing them

3. تصور کنید: بنابراین چه شکلی است؟ 3. Conceptualize: So What Does It Look Like?

  • مروری بر تکنیک های مفهوم سازی Overview of conceptualization techniques

  • ایده های خود را ترسیم کنید Sketching your ideas

  • نمودارهای جریان کار Task flow diagrams

  • تخته سفید بدنام The infamous white board

  • Wireframe محتوا: تعیین آنچه که به کجا می رود Content wireframe: Determining what goes where

  • ساختن استخوان ها با سیم وایرلس Building the bones with wireframes

  • فریم های دیجیتال Digital wireframes

  • نقش نمونه های اولیه کاغذ The role of paper prototypes

  • تست و تکرار Testing and iteration

4. طراحی: اینجا واقعاً به نظر می رسد 4. Design: Here Is What It Really Looks Like

  • نقش طراح UI The UI designer's role

  • نمونه اولیه با وفاداری متوسط The medium-fidelity prototype

  • جعبه ابزار وفاداری متوسط The medium-fidelity toolbox

  • تصویربرداری: همه X ها چیست؟ Imaging: What's with all the Xs?

  • نقش SVG The role of SVG

  • نوشتن مطالب متن: کلمات همه تفاوت را ایجاد می کنند Copywriting: Words make all the difference

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

5. طراحی: سیستم طراحی 5. Design: The Design System

  • سیستم طراحی چیست؟ What is a design system?

  • نقش تایپوگرافی The role of typography

  • نقش رنگ The role of color

  • نمادها و ابزارهای آیکون Icons and icon tools

  • با استفاده از الگوهای طراحی Using design patterns

  • ابزارهای تصویربرداری و وضوح صفحه نمایش Imaging tools and screen resolution

6. نمونه سازی اولیه و تست کاربر 6. Prototyping and User Testing

  • نمای کلی از نمونه سازی An overview of prototyping

  • انتخاب یک ابزار نمونه سازی اولیه Choosing a prototyping tool

  • نقش حرکت در نمونه اولیه The role of motion in a prototype

  • چرا می توان از میکرو فعل و انفعالات اولیه استفاده کرد؟ Why use prototype microinteractions?

  • تصفیه ریزگردها Refining microinteractions

  • بررسی اجمالی آزمایش کاربر Overview of user testing

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 6m
46
Linkedin (لینکدین) lynda-small
30 مرداد 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
157
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Green

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.