آموزش دوره صدور گواهینامه مالی کسب و کار و مدل سازی مالی

Business Finance and Financial Modeling Certification Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مفاهیم مدل سازی مالی مالی کسب و کار را در سناریوهای واقعی بیاموزید. مدیر مالی/مدلساز شوید.

آنچه خواهید آموخت

  • امور مالی شرکت های تجاری
  • تامین مالی پروژه
  • مدل سازی مالی با نمونه های صنعت
  • مشاور مالی کسب و کار یا تحلیلگر مالی/مدلساز شوید

استقبال گرم از دوره امور مالی و مدل سازی مالی توسط Uplatz.


Uplatz این دوره جامع در زمینه امور مالی و مدل سازی مالی را ارائه می دهد. دوره مالی کسب و کار به شما کمک می کند تا با مفاهیم مالی شرکت ها ، نحوه جمع آوری کمک های مالی برای کسب و کار خود ، نحوه مدیریت وجوه ، همراه با مدیریت ریسک آشنا شوید. دوره مدلسازی مالی شما را با متدولوژی ، ابزارها و تکنیک های مورد استفاده در مدل سازی مالی ، نحوه توسعه مدل های پیش بینی مالی ، نحوه مدیریت مناسب وجوه نقد و غیره مجهز می کند.

دوره امور مالی و مدل سازی مالی به شما کمک می کند تا مهارت هایی را برای کار با مشتریان کسب کنید ، نیازهای آنها را ارزیابی کرده و در زمینه مدیریت مالی ، برنامه ریزی مالیاتی ، بیمه ، سرمایه گذاری ، برنامه ریزی املاک ، محصولات ، خدمات و روابط با مشتریان مشاوره ارائه دهید. شما همچنین یاد می گیرید که چگونه از مدل مالی مناسب در موقعیت مناسب استفاده کنید و در نتیجه توانایی تصمیم گیری را از نظر مدیریت مالی و پیش بینی سازمان مشتری ارائه دهید.

دوره مدلسازی مالی به شما نحوه استفاده از داده های تاریخی یک شرکت/صنعت ، تجزیه و تحلیل عملکرد آن و ایجاد مدل برای پیش بینی عملکرد آینده آن را ارائه می دهد. این به شما در تسلط بر مهارت های تحلیلی پیشرفته و تقویت قضاوت در مورد روندهای آینده بازار کمک می کند. این امر برای هر شغلی که مطابق نیازها و خواسته های آینده بازار عمل می کند بسیار مهم است. این دوره برای کمک به شرکت کنندگان در درک اصل موضوع و استفاده همزمان از این دانش در مشکلات دنیای واقعی ایجاد شده است. آموزش مدل سازی مالی به شرکت کنندگان کمک می کند تا مدلهای مالی سازگار و واقع بینانه ای را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنند. این دوره مدل سازی مالی برای توسعه مهارت های رقابت موفق در بازارهای سریع مالی در حال توسعه جهانی طراحی شده است.


امور مالی کسب و کار چیست؟

امور مالی کسب و کار ، کاربرد عوامل عددی موثر بر عملکرد یک کسب و کار است. این اعداد می تواند ارقام مربوط به درآمد ، دارایی ها ، جریان اعتبار ، پیش بینی های آینده ، ادغام ، تصاحب و هر جنبه مالی دیگری باشد که بر پایداری و ظرفیت درآمد یک سازمان تأثیر می گذارد. این ارتباط نزدیک با اعداد ، آمار ، تجزیه و تحلیل ، مجموعه مهارتهایی که شامل پیش بینی ریسک و تفکر استراتژیک است و تأثیر قابل توجهی بر مدیریت مالی یک سازمان ، کسب و کار مالی را به یکی از محبوب ترین گزینه های شغلی برای حرفه ای ها در سطح جهانی تبدیل می کند.

امور مالی کسب و کار ، به عبارت ساده ، به جمع آوری و مدیریت وجوه توسط مشاغل و سازمان ها اشاره دارد. امور مالی کسب و کار شامل برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل و کنترل عملیات است. در شرکتهای کوچک ، این وظایف مدیر مالی است که بخشی از مدیریت میانی و ارشد است و در سطوح بالاتری از ساختار سازمانی یک شرکت قرار دارد. در شرکت های بزرگ ، تصمیمات مالی عمده اغلب توسط یک کمیته مالی اتخاذ می شود.

از آنجا که امور مالی کسب و کار شامل مدیریت وجوه و اعتبار مورد استفاده در تجارت است ، به عنوان پایه و اساس هر کسب و کاری عمل می کند. الزامات مالی معمولی در یک سازمان ، خرید دارایی ، کالا ، مواد اولیه و سایر فعالیتهای اقتصادی است.


مدلسازی مالی چیست؟

مدلسازی مالی به ایجاد نمایندگی ریاضی یا مدلی از ویژگی های مالی و عملیاتی یک کسب و کار اشاره دارد. برخی از کاربردی ترین کاربردهای شامل مدل سازی مالی شامل ارزیابی مشاغل ، تصمیم گیری مدیریت ، بودجه بندی سرمایه ، تجزیه و تحلیل صورت های مالی و تعیین هزینه سرمایه شرکت است. چنین مدلهایی تصویری ساده از نحوه ایجاد ارزش شرکت برای سهامداران خود ارائه می دهند. ارزش واقعی آنها ناشی از مجبور ساختن مدل به روابط مهم بین صورت های مالی شرکت و تمرکز بر عوامل تعیین کننده کلیدی ایجاد ارزش و مفروضات پیش بینی های اساسی است. مدل های مالی قابلیت های شبیه سازی را ارائه می دهند که به عنوان وسیله ای مفید برای ارزیابی گزینه های جایگزین و خطرات مربوط به آن عمل می کند و مشخص می کند که چگونه ارزش شرکت تحت تأثیر رویدادهای مختلف اقتصادی قرار می گیرد. برای مثال ، برای برآورد ارزش یک شرکت ، مدل سازی مالی به پیش بینی صحیح جریانات نقدی آینده ، ارزش دارایی ها ، جذب کاربر ، رشد فروش ، پیش بینی ریسک و غیره کمک می کند.

یک مدل مالی شامل یک یا چند پارامتر ورودی به همراه داده ها و فرمول هایی است که برای انجام محاسبات یا پیش بینی استفاده می شود. با تغییر مقادیر پارامترهای ورودی ، می توان مطالعاتی را انجام داد تا ببیند وقتی ورودی ها تغییر می کنند یا پارامترهای تأثیرگذار بر نتیجه در ترکیب های مختلف تغییر می کنند ، چه اتفاقی می افتد. این یک علم ساختن مدل ها برای نشان دادن صورت های مالی و سرمایه گذاری است.

این دوره برای چه کسانی است:

  • مشاوران تحلیلگران مالی
  • مدیران بانکداری تجاری
  • همکاران - مدل سازی مالی
  • تحلیلگران مدل سازی مالی/تحلیلگران ارشد
  • هرکسی که مشتاق حرفه ای در امور مالی و تجزیه و تحلیل مالی
  • است مدل سازان مالی پیشرفته/تحلیلگران ارزیابی
  • مبتدیان و مبتدیان علاقه مند به مدل سازی مالی
  • تحلیلگران تجاری
  • مدیران/مدیران امور مالی کسب و کار
  • استراتژیست های مدلسازان مالی
  • متخصصان تحلیل مالی
  • کارآفرینان ، مدیران ارشد میانی ، تصمیم گیرندگان
  • رهبران و تحلیلگران - امور مالی کسب و کار
  • تحلیلگران راه حل های مالی
  • مدیران امور مالی ERP
  • مشاوران - ادغام ادغام
  • تجزیه و تحلیل برنامه ریزی مالی
  • مدیران - شرکای تجاری مالی
  • متخصصان امور مالی
  • تحلیلگران معماری تجارت مالی

سرفصل ها و درس ها

امور مالی کسب و کار - قسمت 1 Business Finance - part 1

  • امور مالی کسب و کار - قسمت 1 Business Finance - part 1

امور مالی کسب و کار - قسمت 2 Business Finance - part 2

  • امور مالی کسب و کار - قسمت 2 Business Finance - part 2

امور مالی کسب و کار - قسمت 3 Business Finance - part 3

  • امور مالی کسب و کار - قسمت 3 Business Finance - part 3

مدل سازی مالی - قسمت 1 Financial Modeling - part 1

  • مدل سازی مالی - قسمت 1 Financial Modeling - part 1

مدل سازی مالی - قسمت 2 Financial Modeling - part 2

  • مدل سازی مالی - قسمت 2 Financial Modeling - part 2

مدل سازی مالی - قسمت 3 Financial Modeling - part 3

  • مدل سازی مالی - قسمت 3 Financial Modeling - part 3

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش دوره صدور گواهینامه مالی کسب و کار و مدل سازی مالی

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
6h 3m
6
Udemy (یودمی) udemy-small
11 اردیبهشت 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
6,712
3.8 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Uplatz Training Uplatz Training

سریعترین رشد ارائه دهنده آموزش جهانی فناوری اطلاعات Uplatz پیشرو در انگلستان است که ارائه دهنده خدمات آموزش فناوری اطلاعات به دانشجویان در سراسر جهان است. منحصر به فرد بودن ما از آنجا ناشی می شود که ما دوره های آموزشی آنلاین را با کسری از متوسط هزینه این دوره ها در بازار ارائه می دهیم. تخصص ما شامل SAP ، Oracle ، Salesforce ، AWS ، Microsoft Azure ، Google Cloud ، IBM Cloud ، Science data ، Python ، JavaScript ، Java ، Digital Marketing ، Agile و DevOps است. Uplatz که در مارس 2017 تاسیس شد ، شاهد افزایش خارق العاده ای در صنعت آموزش است که با یک دوره آنلاین SAP FICO شروع می شود و اکنون آموزش 500+ دوره را در 54 کشور جهان ارائه داده است که طی 10 سال به 10 هزار دانشجو خدمت کرده اند. آموزش Uplatz بسیار با ساختار ، موضوع محور و شغل محور است و تأکید زیادی بر تمرین و تکالیف در سرورهای زنده دارد. دوره های ما توسط بیش از هزار مربی بسیار ماهر و باتجربه طراحی و تدریس می شوند که در زمینه های خود اعم از SAP ، Cloud ، Oracle یا هر فناوری یا سیستم درخواستی تخصص کافی دارند.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.