آموزش Cocos2d-x v3 JavaScript - سری بازی ها

Cocos2d-x v3 JavaScript - Game Development Series

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه تقریباً برای همه سیستم عامل ها از تلفن گرفته تا تبلت گرفته تا رایانه رومیزی بازی ایجاد کنید.

آنچه خواهید آموخت

  • مهارت های اساسی ساخت بازی را در Cocos2d-x
  • <بدانید < div> مهارت های JavaScript پیشرفته
  • مهارت های توسعه بازی
  • مهارت های برنامه نویسی بازی ها
  • مهارت های توسعه بازی کراس پلتفرم
  • من مدیر عامل شرکت Sonar Systems هستم که در زمینه آموزش موتور بازی Cocos2d-x ، یکی از بهترین و محبوب ترین موتورهای بازی در جهان ، پیشرو در جهان هستم. با سالها تجربه برنامه نویسی و اجرای یک بستر آموزش آنلاین (یادگیری Sonar) می توانم از برنامه نویسی های جدیدی مثل شما کمک و پشتیبانی کنم.

    من همچنین یک مدرس دانشگاه هستم که موضوعات مختلفی را در برنامه نویسی بازی ها از طراحی بازی تا برنامه نویسی OpenGL Shader تدریس می کنم.

    من همچنین نویسنده منتشر شده ای در زمینه طراحی بازی ها هستم و به زودی منتشر می شود Responsive Web Design. من تمام جنبه های مورد نیاز برای آموزش و الهام گرفتن را دارم.


    سرفصل ها و درس ها

    معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

    • مقدمه Introduction

    • Cocos2d-x JavaScript چیست؟ What Is Cocos2d-x JavaScript?

    • راه اندازی برای iOS Setting Up For iOS

    • راه اندازی برای Android در Mac Setting Up For Android On Mac

    • تنظیم برای Android در ویندوز Setting For Android on Windows

    • راه اندازی برای وب Setting Up For The Web

    • پشتیبانی از چند وضوح Multi Resolution Support

    • اضافه کردن یک Sprite Adding A Sprite

    تثبیت موقعیت Positioning

    • موقعیت یابی با استفاده از MoveTo Positioning Using MoveTo

    • موقعیت یابی با استفاده از MoveBy Positioning Using MoveBy

    • موقعیت یابی با استفاده از JumpTo Positioning Using JumpTo

    • موقعیت یابی با استفاده از JumpBy Positioning Using JumpBy

    • موقعیت یابی با استفاده از BezierTo Positioning Using BezierTo

    • موقعیت یابی با استفاده از BezierBy Positioning Using BezierBy

    • موقعیت یابی با استفاده از مکان Positioning Using Place

    تکرار اقدامات Repeating Actions

    • تکرار Repeat

    • RepeatForever RepeatForever

    اقدامات پیشرفته Advanced Actions

    • مقیاس گذاری با استفاده از ScaleTo Scaling Using ScaleTo

    • مقیاس گذاری با استفاده از ScaleBy Scaling Using ScaleBy

    • رنگ آمیزی با استفاده از TintTo Tinting Using TintTo

    • رنگ آمیزی با استفاده از TintBy Tinting Using TintBy

    • محو شدن با استفاده از FadeTo Fading Using FadeTo

    • محو شدن با استفاده از FadeIn Fading Using FadeIn

    • محو شدن با استفاده از FadeOut Fading Using FadeOut

    • کج زدن با استفاده از SkewTo Skewing Using SkewTo

    • کج زدن با استفاده از SkewBy Skewing Using SkewBy

    • چرخش با استفاده از RotateTo Rotating Using RotateTo

    • چرخش با استفاده از RotateBy Rotating Using RotateBy

    • توالی Sequence

    پخش صدا Playing Audio

    • پخش جلوه های صوتی Playing Sound Effects

    • پخش جلوه های صوتی به طور مکرر Playing Sound Effects Repeatedly

    • تنظیم میزان جلوه صدا Setting Sound Effect Volume

    • جلوی جلوه های صوتی را بگیرید Stopping Sound Effects

    • نواختن موسیقی Playing Music

    • توقف موسیقی Stopping Music

    • مکث و از سرگیری موسیقی Pausing and Resuming Music

    • تنظیم میزان صدا Setting Music Volume

    رویدادها را لمس کنید Touch Events

    • تنظیم رویدادهای تک لمسی Setting Up Single Touch Events

    • تک لمسی شروع شد Single Touch Began

    • تک لمسی منتقل شد Single Touch Moved

    • تک لمسی به پایان رسید Single Touch Ended

    • تنظیم رویدادهای چند لمسی Setting Up Multi Touch Events

    • چند لمسی شروع شد Multi Touch Began

    • چند لمسی منتقل شد Multi Touch Moved

    • چند لمسی به پایان رسید Multi Touch Ended

    رویدادهای ماوس Mouse Events

    • تنظیم رویدادهای ماوس Setting Up Mouse Events

    • دکمه ماوس را فشار داد Mouse Button Pressed

    • دکمه ماوس منتشر شد Mouse Button Released

    • موش منتقل شد Mouse Moved

    • چرخ ماوس پیمایش شده است Mouse Wheel Scrolled

    رویدادهای صفحه کلید Keyboard Events

    • تنظیم رویدادهای صفحه کلید Setting Up Keyboard Events

    • کلید صفحه کلید فشرده شده است Keyboard Key Pressed

    • کلید صفحه کلید منتشر شد Keyboard Key Released

    رویدادهای شتاب سنج Accelerometer Events

    • تنظیم رویدادهای شتاب سنج Setting Up Accelerometer Events

    • با استفاده از شتاب سنج Using The Accelerometer

    سیستم های منو Menu Systems

    • تنظیم یک منو Setting Up A Menu

    • افزودن مورد قلم منو Adding A Menu Font Item

    • افزودن مورد تصویر منو Adding A Menu Image Item

    • ترازبندی منو Menu Alignment

    صحنه های Scenes

    • ایجاد صحنه جدید Creating A New Scene

    • هل دادن یک صحنه Pushing A Scene

    • ظاهر یک صحنه Popping A Scene

    • جایگزینی صحنه Replacing A Scene

    • انتقال صحنه Scene Transitions

    موارد اضافی Extras

    • انیمیشن های اکشن گره Node Action Animations

    • برنامه ریزی Scheduling

    • اطلاعات اشکال زدایی Debug Information

    • کودک را بردارید Remove Child

    برچسب ها Labels

    • LabelTTF LabelTTF

    • LabelAtlas LabelAtlas

    • LabelBMFont LabelBMFont

    م Uلفه های UI UI Components

    • دکمه UIB UIButton

    • UICheckBox UICheckBox

    • UIImageView UIImageView

    • UILabelAtlas UILabelAtlas

    • قلم UILabel UILabelBMFont

    • UILabel UILabel

    • UIListView UIListView

    • UILoadingBar UILoadingBar

    • متن UIRich UIRichText

    • UIScrollView UIScrollView

    • UISlider UISlider

    • UITextField UITextField

    • UILayout UILayout

    • UIPageView UIPageView

    نمایش نظرات

    نظری ارسال نشده است.

    آموزش Cocos2d-x v3 JavaScript - سری بازی ها

    این دوره غیر فعال شده است.

    جزییات دوره
    7h 23m
    85
    Udemy (یودمی) udemy-small
    11 دی 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
    26,437
    3.5 از 5
    ندارد
    ندارد
    ندارد
    Frahaan Hussain

    Google Chrome Browser

    Internet Download Manager

    Pot Player

    Winrar

    Frahaan Hussain Frahaan Hussain

    مدیر عامل و توسعه دهنده شرکت Sonar Systems من مدیر عامل شرکت Sonar Systems هستم که رهبر جهانی در زمینه مواد آموزشی برای موتور بازی Cocos2d-x ، یکی از بهترین و محبوب ترین موتورهای بازی در جهان است. با سالها تجربه برنامه نویسی و اجرای یک بستر آموزش آنلاین (یادگیری Sonar) می توانم از برنامه نویسی های جدید مانند شما کمک و پشتیبانی کنم. من همچنین یک مدرس دانشگاه هستم که موضوعات مختلفی را در برنامه نویسی بازی ها از طراحی بازی تا برنامه نویسی OpenGL Shader تدریس می کنم. من همچنین نویسنده منتشر شده ای در زمینه طراحی بازی ها هستم و به زودی منتشر می شود Responsive Web Design. من تمام جنبه های لازم برای آموزش و الهام گرفتن را دارم.

    Udemy (یودمی)

    یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

    یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.