آموزش سازمان ترسناک (خلاصه Blinkist)

The Fearless Organization (Blinkist Summary)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: سازمان شما برای دامن زدن به نوآوری به ایده های تازه ای نیاز دارد. اما اگر کارمندان شما احساس راحتی نمی کنند و ممکن است هرگز به ذهن شما خطور نکنند در کتاب 2018 او سازمان بی باک ، امی سی ادموندسون توضیح می دهد که چگونه می توان محیط ایمنی روانشناختی ایجاد کرد که در آن کارمندان احساس راحتی می کنند از فرایندهای قدیمی سingال کنند و ایده های جدید را مطرح کنند. این خلاصه کتاب صوتی استراتژی های اصلی را در تقسیم می کند سازمان بی باک به کلیپ هایی که به راحتی قابل هضم هستند. برای یادگیری نحوه پرورش فرهنگ گشودگی ، پاسخگویی به هر دو ورودی مثبت و منفی ، کمک به کارمندان خود برای بازآرایی شکست ها و موارد دیگر ، تنظیم کنید.

توجه: این خلاصه کتاب صوتی توسط. ما خوشحالیم که میزبان این مطالب در کتابخانه خود هستیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایمنی روانشناختی در محیط کار Psychological safety in the workplace

1. سازمان بی باک 1. The Fearless Organization

  • ادراک و بهترین کار شما Perception and your best work

  • ایمنی روانشناختی منجر به عملکرد بهتر می شود Psychological safety leads to better performance

  • پیامدهایی که ایمنی روانی وجود ندارد Consequences when psychological safety is absent

  • امتناع از شکست و تعریف مجدد نقش رئیس Reframing failure and redefining the boss' role

  • قدرت کنجکاوی و باز بودن The power of curiosity and openness

  • پاسخگو به صورت مولد Responding productively

  • ایجاد یک محیط کار بی باک Creating a fearless work environment

نتیجه Conclusion

  • بازی کنید تا برنده شوید Play to win

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش سازمان ترسناک (خلاصه Blinkist)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
19m 35s
9
Linkedin (لینکدین) lynda-small
15 مرداد 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
76
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Blinkist

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Blinkist Blinkist

برنامه ای که بهترین دانش را از داستان های غیرداستانی و پادکست ها برای شما به ارمغان می آورد

Blinkist ایده‌های بزرگ را از کتاب‌ها و پادکست‌های غیرداستانی برتر می‌گیرد و آن‌ها را در توضیح‌های ۱۵ دقیقه‌ای تقطیر می‌کند.

Blinkist دانش را از طریق قالب Blinks با پشتوانه علمی خود ارائه می‌کند، که مهم‌ترین بینش‌ها را از یک کتاب غیرداستانی به شما می‌دهد. فقط در 15 دقیقه، به صورت متنی یا صوتی - اندازه ای عالی برای متناسب شدن با روز شما در هنگام رفت و آمد یا خاتمه دادن. می‌توانید به این توضیح‌دهنده‌ها در برنامه‌ای با کاربری آسان دسترسی داشته باشید، که 17 میلیون یادگیرنده در سراسر جهان را با دانشی که برای بهتر زیستن نیاز دارند به هم متصل می‌کند. در سال 2019، Blinkist روش خود را روی پادکست‌های غیرداستانی به کار برد، و Shortcasts — قسمت‌های صوتی 15 دقیقه‌ای که با سازنده اصلی پادکست تولید شده بود، ایجاد کرد که به شنوندگان دانش کلیدی مربوط به قسمت پادکست را می‌دهد تا به آنها کمک کند هوشمندتر زندگی کنند.

تا کنون، بیش از 4500 کتاب چشمک زده است و هر روز عناوین جدیدی به آن اضافه می شود. آیا می خواهید درباره Blinkist بیشتر بدانید؟ وب سایت آنها را بررسی کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.