آموزش یک شخصیت متحرک در بلندر 2.9 ایجاد کنید

Create an Animated Character in Blender 2.9

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: اگر تا به حال خواسته اید شخصیت انیمیشن سه بعدی خود را بسازید ، این دوره برای شما مناسب است. Darrin Lile ، مربی Darrin Lile ، با استفاده از نرم افزار منبع باز - Blender و برنامه رنگی Krita - هر مرحله را طی می کند. او ابتدا با ایجاد شکل ظاهری شخصیت ، نشان دادن چگونگی آوردن تصاویر مرجع ، ایجاد بافت برای لباس ، ایجاد استخوان های شخصیت و ایجاد ، کوتاه و سبک کردن موهای شخصیت خود را شروع می کند. سپس Darrin وارد روند انیمیشن می شود ، و نشان می دهد که چگونه می توان یک ویدیوی مرجع را در رابط Blender تنظیم کرد ، حرکات شخصیت را متحرک کرد و انیمیشن همگام سازی لب را برای یک مسیر گفتگو ایجاد کرد. او دوره را با اضافه کردن موسیقی و جلوه های صوتی به پایان می رساند ، سپس انیمیشن نهایی را به یک فایل ویدیویی ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید آفرینش جدید خود را به اشتراک بگذارید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • یک شخصیت متحرک در Blender 2.9 ایجاد کنید Create an animated character in Blender 2.9

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing reference images

1. مدل سازی شخصیت 1. Modeling the Character

  • شروع ماسک حلقه Beginning the Loop mask

  • تکمیل ماسک Loop Completing the Loop mask

  • کشیدن صورت به حالت سه بعدی Pulling the face into 3D

  • تنظیم صورت و افزودن چشم Adjusting the face and adding the eyes

  • اکسترود کردن پیشانی و بالای سر Extruding the forehead and top of head

  • ایجاد پشت و کنار سر Creating the back and side of the head

  • اکسترود گردن Extruding the neck

  • ایجاد گوش Creating the ears

  • ایجاد دهان داخلی Creating the inner mouth

  • تنظیم لب و اکستروژن زبان Adjusting the lips and extruding the tongue

  • شروع لثه ها Beginning the gums

  • مدل سازی دندان های بالا Modeling the top teeth

  • دندانها را تمام کنید Finishing the teeth

  • اکسترود کردن لگن Extruding the torso

  • مدل سازی پاها Modeling the legs

  • ایجاد بازوها Creating the arms

  • ایجاد انگشت Creating a finger

  • اکسترود کردن دست Extruding the hand

  • اتصال انگشت شست Connecting the thumb

  • اکسترودر پا Extruding the foot

  • پایان دادن به پا Finishing the feet

2. مدل سازی لباس ها 2. Modeling the Clothes

  • ایجاد پیراهن Creating the shirt

  • مدل شلوارک Modeling the shorts

  • شروع کفش Beginning the shoes

  • ادامه کفش Continuing the shoes

  • کفش را تمام کنید Finishing the shoe

  • ایجاد بند کفش Creating the shoelaces

  • مجسمه سازی Sculpting the socks

3. نقشه برداری UV 3. UV Mapping

  • آماده سازی مدل برای نقشه برداری UV Preparing the model for UV mapping

  • نقشه برداری UV از پیراهن UV mapping the shirt

  • نقشه برداری UV از لباس UV mapping the clothes

  • نقشه برداری UV از پاها و بازوها UV mapping the legs and arms

  • نقشه برداری UV از سر UV mapping the head

  • سازماندهی نقشه UV Organizing the UV map

  • نقشه برداری UV از چشم و دندان UV mapping the eyes and teeth

4. مواد و بافت ها 4. Materials and Textures

  • ایجاد مواد Establishing the materials

  • شروع نقشه رنگ Beginning the color map

  • کار روی نقشه رنگ Working on the color map

  • ایجاد یک نقشه معمولی در کریتا Generating a normal map in Krita

  • بافت چشم Texturing the eyes

  • شروع به رنگ آمیزی Beginning to texture paint

  • بافت رنگ آمیزی جزئیات پوست Texture painting the skin details

  • رنگ آمیزی کک و مک Painting the freckles

  • نقاشی راه راه پیراهن Painting the shirts stripes

5. ایجاد مو 5. Creating Hair

  • شروع موهای شخصیت Beginning the character's hair

  • بافت مو Texturing the hair

  • برش و شانه کردن مو Cutting and combing the hair

  • ایجاد ابرو Creating the eyebrows

6. تقلب در شخصیت 6. Rigging the Character

  • قرار دادن اتصالات دکل Placing the joints of the rig

  • تنظیم مفاصل انگشت Adjusting the finger joints

  • قرار دادن مفاصل صورت Placing the joints of the face

  • ادامه مفاصل صورت Continuing the face joints

  • مدل سازی پلک ها Modeling the eyelids

  • مرتب کردن مفاصل پلک ها Arranging the joints of the eyelids

  • تکمیل MetaRig Completing the MetaRig

  • تنظیم تراز دکل Adjusting alignment of the rig

  • لایه ها را ریخته و اشیا را کنترل کنید Rig layers and control objects

  • اصلاح اشیا control کنترل Modifying the control objects

  • اتصال دکل Binding the rig

  • والدین چشم ، مو و دندان ها Parenting the eyes, hair, and teeth

  • تنظیم اوزان کاراکتر Adjusting the character weights

  • اختصاص وزنه به پا Assigning weights to the leg

  • پایان دادن به وزن پا Finishing the leg weights

  • تنظیم وزنه های تنه Adjusting the torso weights

  • اختصاص دادن وزنه برای انگشتان Assigning weights for the fingers

  • اختصاص وزنه برای بازو Assigning weights for the arm

  • تنظیم وزنه های صورت Adjusting the weights of the face

  • ایجاد یک کلید شکل برای چشمک زدن Creating a shape key for eye blinks

  • در حال آزمایش دکل Testing the rig

7. متحرک سازی شخصیت 7. Animating the Character

  • راه اندازی رابط برای انیمیشن Setting up the interface for animation

  • شروع مخاطب Beginning the contact poses

  • ادامه موقعیت های تماس Continuing the contact positions

  • موقعیت های تماس بیشتر More contact positions

  • بالا و پایین رفتن و کاشتن پا Ups, downs, and planting the feet

  • کار روی پا Working on the feet

  • بازوها ، انگشتان ، شانه ها و سر Arms, fingers, shoulders, and head

  • متحرک سازی موج Animating the wave

  • ایجاد یک فحش و چشم چشمک زدن Creating a FaceCam and eye blinks

  • شروع انیمیشن همگام سازی لب Beginning the lip-sync animation

  • ادامه با انیمیشن همگام سازی لب Continuing with lip-sync animation

  • ایجاد رندر آزمایشی Creating a test render

  • انجام تنظیمات نهایی Making final adjustments

  • با استفاده از ویرایشگر نمودار Using the graph editor

  • اصلاح وزنه های شلوارک Fixing the weights of the shorts

  • اضافه کردن موسیقی و صدا FX Adding music and sound FX

  • ارائه انیمیشن نهایی Rendering the final animation

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یک شخصیت متحرک در بلندر 2.9 ایجاد کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
14h 33m
90
Linkedin (لینکدین) lynda-small
27 فروردین 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
220
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.