آموزش SOLIDWORKS: طراحی برای لوازم الکترونیکی مصرفی
2h 18m
27
Linkedin
03 بهمن 1399
29
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Johno Ellison

https://donyad.com/d/4938

آموزش SOLIDWORKS: طراحی برای لوازم الکترونیکی مصرفی

SOLIDWORKS: Designing for Consumer Electronics

توضیحات دوره: لوازم الکترونیکی مصرفی در اطراف ما هستند و هر ساله محصولات جدیدی تولید می شوند. در این دوره ، مدرس جان الیسون اصول طراحی این موارد را در SOLIDWORKS آموزش می دهد. از طریق این دوره مبتنی بر پروژه ، وی به شما نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ویژگی های SOLIDWORKS مانند زیر شیروانی ، فیله ، آینه کاری و پوسته ، یک کنترل کننده بازی طراحی کرد. پروژه های دوره شامل ایجاد یک مجموعه ، اضافه کردن جزئیات اتصال ، و حتی ایجاد دکمه ها ، جوی استیک و صفحه مدار چاپی است که به کنترلر وارد می شوند. جانو با بحث در مورد توسعه و مراحل بعدی بالقوه فرآیند طراحی به پایان می رسد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه ای برای طراحی برای وسایل الکترونیکی مصرفی Introduction to designing for consumer electronics

  • آنچه شما باید بدانید و با فایلهای این دوره کار کنید What you should know and working with the files in this course

1. طراحی برای لوازم الکترونیکی مصرفی 1. Designing for Consumer Electronics

  • طراحی برای وسایل الکترونیکی مصرفی Designing for consumer electronics

2. ایجاد شکل کنترلر 2. Creating the Controller Shape

  • شکل کنترل کننده اولیه را ایجاد کنید Create the initial controller shape

  • پروفیل های اتاق زیر شیروانی را برای دستی بگیرید Sketch loft profiles for a handgrip

  • برای ایجاد چسباندن در جریان از بالابرها استفاده کنید Use lofts to make a flowing grip

  • با استفاده از فیله ، کنترل کننده را صاف کنید Smooth the controller grip using fillets

  • نیمه دوم را با استفاده از آینه کاری اضافه کنید Add the second half using mirroring

  • پد های دکمه ای و جوی استیک را اضافه کنید Add button and joystick pads

  • با استفاده از ویژگی shell پوسته را خالی کنید Hollow out the model using the shell feature

3. تقسیم پوسته و ایجاد یک مجمع 3. Splitting the Shell and Creating an Assembly

  • کنترل کننده را به دو نیمه تقسیم کنید Split the controller into two halves

  • یک مجمع ایجاد کنید Create an assembly

4. پوسته های کنترلر را بیشتر توسعه دهید 4. Develop the Controller Shells Further

  • جزئیات اتصال را اضافه کنید Add fastening details

  • بن بست را تمام کنید Finish the standoffs

  • دنده ها را به نیمه عقب اضافه کنید Add ribs to the rear half

  • دنده ها را به نیمه جلو اضافه کنید Add ribs to the front half

5. مدل PCB را ایجاد کنید 5. Create the PCB Model

  • مدل PCB را ایجاد کنید Create the PCB model

  • PCB را به مجموعه اضافه کنید Add the PCB to the assembly

  • فضایی را متناسب با PCB درون مجموعه جدا کنید Cut away a space to fit the PCB within the assembly

6. دکمه ها را اضافه کنید 6. Add Buttons

  • دکمه ها را مدل کنید Model the buttons

  • دکمه ها را به مجموعه اضافه کنید Add the buttons to the assembly

  • دکمه های D-Pad را ایجاد کنید Create the D-Pad buttons

  • دکمه های D-Pad را به مجموعه اضافه کنید Add the D-Pad buttons to the assembly

  • دکمه های مرکزی را مدل کرده و اضافه کنید Model and add the center buttons

7. جوی استیک ها را اضافه کنید 7. Add Joysticks

  • جوی استیک را مدل کنید Model the joystick

  • جوی استیک را وارد کرده و حالت اصلی را تنظیم کنید Insert the joystick and adjust main case

مراحل بعدی Next Steps

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Johno Ellison

مهندس طراحی حرفه ای

من یک مهندس طراحی بریتانیایی هستم که به ویژه در مدل سازی 3D CAD Solidworks تخصص دارم.

من طیف گسترده ای از تجربه مهندسی طراحی را در زمینه هایی از جمله مکانیسم ها، چاپ سه بعدی، انتخاب مواد، نمونه سازی سریع و سایر تکنیک های طراحی و ساخت دارم.

من بیش از دوازده سال تجربه Solidworks دارم و دارای مدرک افتخاری درجه یک در طراحی محصول پایدار از 25 دانشگاه برتر انگلستان هستم. من همچنین طیف وسیعی از دوره های آموزشی دارای گواهی Solidworks را در بریتانیا گذرانده ام.

من به ویژه از کار بر روی پروژه هایی که مشکلات مکانیکی را با استفاده از ایده ها و مکانیسم های نوآورانه حل می کنند لذت می برم. من قبلاً به عنوان خلبان هلیکوپتر در نیروی هوایی سلطنتی آموزش دیده‌ام و یک دوچرخه‌سوار کوهستانی مشتاق هستم، و این تجربیات و مهارت‌ها باعث عشق من به طراحی مکانیکی می‌شود.

من سفرهای زیادی داشته ام. قبل از تبدیل شدن به یک فریلنسر تمام وقت، با یک تاکسی قدیمی لندن سیاه از لندن به سیدنی راندم، از پنجاه کشور عبور کردم، دو رکورد جهانی گینس ثبت کردم و بیش از 20000 پوند برای صلیب سرخ بریتانیا جمع آوری کردم، قبل از نوشتن کتابی درباره ماجراجویی. این کنجکاوی ذاتی برای کاوش و بررسی نحوه انجام متفاوت کارها در سراسر جهان، طیف وسیعی از الهامات طراحی را به من می دهد.

من تقریباً چهار سال است که به طور تمام وقت با بیش از 200 مشتری راضی از هر قاره به جز آمریکای جنوبی به کار آزاد مشغول بوده ام. این مشتریان طیف وسیعی از افراد با یک ایده ساده «دوش گرفتن»، شرکت‌های بزرگ با فرآیندهای توسعه سخت‌تر، تا کارآفرینانی که کمپین‌های Crowdfunding موفقی را به پایان رسانده‌اند و اکنون باید محصولات خود را برای بازار توسعه دهند، تشکیل می‌دهند.