آموزش Redshift Render Essential Training

Redshift Render Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از قدرت ارائه Redshift برای بهبود گردش کار گرافیک حرکتی خود استفاده کنید. در این دوره ، هنرمند Mograph Ryan McCauley هنرمندان C4D را با این موتور رندر قدرتمند آشنا می کند که به هر خط لوله تولیدی متصل می شود. اصول ارائه تعصب GPU و گردش کار مبتنی بر گره را در Redshift بیاموزید. نحوه استفاده از ابزارها و گزینه ها را در زمان واقعی Renderview ، هندسه را کنترل کنید ، با سیستم های ذرات کار کنید و مواد و بافت های خود را بسازید. نحوه قرار دادن و دستکاری چراغ ها و دوربین ها در یک صحنه و تولید یک رندر نهایی را بیاموزید. بعلاوه ، نکات مفید در مورد عیب یابی و گردش کار را برای کمک به عملکرد Redshift — و ادغام با Cinema 4D— نرمال دریافت کنید.
موضوعات شامل:
  • تغییر قرمز چیست؟
  • گردش کار خطی و گره
  • ساخت اولین صحنه خود
  • ایجاد عکس های فوری
  • کار سریع در Renderview
  • هندسه ساختمان
  • ایجاد مواد تغییر سرخ
  • استفاده از بافت با مواد
  • چندشکرها و نقشه نگاری
  • کار با دوربین و چراغ
  • ایجاد رندرهای نهایی
  • عیب یابی ارائه های Redshift

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • به Redshift for Cinema 4D (C4D) خوش آمدید Welcome to Redshift for Cinema 4D (C4D)

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مرور کلی Redshift 1. Redshift Overview

  • Redshift چیست؟ What is Redshift?

  • رندر تعصب یا بی طرفانه؟ Biased or unbiased rendering?

  • گردش کار خطی در Redshift Linear workflow in Redshift

  • گردش کار گره Node workflow

  • از کجا همه چیز را پیدا کنید Where to find everything

  • ایجاد یک طرح سفارشی Redshift C4D Building a custom Redshift C4D layout

2. اولین صحنه شما 2. Your First Scene

  • آنچه می توانید درست کنید What you can make

  • دوربین The camera

  • روشن کردن عکس Lighting the shot

  • اضافه کردن مواد Adding materials

  • ارائه نهایی The final render

3. Renderview 3. The Renderview

  • واسط The interface

  • ایجاد و مقایسه عکس های فوری Creating and comparing snapshots

  • کار سریعتر با Renderview Working faster with the Renderview

  • PostFX PostFX

  • بررسی رندرهای نهایی Checking final renders

4- گزینه های هندسه 4. Geometry Options

  • نمای کلی برچسب شی Object tag overview

  • کارآیی و جابجایی Tesselation and displacement

  • ذرات Particles

  • مو و اسپلینز Hair and splines

5- درک مواد Redshift 5. Understanding Redshift Materials

  • ویرایشگر گره Node editor

  • اصول اولیه مواد redshift Redshift material basics

  • مواد فلزی Metallic materials

  • مواد شفاف Transparent materials

  • مواد زیرسطحی Subsurface materials

  • مواد قابل انتشار Emissive materials

  • انسداد محیط Ambient occlusion

  • اضافه کردن جزئیات و نواقص Adding details and imperfections

  • استفاده از بافت با مواد Using textures with materials

  • ضربات و جابجایی Bump and displacement

  • استفاده از مواد بسته بندی و مواد انباشته Applying decals and stacking materials

  • جداسازی مواد انباشته شده با گره ها Isolating stacked materials with nodes

  • گره سه قلو Triplanar node

  • چندرسانه ای و نقشه برداری Multishaders and mograph

6. استفاده از چراغ های Redshift 6. Using Redshift Lights

  • نمای کلی چراغ های Redshift Redshift lights overview

  • خورشید و آسمان فیزیکی Physical sun and sky

  • استفاده از چراغ های HDRI در Redshift Using HDRI lights in Redshift

  • مه و محیط زیست Fog and environment

  • گابوس و سایه بان Gobos and shaders

7. دوربینهای Redshift 7. Redshift Cameras

  • برچسب دوربین Redshift Redshift Camera tag

  • عمق میدان و اعوجاج لنز Depth of field and lens distortion

  • قرار گرفتن در معرض عکس Photographic exposure

8. ارائه دهنده نهایی 8. Final Renders

  • نظریه نمونه برداری Redshift Redshift sampling theory

  • نمونه برداری در عمل Sampling in practice

  • نمونه گیری خودکار Auto sampling

  • روشنایی جهانی Global illumination

  • منکران Denoisers

  • تاری حرکت Motion blur

  • AOV ها و مدیر AOVs and the manager

  • تنظیمات صادرات Export settings

  • نکات آهنگسازی Compositing tips

9- عیب یابی و نکات گردش کار 9. Troubleshooting and Workflow Tips

  • پروکسی Proxies

  • مدیر سرمایه Asset Manager

  • تبدیل مواد C4D Converting C4D materials

  • با استفاده از دارایی های ماده Using substance assets

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Redshift Render Essential Training
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 19m
58
Linkedin (لینکدین) lynda-small
18 اردیبهشت 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,779
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ryan McCauley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan McCauley Ryan McCauley

طراح و ویرایشگر حرکت

رایان مک کولی طراح و ویراستار حرکت خودآموخته است.

مهارت های ارتباطی بصری و شیوه طراحی رایان در زندگی قبلی وی به عنوان یک نوازنده کار شکل گرفته است. با 15 سال تجربه در عرصه های تجاری ، شرکتی و رویدادهای زنده ، او با یادگیری مداوم نرم افزارها و تکنیک های جدید به پیشرفت در صنعت خود ادامه داده است. رایان همیشه برای یک داستان خوب ، دوست دارد بتواند از انیمیشن و ویرایش برای زنده کردن جلوه های بصری استفاده کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.