آموزش Cinema 4D: 2 مدل چند ضلعی و شکاف دار
1h 39m
19
Linkedin
23 شهریور 1391
134,288
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rob Garrott

https://donyad.com/d/9f22

آموزش Cinema 4D: 2 مدل چند ضلعی و شکاف دار

Cinema 4D Essential Training: 2 Polygon and Spline Modeling

توضیحات دوره: CINEMA 4D Essentials با Rob Garrott مقدمه ای فارغ التحصیل از این برنامه پیچیده مدل سازی ، رندر و انیمیشن سه بعدی است ، که تقسیم می شود به اقساطی که ظرف 2 ساعت تکمیل می شود. این قسمت اصول اولیه جعبه ابزار مدل سازی سه بعدی را شامل می شود: خطوط شکسته و چند ضلعی ها. Rob اجزای پشت مدل سازی چند ضلعی (نقاط ، لبه ها و چند ضلعی ها) و نحوه دستکاری آنها را با ابزارهای CINEMA 4D آشکار می کند. سپس او از طریق خطوط شکاف عبور می کند ، جایگزینی برای چند ضلعی ها که از منحنی ها برای ایجاد هندسه سه بعدی استفاده می کند. فصل آخر نحوه ایجاد ترکیب این تکنیک ها با ایجاد مدلی از سیستم بلندگو را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • درک نقاط ، لبه ها و چند ضلعی ها
  • کار با ابزارهای چاقو ، اکسترود و پل
  • اتصال splines
  • گوشه های گرد
  • اکسترود کردن مسیرها از Illustrator
  • مرور روند کار چند ضلعی و شکاف
  • کار با NURB ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بلوک های اساسی ساختمان 3D 1. The Basic Building Blocks of 3D

  • شناخت نقاط ، لبه ها و چند ضلعی ها Understanding points, edges, and polygons

  • با استفاده از ابزار چاقو Using the Knife tool

  • کار با ابزار Extrude Working with the Extrude tool

  • با استفاده از Extrude Inner Using Extrude Inner

  • با استفاده از بستن چند ضلعی بستن و ایجاد چند ضلعی Using Close Polygon Hole and Create Polygon

  • کار با ابزار Bridge Working with the Bridge tool

2. کار با Splines 2. Working with Splines

  • توضیح انواع اسپلین Explaining spline types

  • کار با نقاط spline Working with spline points

  • اتصال خطوط و گوشه های گرد Connecting splines and rounding corners

  • مسیرهای اکسترودر از Adobe Illustrator Extruding paths from Adobe Illustrator

3. مدل سازی با چند ضلعی و اسپلین 3. Modeling with Polygons and Splines

  • بررسی اجمالی گردش کار Modeling workflow overview

  • ساخت کابینت با چند ضلعی و بولیان Building the cabinet with polygons and Booleans

  • مدل سازی توییت با Extrude و Extrude Inner Modeling the tweeter with Extrude and Extrude Inner

  • ایجاد مخروط بلندگو با استفاده از Loft NURBS Creating the speaker cone using Loft NURBS

  • ایجاد براکت مخروطی با استفاده از Sweep NURBS Creating the cone bracket using Sweep NURBS

  • اعمال لمس های پایان بخش و سازماندهی سلسله مراتب Applying finishing touches and organizing the hierarchy

نتیجه Conclusion

  • چه خبر بعدی What's coming next

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Rob Garrott

Rob Garrott یک هنرمند ، مربی و مدیر محتوا در LinkedIn Learning یک گرافیست ویدئو و حرکت است. راب پیش از این به عنوان مدیر هنری ، انیماتور و سردبیر آژانسهای تبلیغاتی و شبکه های تلویزیونی مشغول به کار بود و سالها تجربه دست در کار در صنایع چاپ و پخش داشت. وی با استفاده از CINEMA 4D ، After Effects و Final Cut Pro بر روی خلاقیت ، طراحی ، ویرایش و انیمیشن متمرکز شد. وی پروژه های پخش را برای بسیاری از مارک های برتر طراحی و تولید کرده است ، همه چیز را از تبلیغات راهنمای تلویزیون دریافت می کند تا بسته های گرافیکی شبکه هوایی ، تبلیغات ، نمایش تلویزیونی و نوارهای فروش. علاوه بر این ، راب مدرس دانشکده هنر طراحی مرکز در پاسادنا ، کالیفرنیا ، جایی که به تدریس گرافیک حرکت سه بعدی ، آهنگسازی و طراحی حرکت می پرداخت.