آموزش فرود آمدن ماه 1969: رمز رایانه راهنمای آپولو 11 (AGC)

1969 Moon Landing: The Code of the Apollo 11 Guidance Computer (AGC)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: برای پنجاهمین سالگرد فرود ماه Apollo 11 ، از کد سیستم راهنمای Apollo بازدید کنید. فرودهای ماه هرگز بدون توسعه نرم افزار پیشگام - برنامه نویسی کامپیوتر Apollo Guidance یا AGC - اتفاق نمی افتادند. کد AGC - نرم افزاری که ما را به ماه رسانده است - اکنون به صورت رایگان برای بارگیری در دسترس است ، اما این مانند خواندن لیست در جاوا یا C # نیست. در اینجا ، Simon Allardice شما را به یک تور سرگرم کننده با کد AGC می برد. ما کد را مرور خواهیم کرد ، نحو غیرمعمول AGC Assembly را کاوش خواهیم کرد ، ایده ها و اصطلاحات منحصر به فردی مانند Colossus and Luminary ، DSKY ، کد های هشدار معروف 1201 و 1202 و معنی رفتن به P00H را پوشش خواهیم داد.

سرفصل ها و درس ها

کاوش در کد رایانه Apollo Guidance (AGC) Exploring the Apollo Guidance Computer (AGC) Code

  • مقدمه: کدی که ما را به ماه رسانده است Introduction: The Code That Took Us to the Moon

  • بارگیری و بررسی AGC Downloading and Exploring the AGC

  • پوشش اصطلاحات Covering the Terminology

  • کاوش در نرم افزار Command Module Exploring the Command Module Software

  • زبان AGC The Language of the AGC

  • ting the monolith Separating the Monolith

  • افشای نظرات Revealing Comments

  • افعال ، اسامی و کد خطا Verbs, Nouns, and Error Codes

  • با استفاده از DSKY Using the DSKY

  • بسته بندی کردن Wrapping Up

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش فرود آمدن ماه 1969: رمز رایانه راهنمای آپولو 11 (AGC)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 30m
10
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
26 تیر 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
175
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simon Allardice Simon Allardice

سایمون یکی از نویسندگان ستاد در Pluralsight است. وی با بیش از سه دهه تجربه توسعه نرم افزار ، در هر رشته ای برنامه ریزی کرده است: از امور مالی تا حمل و نقل ، راکتورهای هسته ای تا بازی سازی. قبل از پیوستن به Pluralsight ، سیمون نویسنده اصلی توسعه دهنده در lynda.com بود. اولین دوره ویدئویی وی در سال 2002 منتشر شد: از آن زمان ، دوره های محبوب وی توسط صدها هزار توسعه دهنده مشاهده شده است. تمرکز فعلی او هم بر روی جدید - جدیدترین فن آوری های توسعه iOS و Mac - و هم به موضوعات قدیمی: علوم رایانه اساسی است. او وسواس دارد که موضوعات پیچیده را در دسترس ، به یادماندنی و آسان تر برای یادگیری قرار دهد.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.