آموزش یک رمزگذار خبره شوید: جاوا ، اندروید و کوتلین را بیاموزید!

Become an Expert Coder: Learn Java, Android and Kotlin!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با استفاده از جاوا و کوتلین ، کدنویسی و استاد شدن در Android Studio را بیاموزید!

آنچه خواهید آموخت

  • کد در کوتلین و جاوا
  • بین انواع متغیر تفاوت قائل شوید
  • از Android Studio استفاده کنید
  • تفاوت بین کدگذاری در جاوا و کوتلین را تشخیص دهید
  • چندین برنامه ایجاد کنید
  • و بیشتر!

استاد کوتلین و جاوا با دوره عالی ما!

بودجه این دوره از طریق یک کمپین بسیار موفق Kickstarter تأمین شد.

نحوه استفاده از Android Studio را با این دوره شگفت انگیز بیاموزید!

یکی از بهترین ویژگی ها این است که می توانید دوره ها را با هر سرعتی که می خواهید تماشا کنید. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید فیلم را سرعت بخشیده و یا سرعت آن را کاهش دهید.

این دوره مبتنی بر پروژه است بنابراین شما نمی توانید یک سری روشهای کدگذاری بی فایده را یاد بگیرید. در پایان این دوره شما برنامه های دنیای واقعی را برای استفاده در نمونه کارهای خود خواهید داشت. ما احساس می کنیم که محتوای آموزشی مبتنی بر پروژه بهترین راه برای رسیدن از A به B.

است

گذراندن این دوره به این معنی است که شما بلافاصله مهارتهای عملی و قابل استفاده را یاد می گیرید.

می توانید از پروژه هایی که در این دوره می سازید برای افزودن به نمایه LinkedIn خود استفاده کنید. سوخت نمونه کارها خود را بدهید تا حرفه خود را به سطح بعدی برسانید.

یادگیری نحوه کدگذاری راهی عالی برای شروع یک حرفه جدید یا ارتقا حرفه فعلی خود است. کدگذاری ریاضی جدید است و یادگیری نحوه کدگذاری شما را برای هر شرایطی پیش می برد. امروز آن را یاد بگیرید و برای فردا شروع کنید. افرادی که می توانند بر فن آوری تسلط داشته باشند ، بر آینده حکومت خواهند کرد.

با کل هزینه یکبار دسترسی به این دوره در طول زندگی دریافت خواهید کرد. جان بورا بسیاری از بازی ها ، برنامه ها و دوره های آموزشی را ایجاد کرده است ، بنابراین وی بسیار واجد شرایط است که به شما یاد می دهد چگونه بر فن آوری تسلط داشته باشید. این یک مربی است که فقط تدریس نمی کند ، بلکه برنامه هایی را تولید می کند. این بدان معنی است که شما بیشترین اطلاعات را در مورد نحوه کدگذاری دریافت می کنید.

اکثر دوره ها مهارتهای عملی و مثالهای واقعی را به شما نشان نمی دهند.

این دوره برای من است؟

این دوره به مبانی زبان کوتلین و مقایسه نحو با جاوا اختصاص داده شده است.

ما مبتدیان را هدف قرار می دهیم و موضوعات اصلی را به طور عمیق پوشش می دهیم. اگر یک رمزگذار متوسط یا پیشرفته هستید ، می توانید با استفاده از ابزار Speed فیلم ها را با سرعت بیشتری تماشا کنید. همانطور که نحو بی نظیر کوتلین را به شما نشان می دهیم ، شما را تشویق می کنیم که کدگذاری را دنبال کنید

همچنین دوره های اضافی ما نیز در این بسته ها گنجانده شده است. اگر می خواهید استفاده از برنامه های دیگری مانند Camtasia یا Sketch را بیاموزید ، محتوای بیشتری از آنچه برای این راه پرداخت کرده اید دریافت می کنید!

ما واقعاً امیدواریم که تصمیم به خرید این دوره گرفته و دانش خود را به سطح بالاتری برسانید. بیایید شروع کنیم.

اکنون برای عضویت در انجمن ثبت نام کنید!

این دوره برای چه کسانی است:

  • مبتدیانی کامل که می خواهند کد نویسی را یاد بگیرند
  • اگر یک رمزگذار باتجربه هستید ، می توانید از این دوره برای یادگیری نحو کوتلین استفاده کنید.
  • مبتدیانی که می خواهند کدنویسی برای توسعه برنامه Android را بیاموزند.

سرفصل ها و درس ها

دوره کامل جاوا و آندروید استودیو برای مبتدیان - متغیرها The Complete Java and Android Studio Course for Beginners - Variables

  • مقدمه Introduction

  • متغیرهای عدد صحیح Integer Variables

  • متغیرهای عددی دهدهی Decimal Number Variables

  • نمونه بخش ثابت ها Constants Division Example

  • متغیرهای رشته String Variables

  • رشته ها را به اعداد تبدیل کنید. قالب بندی Convert Strings To Numbers. Formatting

  • متغیرهای بولی قسمت 1 Boolean Variables Part 1

  • متغیرهای بولی قسمت 2 Boolean Variables Part 2

اگر اظهارات If Statements

  • مقدمه Introduction

  • شرایط راه اندازی Setup Condition

  • اگر دیگری If - Else

  • تو در تو اگر Nested If

  • Nested If-else Chain Of Else-if Nested If-else Chain Of Else-if

  • و یا اپراتورهای منطقی And Or Logical Operators

  • اپراتور منطقی نفی Negation Logical Operator

  • شرط بررسی برابری Parity Check Condition

آرایه ها Arrays

  • مقدمه Introduction

  • آرایه های عدد صحیح را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare And Initialize Integer Arrays

  • برای تراورس و مرتب سازی آرایه های عدد صحیح For Traverse And Sort Integer Arrays

  • آرایه های عددی اعشاری را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare And Initialize Decimal Number Arrays

  • آرایه های عددی اعشاری را مرتب کنید و مرتب کنید Foreach Traverse And Sort Decimal Number Arrays

  • آرایه های Char را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare And Initialize Char Arrays

  • تراورس و مرتب سازی آرایه Char Traverse And Sort Char Array

  • آرایه های رشته ای را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare And Initialize String Arrays

  • رشته را به آرایه تقسیم کنید. عبور و مرور و حالت غیر حساس Split String Into Array. Traverse And Insensitive Case Sort

  • عبور و مرتب سازی آرایه ای از Booleans Traverse And Sort Array Of Booleans

توابع اساسی Basic Functions

  • مقدمه Introduction

  • گردش کار اساسی Basic Workflow

  • روش هایی که باطل برمی گردند Methods That Return Void

  • روشهایی که به Int Methods That Return Int

  • روشی که Float Double را برمی گرداند Method That Return Float Double

  • روشهایی که کاراکتر را برمی گرداند Methods That Return Char

  • روشهایی که رشته را برمی گردانند Methods That Return String

  • روشهایی که بولی را برمی گرداند Methods That Return Boolean

توابع پیشرفته Advanced Functions

  • مقدمه Introduction

  • روشهای استاتیک Static Methods

  • اصلاح کننده های دسترسی Access Modifiers

  • روش ها را نادیده بگیرید Override Methods

  • روش های نهایی Final Methods

  • روشهای بارگیری بیش از حد Overloading Methods

  • روشهایی که آرایه ها را برمی گرداند Methods That Return Arrays

  • روشهایی که آرایه ها را به عنوان پارامتر در نظر می گیرند Methods That Take Arrays As Parameters

  • روش های انتزاعی Abstract Methods

ماشین حساب ساده Simple Calculator

  • مقدمه Introduction

  • طرح بندی را تنظیم کنید. کشیدن و رها کردن عناصر Setup Layout. Drag & Drop Elements

  • فضاها را تنظیم کنید Adjust Spaces

  • ویرایش متنها را سفارشی کنید Customize Edit Texts

  • دکمه ها را سفارشی کنید Customize Buttons

  • نمای متن نتیجه را سفارشی کنید Customize Result Text View

  • تنظیمات گی Gui Adjustments

  • قلم های سفارشی را بارگیری کنید Download Custom Fonts

  • عناصر اولیه را اعلام کنید Declare Initialize Elements

  • قلم ها را اعمال کنید Apply Fonts

  • ورودی دریافت کنید Get Input

  • محاسبه ، قالب بندی نتیجه نمایش Compute, Format Display Result

  • دکمه های متحرک Animate Buttons

ماشین حساب پس انداز Savings Calculator

  • مقدمه Introduction

  • عناصر را بکشید و رها کنید Drag & Drop Elements

  • تغییر متن روی صفحه Change Text On Screen

  • شناسه های عنصر را تغییر دهید Change Element Ids

  • متن را به مرکز تراز کنید Align Text To Center

  • تغییر تم رنگ Change Color Theme

  • طرح زمینه را تغییر دهید Change App Theme

  • تغییر اندازه قلم ها Change Font Sizes

  • طرح جدید رنگ را تعریف کنید Define New Color Scheme

  • متغیرهای رنگ مرجع Reference Color Variables

  • بارگیری قلم های جدید Download New Fonts

  • پوشه دارایی ایجاد کنید Create Assets Folder

  • قلم ها را اعمال کنید Apply Fonts

  • Seekbar را تنظیم کنید Setup Seekbar

  • ویرایش متن را تنظیم کنید Setup Edit Text

  • دکمه تنظیم مجدد Setup Reset Button

  • رفع اشکالات Fix Bugs

نکته ماشین حساب Tip Calculator

  • مقدمه Introduction

  • عناصر را بکشید و رها کنید Drag & Drop Elements

  • شناسه متن و عنصر را تغییر دهید Change Text And Element Ids

  • نوار اقدام را حذف کنید Remove Action Bar

  • عناصر را گسترش دهید Expand Elements

  • عناصر مرکز Center Elements

  • حاشیه ها را تنظیم کنید Adjust Margins

  • اندازه های قلم را تنظیم کنید Adjust Font Sizes

  • طرح رنگی ایجاد کنید Create Color Scheme

  • رنگ پس زمینه را تنظیم کنید Set Background Color

  • متن را ویرایش کنید Design Edit Text

  • طراحی نماهای مرتبط با Seekbar Design Seekbar Related Views

  • طراحی دکمه بازنشانی نمایش نتیجه Design Reset Button Result View

  • ورودی هزینه غذا را تنظیم کنید Setup Meal Cost Input

  • Seekbar را تنظیم کنید Setup Seekbar

  • دکمه تنظیم مجدد Setup Reset Button

انیمیشن ستاره ای Star Animation

  • مقدمه Introduction

  • مشاهده تصویر در داخل یک طرح جدید قاب اضافه کنید Add Image View Inside A New Frame Layout

  • نمادهای طراحی Google را بارگیری کنید Download Google Design Icons

  • لیست انیمیشن ها را در یک فایل Xml قابل طراحی ایجاد کنید Create Animation List In A Drawable Xml File

  • مرجع رسم فایل Xml در جاوا Reference Drawable Xml File In Java

  • قابلیت مشاهده انیمیشن را تغییر دهید Toggle Animation Visibility

  • نوار اقدام را سفارشی کنید Customize Action Bar

  • طرح رنگ های مختلف را تنظیم کنید Setup Different Color Scheme

  • قلم های سفارشی را تنظیم کنید Setup Custom Fonts

  • متن پیش فرض را روی صفحه تغییر دهید Change Default Text On Screen

  • انیمیشن افکت افکت را تنظیم کنید Setup Fade Effect Animation

  • انیمیشن Self Rotate را تنظیم کنید Setup Self Rotate Animation

  • انیمیشن چرخشی دایره را تنظیم کنید Setup Circle Rotate Animation

  • انیمیشن ها را تنظیم کنید تا بی نهایت حلقه شود Set Animations To Loop Infinitely

  • اندازه تصویر و محور عمودی را تنظیم کنید Adjust Image Size And Vertical Pivot

شمارنده نمره ساده Simple Score Counter

  • مقدمه Introduction

  • ابزارکها را روی صفحه بکشید و رها کنید Drag & Drop Widgets On Screen

  • متن نمایش داده شده و شناسه ها را تنظیم کنید Setup Text Displayed And Ids

  • عنوان را سفارشی کنید Customize Title

  • طرح رنگ را تغییر دهید Change Color Scheme

  • متغیرهای رنگ مرجع Reference Color Variables

  • متغیرهای ابعاد مرجع را اعلام کنید Declare Reference Dimen Variables

  • متغیرها را مقدماتی اعلام کنید Declare Initialize Variables

  • عملکرد دکمه های تعداد تنظیم Setup Count Buttons Functionality

  • تنظیم دکمه تنظیم مجدد عملکرد Setup Reset Button Functionality

  • انیمیشن Fade را روی دکمه های شمارش تنظیم کنید Setup Fade Animation On Count Buttons

  • انیمیشن را روی دکمه تنظیم مجدد تنظیم کنید Setup Rotate Animation On Reset Button

جلاد Hangman

  • مقدمه Introduction

  • طرح را تنظیم کنید و عناصر را روی صفحه قرار دهید Setup Layout And Place Elements On Screen

  • متن و شناسه های پیش فرض هر عنصر را تغییر دهید Change Default Text And Ids Of Each Element

  • عناصر مرکز و متن درون آنها Center Elements And Text Within Them

  • فضای نصب شده توسط هر عنصر روی صفحه را اشغال کنید Setup Space Occupied By Each Element On Screen

  • تغییر اندازه متن با استفاده از متغیرهای Dimen Change Text Sizes Using Dimen Variables

  • طرح رنگ را تغییر دهید Change Color Scheme

  • عنوان را سفارشی کنید Customize Title

  • چند تنظیم طراحی Few Design Adjustments

  • متغیرها را در جاوا اعلام کنید Declare Variables In Java

  • متغیرها را در جاوا شروع کنید Initialize Variables In Java

  • ایجاد و استفاده از پایگاه داده فایل متنی. استثناهای احتمالی را کنترل کنید Create & Use Text File Database. Handle Possible Exceptions

  • عملکرد بازی را اولیه کنید Initialize Game Functionality

  • روشی ایجاد کنید که نامه را در Word نشان دهد Create Method That Reveals Letter In Word

  • روشی ایجاد کنید که کلمه را روی صفحه نمایش دهد Create Method That Display Word On Screen

  • تنظیم شنونده متن تغییر یافته برای قسمت ورودی Set On Text Changed Listener For Input Field

  • عملکرد بررسی صحیح نامه تایپ شده Functionality For The Check If Letter Typed In Is Correct

  • عملکرد برای بررسی اشتباه بودن نامه تایپ شده Functionality For The Check If Letter Typed In Is Wrong

  • روشی ایجاد کنید که تلاش های به جا مانده را نشان داده و نمایش دهد Create Method That Decreases And Displayes The Tries Left

  • دکمه تنظیم مجدد Setup Reset Button

  • چرخاندن انیمیشن را برای تنظیم مجدد دکمه اضافه کنید Add Rotate Animation To Reset Button

  • پس از حدس درست یا غلط ، انیمیشن مقیاس را اضافه کنید Add Scale Animation After A Correct Or Wrong Guess

  • اضافه کردن مقیاس و چرخش انیمیشن در بازی بیش از Add Scale & Rotate Animation On Game Over

نقشه های گوگل Google Maps

  • مقدمه Introduction

  • Google Maps Api Key را دریافت کنید Get Google Maps Api Key

  • اعلام اولیه کردن لیست آدرس ها و Geocoder Declare Initialize Addresses List And Geocoder

  • روشی که نام برخی از مختصات را به دست می آورد Method That Gets Place Name Of Some Coordinates

  • نشانگر را برای برخی مختصات تعیین شده تنظیم کنید Set Marker For Some Given Coordinates

  • نوع نقشه را تنظیم کنید Setup Map Type

  • شنونده را برای تغییر دوربین تنظیم کنید Setup Camera Change Listener

  • با کلیک روی نقشه ، نشانگر اضافه کنید Add Marker When Map Is Clicked

  • نماد علامت گذاری سفارشی را بر روی نقشه اضافه کنید Add Custom Icon Marker On Map

  • نشانگر را با رنگ متفاوت اضافه کنید Add Marker With Different Color

  • انیمیشن دوربین را تنظیم کنید Setup Camera Animation

  • نشانگرها را به صورت فوری اضافه کنید Add Markers Iteratively

روزهای پوشیدن Days Left Wear

  • مقدمه Introduction

  • برای به روز رسانی بررسی کنید Check For Updates

  • دستگاه های مجازی ایجاد کنید Create Virtual Devices

  • عناصر را روی صفحه گرد بکشید و رها کنید Drag & Drop Elements On Round Screen

  • طرح رنگ را تغییر دهید Change Color Scheme

  • شناسه و سایر تنظیمات را تغییر دهید Change Id's & Other Adjustments

  • متغیرها را اعلام کنید Declare Variables

  • برخی از متغیرها را شروع کنید Initialize Some Variables

  • شمارهگذار را برای سال تنظیم کنید Setup Numberpicker For Year

  • شمارهگذار شماره را برای ماه تنظیم کنید Setup Numberpicker For Month

  • شماره گیر را برای روز تنظیم کنید Setup Numberpicker For Day

  • روش Displaydaysleft را ایجاد کنید Create The Displaydaysleft Method

  • آزمایش برنامه روی 2 شبیه ساز Testing The App On 2 Emulators

نقل قول ها Quotes

  • مقدمه Introduction

  • راه اندازی اولیه Initial Interface Setup

  • متغیرهای Reference Xml Dimen ایجاد کنید Create Reference Xml Dimen Variables

  • تنظیمات اندک رابط Slight Interface Adjustments

  • آرایه رشته ای را در Xml برای نقل قول ایجاد کنید Create String Array In Xml For Quotes

  • متغیرها را اعلام کنید Declare Variables

  • انیمیشن ها ، متغیرها و سایر قابلیت ها را در جاوا تنظیم کنید Setup Animations, Variables & Other Functionality In Java

  • روش Displaynewquote را تنظیم کنید Setup The Displaynewquote Method

نقشه سفر Map Travel

  • مقدمه Introduction

  • عناصر موقعیت روی صفحه Position Elements On Screen

  • متن نمایش داده شده ، شناسه ها ، تراز بندی متن را تغییر دهید. نوار اقدام را حذف کنید Change Text Displayed, Id's, Text Alignment. Remove Action Bar

  • متغیرهای Color Dimen Xml را اعلام و مرجع کنید Declare And Reference Color Dimen Xml Variables

  • متغیرها را در جاوا اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare & Initialize Variables In Java

  • روی Listener کلیک کنید Set On Click Listener

  • متغیرها را برای انیمیشن شروع کنید Initialize Variables For Animation

  • اشیاation انیمیشن را تنظیم کنید Setup Animation Objects

  • قلم های جدید را تنظیم کنید Set New Fonts

ماشین حساب کافئین Caffeine Calculator

  • مقدمه Introduction

  • عناصر موقعیت روی صفحه Position Elements On Screen

  • متن مرکزی نوار اقدام را حذف کنید Center Text. Remove Action Bar

  • متغیرهای رنگ و ابعاد را در Xml اعلام کنید Declare Color & Dimension Variables In Xml

  • متغیرهای رنگ و ابعاد مرجع Reference Color & Dimension Variables

  • متن نمایش داده شده و شناسه ها را تغییر دهید Change Text Displayed And Id's

  • تعدیلات اندکی Few Adjustments

  • تنظیم Spinner در Xml Setup Spinner In Xml

  • Spinner را در جاوا تنظیم کنید Setup Spinner In Java

  • اعلام ، شروع متغیرها. شنونده نصب در Seekbar Declare, Initialize Variables. Setup Listener On Seekbar

  • روش راه اندازی که مقدار کافئین را نشان می دهد Setup Method That Displays Caffeine Amount

ماشین حساب مالیات فروش کانادایی Canadian Sales Tax Calculator

  • مقدمه Introduction

  • ابزارک ها را روی صفحه قرار دهید Place Widgets On Screen

  • متغیرهای Dimen را اعلام کنید Declare Dimen Variables

  • متن - سبک ، تراز و اندازه. نوار اقدام را حذف کنید Text - Style, Alignment & Size. Remove Action Bar

  • شناسه و متن نمایش داده شده را تغییر دهید Change Id's And Text Displayed

  • طرح رنگ را تغییر دهید Change Color Scheme

  • ایجاد طرح بندی برای Spinner Create Layout For Spinner

  • متغیرهای جاوا را اعلام و اولیه کنید Declare And Initialize Java Variables

  • شمارش استان را ایجاد کنید Create Province Enumeration

  • لیست استان را در چرخنده تنظیم کنید Setup Province List On Spinner

  • شنونده نصب در Seekbar. روش پیاده سازی که هزینه کل را نشان می دهد Setup Listener On Seekbar. Implement Method That Displays Total Cost

اطلاعات کشورها نقشه Map Countries Info

  • مقدمه Introduction

  • ابزارک ها را روی صفحه قرار دهید Place Widgets On Screen

  • عنوان را سفارشی کنید Customize Title

  • شناسه را تغییر دهید Change Id's

  • طرح رنگ را تغییر دهید Change Color Scheme

  • ایجاد طرح بندی برای Spinner Create Layout For Spinner

  • شمارش کشور را ایجاد کنید Create Country Enumeration

  • روش های راه اندازی زبان و جزئیات کشور Setup Methods That Get The Language & Country Details

  • کشورها را بر روی Spinner تنظیم کنید Setup Countries On Spinner

  • نصب فایل XML آشکار Setup Manifest Xml File

  • متن تنظیمات وابستگی Setup Dependencies Script

  • تنظیم اصلی برای دریافت شی Map نقشه Setup Mainactivity To Get The Map Object

  • روشی را که نشانگر را روی نقشه نشان می دهد پیاده سازی کنید Implement Method That Shows Marker On Map

  • پنجره اطلاعات سفارشی را در نشانگر تنظیم کنید Setup Custom Info Window On Marker

فروشگاه حیوانات خانگی Pet Store

  • مقدمه Introduction

  • عناصر موقعیت روی صفحه Position Elements On Screen

  • استفاده از منابع ابعاد رنگ استفاده کنید Create Use Color Dimension Resources

  • متن نمایش داده شده و شناسه عنصر را تغییر دهید Change Text Displayed & Element Id's

  • نوار اقدام را حذف کنید. متن و سبک متن را تنظیم کنید Remove Action Bar. Setup Text Style And Gravity

  • کتابخانه Apache Poi را دریافت کنید Get Apache Poi Library

  • پرونده اکسل را ایجاد و پر کنید Create & Populate Excel File

  • کلاس حیوانات خانگی را در جاوا ایجاد کنید Create Pet Class In Java

  • متغیرها را در جاوا اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare & Initialize Variables In Java

  • Spinner Listener را برای مورد انتخاب شده تنظیم کنید Setup Spinner Listener For Item Selected

  • برای طراحی Spinner پرونده Xml ایجاد کنید Create Xml File For The Design Of The Spinner

  • ورودی را از پایگاه داده اکسل دریافت کنید Get Input From Excel File Database

  • چند تنظیم طراحی Few Design Adjustments

نمرات بالا Highscores

  • مقدمه Introduction

  • عناصر موقعیت روی صفحه Position Elements On Screen

  • منابع ابعادی و رنگی ایجاد کنید Create Dimen And Color Resources

  • منابع ابعاد رنگ مرجع Reference Color Dimen Resources

  • نوار اقدام را حذف کنید. متن نمایش داده شده و شناسه ها را تغییر دهید Remove Action Bar. Change Text Displayed And Id's

  • سبک متن و تراز را تغییر دهید Change Text Style & Alignment

  • متغیرها را در جاوا اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare & Initialize Variables In Java

  • روشی را که برای یک فایل می نویسد کدگذاری کنید Code The Method That Writes To A File

  • افزودن دکمه روی شنونده کلیک کنید Add Button Click Listener

  • روشی را که از پرونده خوانده شده و بالاترین امتیازها را نشان می دهد ، کد کنید Code The Method That Reads From File And Displays The Highscores

  • برنامه تست در شبیه ساز. دکمه Clear را اضافه کنید Test App On Emulator. Add Clear Button

  • روش خواندن را برطرف کنید Fix Read Method

راهنمای جامع مبتدیان برای کدگذاری در کوتلین A Comprehensive Beginner's Guide to Coding in Kotlin

  • Android Studio 3 را با کوتلین نصب کنید Install Android Studio 3 with Kotlin

  • Kotlin را برای Android studio 2.3.2 و نسخه های قبلی نصب کنید Install Kotlin for Android studio 2.3.2 and Earlier

  • آشنایی با زبان کوتلین Intro to the Kotlin Language

متغیرها Variables

  • مقدمه ای بر کوتلین Introduction to Kotlin

  • معرفی متغیرها Intro to Variables

  • انواع متغیر بدوی Primitive Variable Types

  • رشته های Strings

  • دامنه ها Ranges

  • متغیرهای قابل انعطاف Nullable Variables

  • تبدیل بین انواع متغیر Converting Between Variable Types

  • اپراتورهای انتساب ، حساب و یوناری Assignment, Arithmetic, and Unary Operators

  • اپراتورهای مشروط Conditional Operators

کنترل جریان Control Flow

  • معرفی Intro

  • معرفی آرایه ها Intro to Arrays

مجموعه ها Collections

  • معرفی Intro

  • اگر اظهارات If Statements

  • اظهارات پیشرفته Advanced If Statements

  • وقتی اظهارات و بیانات When Statements and Expressions

  • بررسی مقادیر صفر Checking for Null Values

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • ادامه و شکستن بیانیه ها Continue and Break Statements

کارکرد Functions

  • مقدمه Introduction

  • توابع با پارامترها و بدون آنها Functions with and without Parameters

  • انواع بازگشت Return Types

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • نحو عملکرد منحصر به فرد کوتلین Unique Kotlin Function Syntax

اشیا and و کلاسها Objects and Classes

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد و ایجاد کلاس Creating and Instantiating a Class

  • سازنده های اضافی و بلوک های اولیه Additional Constructors and Init Blocks

  • افزودن خصوصیات و رفتارها Adding Properties and Behaviours

  • این کلمه کلیدی This Keyword

  • اصلاح کننده های دسترسی دید Visibility Access Modifiers

  • گیرنده ها و تنظیم کننده ها Getters and Setters

  • وراثت Inheritance

  • رابط ها Interfaces

  • شمارش ها Enumerations

کد منبع Source Code

  • متن معرفی Intro Text

  • متن متغیرها Variables Text

  • متن جریان را کنترل کنید Control Flow Text

  • متن مجموعه ها Collections Text

  • متن توابع Functions Text

  • متن و کلاس اشیا Class and Objects Text

طرح Sketch

  • مقدمه و ابزارهای طرح دوره Course Intro and Sketch Tools

  • Sketch Files - Sketch Tools Sketch Files - Sketch Tools

  • مبانی طرح و منابع آنلاین Sketch Basics and Online Resources

  • افزونه ها و طراحی برنامه همراه اول Plug-ins and Designing your First Mobile app

  • برنامه همراه اول شما ادامه دارد Your First Mobile App Continued

  • Sketch Files - اولین برنامه موبایل شما Sketch Files - Your First Mobile App

  • میانبرها و نکات اضافی Shortcuts and Extra tips

  • Sketch Files - میانبرهای Mammoth Interactive Sketch Files - Shortcuts by Mammoth Interactive

یادگیری کدگذاری در HTML Learn to Code in HTML

  • معرفی HTML Intro to HTML

  • نوشتن اولین HTML ما Writing our first HTML

  • معرفی لیست ها و نظرات Intro to Lists and Comments

  • لیست های تو در تو Nested Lists

  • در حال بارگیری تصاویر Loading Images

  • بارگیری تصاویر در لیست ها Loading Images in Lists

  • پیوندها Links

  • تصاویر به عنوان پیوند Images as Link

  • پیوند Mailto Mailto Link

  • عنصر Div Div Element

آموزش رمزگذاری در CSS Learn to Code in CSS

  • مقدمه Introduction

  • معرفی مدل جعبه Introducing the Box Model

  • نوشتن اولین CSS Writing our First CSS

  • مثالهای بیشتر CSS More CSS Examples

  • وراثت Inheritance

  • اطلاعات بیشتر در مورد انتخابگرهای نوع More on Type Selectors

  • گرفتن تبار مستقیم Getting Direct Descendents

  • معرفی کلاس Class Intro

  • کلاسهای متعدد Multiple Classes

  • شناسه معرفی id Intro

  • ویژگی CSS CSS Specificity

  • انتخاب چند کلاس شبه و تطبیق خواهر و برادر Selecting Multiple Pseudo Classes and Sibling Matching

  • صفحه دستور العمل یک ظاهر طراحی شده Styling Recipe Page

  • در حال بارگیری صفحه سبک خارجی Loading External Stylesheet

D3.js D3.js

  • مقدمه ای بر دوره و D3 Introduction to Course and D3

  • کد منبع Source Code

  • مدیریت داده ها و اولین پروژه شما Handling Data and Your First Project

  • کد منبع Source code

  • ادامه پروژه اول Continuing your First Project

  • مقیاس درک Understanding Scale

  • کد منبع Source Code

  • نمودارهای پیچیده ، انیمیشن ها و تعامل Complex charts, Animations and Interactivity

  • کد منبع Source Code

مقدمه ای بر PyCharm Introduction to PyCharm

  • بارگیری و نصب Pycharm و Python Downloading and Installing Pycharm and Python

  • پشتیبانی از مشکلات یا سوالات پایتون Support for Python Problems or Questions

  • کاوش در Pycharm Exploring Pycharm

  • یادگیری پایتون با ماموت تعاملی Learning Python with Mammoth Interactive

مبانی زبان پایتون Python Language Basics

  • معرفی متغیرها Intro to Variables

  • عملیات و تبدیل متغیرها Variables Operations and Conversions

  • انواع مجموعه ها Collection Types

  • عملیات مجموعه ها Collections Operations

  • اگر عبارات را کنترل کنید Control Flow If Statements

  • while و برای حلقه ها While and For Loops

  • کارکرد Functions

  • کلاسها و اشیا Classes and Objects

فلاسک Flask

  • تنظیم و پایه فلاسک Setting Up and Basic Flask

  • راه اندازی ترمینال ها در ویندوز 7 و Mac Setting up Terminals on Windows 7 and Mac

  • دستورات و نمادهای اساسی ترمینال Terminal basic commands and symbols

  • کد منبع - تنظیم فلاسک Source Code - Setting up Flask

  • کد منبع - Basic Flask HTML & CSS Source Code - Basic Flask HTML & CSS

  • بانک اطلاعاتی فلاسک پایه Basic Flask Database

  • کد منبع - پایگاه داده فلاسک پایه Source Code - Basic Flask Database

  • جلسه و منابع فلاسک Flask Session and Resources

  • کد منبع - جلسه فلاسک Source Code - Flask Session

  • فلاسک اقیانوس دیجیتال Flask Digital Ocean

  • اقیانوس دیجیتال فلاسک ادامه یافت Flask Digital Ocean Continued

مبانی Xcode Xcode Fundamentals

  • معرفی و نمایش Intro and Demo

  • رابط عمومی General Interface

  • سیستم فایلها Files System

  • ViewController ViewController

  • پرونده داستان Storyboard File

  • اتصال خروجی ها و اقدامات Connecting Outlets and Actions

  • اجرای یک برنامه Running an Application

  • اشکال زدایی از یک برنامه Debugging an Application

  • کد منبع و دارایی های هنری Source Code and Art Assets

Swift 4 اصول زبان Swift 4 Language Basics

  • لیست مبانی مبانی زبان Language Basics Topics List

متغیر و ثابت Variable and Constants

  • اهداف یادگیری Learning Goals

  • معرفی متغیرها و ثابت ها Intro to Variables and Constants

  • انواع بدوی Primitive types

  • رشته های Strings

  • مقادیر صفر Nil Values

  • تاپلز Tuples

  • نوع تبدیل را لمس کنید Type Conversions

  • مجریان واگذاری Assignment Operators

  • اپراتورهای مشروط Conditional Operators

  • متغیرها و ثابتها Text.playground Variables and Constants Text.playground

انواع مجموعه ها Collection Types

  • لیست مباحث و اهداف یادگیری Topics List and Learning Objectives

  • معرفی انواع مجموعه ها Intro to Collection Types

  • ایجاد آرایه ها Creating Arrays

  • عملیات رایج آرایه Common Array Operations

  • آرایه های چند بعدی Multidimensional Arrays

  • دامنه ها Ranges

  • انواع مجموعه Text.playground Collection Types Text.playground

کنترل جریان Control flow

  • لیست مباحث و اهداف یادگیری Topics List and Learning Objectives

  • مقدمه ای بر اظهارات اگر و غیر Intro to If and Else Statements

  • بیانیه های دیگر Else If Statements

  • چند آزمایش همزمان Multiple Simultaneous Tests

  • معرفی برای تغییر اظهارات Intro To Switch Statements

  • تکنیک های پیشرفته بیانیه سوئیچ Advanced Switch Statement Techniques

  • آزمایش مقادیر صفر Testing for Nil Values

  • مقدمه ای برای حلقه های Intro to While Loops

  • معرفی برای ... در حلقه ها Intro to for...in Loops

  • مقدمه ای برای ... در حلقه ها (ادامه) Intro to For...In Loops (Cont'd)

  • حلقه های پیچیده و دستورات حلقه کنترل Complex Loops and Loop Control statements

  • کنترل جریان متن. زمین Control Flow Text.playground

کارکرد Functions

  • معرفی توابع Intro to Functions

  • پارامترهای عملکرد Function Parameters

  • اظهارات بازگشت Return Statements

  • تغییرات پارامتر - برچسب های آرگومان Parameter Variations - Argument Labels

  • تغییرات پارامتر - مقادیر پیش فرض Parameter Variations - Default Values

  • تغییرات پارامترها - پارامترهای InOut Parameters Variations - InOut Parameters

  • تغییرات پارامتر - پارامترهای متنوع Parameter Variations - Variadic Parameters

  • بازگرداندن همزمان چند ارزش Returning Multiple Values Simultaneously

  • توابع Text.playground Functions Text.playground

کلاسها ، ساختارها و فهرست ها Classes, Struct and Enums

  • لیست مباحث و اهداف یادگیری Topics List and Learning Objectives

  • آشنایی با کلاسها Intro to Classes

  • خواص به عنوان زمینه - اضافه کردن به کلاس پیاده سازی Properties as fields - Add to Class Implementation

  • گیرنده ها و تنظیم کننده های سفارشی Custom Getters and Setters

  • خصوصیات محاسبه شده Calculated Properties

  • دامنه و خود متغیر Variable Scope and Self

  • متغیرهای تنبل و استاتیک Lazy and Static Variables

  • رفتار به عنوان روش های نمونه و روش های کلاس Behaviour as Instance Methods and Class type Methods

  • روشهای رفتار و نمونه Behaviour and Instance Methods

  • روش های نوع کلاس Class Type Methods

  • نمونه های کلاس به عنوان متغیرهای زمینه ای Class Instances as Field Variables

  • وراثت ، زیر کلاس و فوق کلاس Inheritance, Subclassing and SuperClassing

  • مقدماتی برتر است Overriding Initializers

  • ویژگی های برتر Overriding Properties

  • روشهای برتر Overriding Methods

  • بررسی اجمالی ساختارها Structs Overview

  • شمارش ها Enumerations

  • مقایسه بین کلاسها ، ساختارها و دانش آموزان Comparisons between Classes, Structs and Enums

  • کلاسها ، سازه ها ، Enums Text.playground Classes, Structs, Enums Text.playground

BootCamps عملی MacOS Practical MacOS BootCamps

  • مقدمه و عناصر UI Introduction and UI Elements

  • راه اندازی ماشین حساب و ماشین حساب مالیات Calculator Setup and Tax Calculator

  • محاسبه مالیات و نکته - کد منبع تعاملی ماموت Calculate Tax And Tip - Mammoth Interactive Source Code

  • نکته ماشین حساب و نمایش کنترل Tip Calculator and View Controller

  • View Controller - کد منبع تعاملی ماموت View Controller - Mammoth Interactive Source Code

  • محدودیت ها Constraints

  • محدودیت ها - کد منبع تعاملی ماموت Constraints - Mammoth Interactive Source Code

  • کد محدودیت ها Constraints Code

  • رفکتور Refactor

  • Refactor - کد منبع تعاملی ماموت Refactor - Mammoth Interactive Source Code

  • MacOsElement - کد منبع تعاملی ماموت MacOsElements - Mammoth Interactive Source Code

داده کاوی با پایتون Data Mining With Python

  • درگیری داده ها و بخش 1 Data Wrangling and Section 1

  • Project Files - داده کاوی با ماموت تعاملی Project Files - Data Mining with Mammoth Interactive

  • Project Files - درگیری داده ها با ماموت تعاملی Project Files - Data Wrangling with Mammoth Interactive

  • مبانی داده کاوی Data Mining Fundamentals

  • Project Files - مبانی داده کاوی با Mammoth Interactive Project Files - Data Mining fundamentals with Mammoth Interactive

  • چارچوب توضیح داده شده ، Big Bank با داده ها رام می شود Framework Explained, Taming Big Bank with Data

  • Project Files - چارچوب هایی با ماموت تعاملی Project Files - Frameworks with Mammoth Interactive

  • استخراج و ذخیره داده ها Mining and Storing Data

  • Project Files - استخراج و ذخیره سازی با Mammoth Interactive Project Files - Mining and Storing with Mammoth Interactive

  • NLP (پردازش زبان طبیعی) NLP (Natural Language Processing)

  • Project Files - NLP با ماموت تعاملی Project Files - NLP with Mammoth Interactive

  • خلاصه چالش Summary Challenge

  • نتیجه گیری فایلها - ماموت تعاملی Conclusion Files - Mammoth Interactive

مقدمه ای بر ویرایش ویدئو Introduction to Video Editing

  • مقدمه ای بر دوره Introduction to the Course

  • نصب Camtasia Installing Camtasia

  • کاوش رابط Exploring the Interface

  • پرونده های پروژه Camtasia Camtasia Project Files

تنظیم ضبط صفحه Setting Up a Screen Recording

  • مقدمه و نکاتی برای ضبط Introduction and Tips for Recording

  • ایجاد یک حساب ضبط Creating a Recording Account

  • تمام صفحه در مقابل حالت پنجره Full Screen vs Window Mode

  • تنظیم وضوح ضبط Setting the Recording Resolution

  • قطعنامه های مختلف و کاربردهای آنها Different Resolutions and their Uses

  • نکاتی برای بهبود کیفیت ضبط و خلاصه Tips to Improve Recording Quality and Summary

ضبط Camtasia Camtasia Recording

  • مقدمه و گردش کار Introduction and Workflow

  • منوی گزینه های ابزارها Tools Options Menu

  • اولین ضبط شما Your First Recording

  • مشاهده آزمون خود Viewing your Test

  • چالش - روایت بازی VIDEO Challenge - VIDEO GAME NARRATION

  • آداب و رسوم میکروفن Mic Etiqutte

  • پروژه - تمرین ضبط Project - Recording Exercise

  • وب کم ، Telprompton و خلاصه Webcam, Telprompter, and Summary

طرح صفحه Camtasia Camtasia Screen Layout

  • پانل معرفی و ابزار Introduction and Tools Panel

  • بوم Canvas

  • بزرگنمایی N Pan Zoom N Pan

  • حاشیه نویسی Annotations

  • خطوط Snap Yellow Yellow Snap Lines

  • مبانی TimeLine ، خلاصه و چالش TimeLine Basics, Summary and Challenge

Camtasia در حال ویرایش Camtasia Editing

  • معرفی و وارد کردن رسانه Introduction and Importing Media

  • نشانگرها Markers

  • شکاف Split

  • کار با صوتی Working with Audio

  • سرعت کلیپ Clip Speed

  • قفل کردن و غیرفعال کردن آهنگ ها Locking and Disabling tracks

  • انتقال Transitions

  • کار با تصاویر Working with Images

  • روایت صوتی Voice Narration

  • حذف نویز Noise Removal

  • تمرکز هوشمند Smart Focus

  • خلاصه و چالش Summary and Challenge

مقدمه ویرایش پیشرفته Advance Editing Introduction

  • مقدمه ویرایش پیشرفته Advance Editing Introduction

  • بزرگنمایی چندین آهنگ Zooming Multiple Tracks

  • راحت کردن Easing

  • تصاوير متحرك Animations

  • رفتار Behaviors

  • تنظیم رنگ Color Adjustment

  • سرعت کلیپ Clip Speed

  • یک رنگ را بردارید Remove a Color

  • قاب دستگاه Device Frame

  • مدیر تم Theme Manager

  • کتابخانه ها Libraries

  • رسانه و خلاصه Media and Summary

منابع و نکات Camtasia Camtasia Resources and Tips

  • منابع و نکات مقدمه Resources and Tips Introduction

  • نقاب زدن Masking

  • فریم های طولانی Extending Frames

  • کار با فیلم Working with Video

صادر کردن یک پروژه برای Youtube Exporting a Project for Youtube

  • صادر کردن یک پروژه برای Youtube Exporting a Project for Youtube

با C # کد کنید Code with C#

  • مقدمه ای بر دوره و انواع Introduction to Course and Types

  • اپراتور ، کلاسها و انواع اضافی Operator, Classes , and Additional Types

  • بیانیه ها و حلقه ها Statements & Loops

  • آرایه ها ، لیست ها و رشته ها Arrays, Lists, and Strings

  • فایلها ، دایرکتوری ها و اشکال زدایی ها Files, Directories, and Debugs

  • کد منبع Source code

بیاموزید که با R کدگذاری کنید Learn to Code with R

  • معرفی R Intro to R

  • کنترل جریان و مفاهیم اصلی Control Flow and Core Concepts

  • ماتریس ها ، فریم داده ها ، لیست ها و دستکاری داده ها Matrices, Dataframes, Lists and Data Manipulation

  • GGplot و مقدمه ای برای یادگیری ماشین GGplot and Intro to Machine learning

  • نتیجه Conclusion

  • کد منبع Source Code

پیشرفته R Advanced R

  • بررسی اجمالی دوره و راه اندازی داده ها Course Overview and Data Setup

  • کد منبع - تنظیم داده ها - ماموت تعاملی Source Code - Setting Up Data - Mammoth Interactive

  • توابع در R Functions in R

  • کد منبع - توابع - ماموت تعاملی Source Code - Functions - Mammoth Interactive

  • مدل رگرسیون Regression Model

  • کد منبع - مدل های رگرسیون - ماموت تعاملی Source Code - Regression Models - Mammoth Interactive

  • مدلهای رگرسیون ادامه یافته و مدلهای طبقه بندی Regression Models Continued and Classification Models

  • کد منبع - مدل های طبقه بندی - ماموت تعاملی Source Code - Classification Models - Mammoth Interactive

  • مدل های طبقه بندی ادامه ، RMark پایین و اکسل Classification Models Continued, RMark Down and Excel

  • کد منبع - RMarkDown و Excel - ماموت تعاملی Source Code - RMarkDown And Excel - Mammoth Interactive

  • مجموعه داده ها - ماموت تعاملی Datasets - Mammoth Interactive

آموزش رمزگذاری با جاوا Learn to Code with Java

  • معرفی و راه اندازی Android Studio Introduction and setting up Android Studio

  • مقدمه - کد منبع رمزگذاری Introduction - Encryption Source Code

  • تنظیم ادامه دارد Setting up Continued

  • اصول برنامه نویسی جاوا Java Programming Fundamentals

  • کد منبع - مبانی برنامه نویسی جاوا Source Code - Java Programming Fundamentals

  • اصول اضافی جاوا Additional Java fundamentals

  • کد منبع - مبانی اضافی Source Code - Additional fundamentals

  • کلاس ها Classes

  • کد منبع - کلاسها Source Code - Classes

  • لطفا این دوره را ارزیابی کنید Please rate this course

  • سخنرانی پاداش - معاملات تعاملی ماموت Bonus Lecture - Mammoth Interactive Deals

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یک رمزگذار خبره شوید: جاوا ، اندروید و کوتلین را بیاموزید!

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
104h 52m
526
Udemy (یودمی) udemy-small
11 اردیبهشت 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9,852
4.1 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mammoth Interactive Mammoth Interactive

مربی دارای رتبه برتر ، 700000 دانشجو "من کاملاً این دوره را دوست دارم. این یک دوره کاملاً جامع است که ارزش آن را هم برای پولی که صرف کردم و خیلی بیشتر بود. قطعاً وقتی این دوره را تمام می کنم بیشتر به دوره های آموزشی ماموت نگاه خواهم کرد." - دانش آموز مت دبلیو "در توضیح اصول و سپس ساختن ویژگیهای پیچیده بسیار خوب است." - دانشجو کوین ال. با ماموت اینتراکتیو قرارداد تولید موسیقی متن حماسی ، سطح اعتیاد ، برنامه نویسی راک و توسعه تجارت بسته شده است.

John Bura John Bura

John Bura از سال 2011 یک مربی موفق Udemy بوده است. John Bura از سال 1997 برنامه نویسی می کند و از سال 2002 به تدریس مشغول است. جان صاحب استودیوی بازی سازی Mammoth Interactive است. این شرکت XBOX 360 ، iPhone ، iPad ، android ، HTML 5 ، بازی های تبلیغاتی و موارد دیگر را تولید می کند. ماموت اینتراکتیو اخیراً یک بازی به Nickelodeon فروخته است! جان با شرکت های مختلفی برای تهیه بازی ، صوت ، برنامه نویسی ، طراحی سطح و مدیریت پروژه قرارداد بسته است. جان تا به امروز 40 بازی تجاری دارد که در آنها سهیم بوده است. چندین بازی که او تولید کرده است به 10 بازی برتر فروشگاه اپل رسیده است. در اوقات فراغت جان دوست دارد نهایت فریزبی را بازی کند ، دوچرخه سواری کند و تمرین کند.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.