آموزش Unity: AR Visualization 02 تعامل اساسی

Unity: AR Visualization 02 Basic Interactivity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: قابلیت های عملی و تعاملی را با برنامه Unity به برنامه های واقعیت افزوده (AR) خود اضافه کنید. این دوره با اضافه کردن قابلیت های پیشرفته تر به برنامه تلفن همراه AR ، بر روی آموزش قبلی مربی راجر میلر بنا شده است: یک مدیر قطعات که به شما امکان می دهد قطعات 3D را در دنیای واقعی مشاهده و تعامل کنند. در اینجا ، می توانید نحوه ساخت عناصر رابط 3D ، سیستم های منو و گزینه ها و پیاده سازی ویژگی هایی مانند دستکاری شی. مجازی را بیاموزید. به علاوه ، یاد بگیرید چگونه داده های پویا را دوباره به برنامه ذخیره کنید. این دوره برای مهندسان Unity که می خواهند مهارت های برنامه نویسی و برنامه نویسی خود را گسترش دهند و به فضای توسعه AR وارد شوند ، ایده آل است.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مدیر UI
  • نوشتن روی سیستم منو
  • ایجاد منوی تنظیمات و اسکریپت
  • تعریف داده ها در Unity
  • ذخیره اطلاعات ثابت در یک کلاس داده
  • نمایش داده ها در پنجره بازشو
  • نمایش پنجره های بازشو در جهان
  • افزودن دکمه های تعاملی
  • انتقال عناصر UI در AR
  • ذخیره اطلاعات پویا به برنامه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • عملکرد عملی را به برنامه AR خود اضافه کنید Adding practical functionality to your AR application

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی 1. Overview

  • حرکت به سمت دوقلوی دیجیتال Moving towards the digital twin

  • تغییرات پروژه Project changes

2. ساخت برنامه شما با UI 2. Making Your App Usable with UI

  • ساختن مدیر UI Making the UI manager

  • ساخت دکمه منو HUD Making a HUD menu button

  • اولین پانل منو خود را تنظیم کنید Setting up your first menu panel

  • طراحی پانل منوی اصلی Designing the main menu panel

  • نگارش سیستم منو Scripting the menu system

  • طراحی منوی تنظیمات Designing the settings menu

  • ایجاد اسکریپت تنظیمات Creating the settings script

  • رانندگی از منوی تنظیمات Driving the settings menu

  • دکمه های ضامن را پیچیده کنید Wrapping up the toggle buttons

3. همه چیز در مورد داده ها است! 3. It's All About the Data!

  • نحوه تعریف داده ها در Unity How to define data in Unity

  • ساختن اسکریپت های Part و PartManager Making the Part and PartManager scripts

  • ساخت ساختار داده استاتیک Part Making the Part static data structure

4- UI درون جهانی 4. In-World UI

  • فضای صفحه نمایش UI در جهان Screen space in-world UI

  • ایجاد UI Pop-up Creating the UI Pop-up

  • ایجاد اسکریپت پاپ آپ Creating the Pop-up script

  • تغییر مدیر AR در پاپ آپ های UI Altering the AR manager to UI pop-ups

  • اتصال بخش UI به جهان Anchoring the part UI to the world

  • نهایی کردن فضای صفحه نمایش در UI در جهان Finalizing the screen space in-world UI

  • برنامه AR در عمل AR app in action

5- قرار دادن UI درون جهانی در این کار 5. Putting the In-World UI to the Task

  • افزودن یک دکمه مخفی کردن در رابط کاربر جهانی Adding a hide button on the in-world UI

  • اضافه کردن قابلیت مخفی کردن Adding the hide functionality

  • افزودن صفحه فهرست منو Adding a parts menu page

  • افزودن کد نمایش همه قسمتها Adding the show all parts code

  • برنامه AR در عمل AR app in action

6. چیزهای متحرک! 6. Moving Things!

  • استراتژی حرکت شما Your move strategy

  • افزودن دکمه move به UI در جهان Adding the move button to the in-world UI

  • UI حرکت خود را آزمایش کنید Testing your move UI

  • اضافه کردن محور به قسمت Adding the axis to the part

  • آماده شدن برای اسلاید! Preparing to slide!

  • انجام ریاضی! فرمول اسلاید Doing the math! The slide formula

  • برنامه AR در عمل AR app in action

7. ذخیره داده های شما 7. Saving Your Data

  • چگونه و از کجا داده های شما ذخیره می شود؟ How and where is your data to be saved?

  • ایجاد ساختار داده پویا بخشی Creating the part dynamic data structure

  • ایجاد روش صرفه جویی Creating the save method

  • ایجاد روش بار Creating the load method

  • ایجاد روش تنظیم مجدد Creating the reset method

  • دکمه های داده را به منوی قطعات اضافه کنید Adding the data buttons to the parts menu

  • برنامه AR در عمل AR app in action

  • برنامه AR در عمل AR app in action

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unity: AR Visualization 02 تعامل اساسی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 39m
45
Linkedin (لینکدین) lynda-small
09 آبان 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,693
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Roger Miller

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roger Miller Roger Miller

مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.

راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.