آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئی سازی Arch Viz

3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با یادگیری استراتژی هایی که می توانید برای قرار دادن دوربین ، مدل سازی ، اتمام کار و موارد دیگر استفاده کنید ، ارائه تصاویر سه بعدی معماری چشمگیر و واقع گرایانه ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه صحنه های ارائه شده سه بعدی خود را به سطح بالاتری برسانید تا تصاویر شما جذاب ، جالب و چاپلوس کننده باشند. در این دوره ، مربی Verena Tatiana با بحث در مورد روشهای مختلف جزئیات و چگونگی غلبه بر چالشها هنگام کار با عکس در مقابل کار با انیمیشن شروع می کند. سپس ، او اهمیت ترکیب را توضیح می دهد و چندین روش را نشان می دهد. او مدل سازی قبل از رندر ، جزئیات جسم ، کار با پارچه و مواد ، تکنیک های نورپردازی و ترکیب بندی پس از ارائه را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • تفصیل در حین پیش رندر و در حین پس از ارائه
  • تنظیم صحنه ها و ترکیب بندی
  • ماسوره سازی و توپولوژی
  • افزودن زندگی به صحنه
  • استفاده از موتور شبیه سازی پارچه 3ds Max
  • افزودن عمق همراه با جابجایی
  • تنظیم رنگ ها و پالت ها
  • استفاده از سایه اندازهای پیچیده
  • اصلاح دمای رنگ
  • روشنایی و سایه ها
  • ارائه رندرها
  • افزودن جلوه ها ، دانه ها و سر و صدا
  • افزودن انحراف رنگی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • رندر خود را به سطح بعدی می رسانید Taking your render to the next level

  • جزئیات قبل از ارائه در مقابل ارسال ارائه جزئیات Pre-render vs. post-render detailing

  • Stills در مقابل چالش های انیمیشن Stills vs. animation challenges

  • اهمیت ترکیب The importance of composition

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تکنیک های مدل سازی قبل از ارائه 1. Pre-Render Modeling Techniques

  • داستانی را با صحنه و ترکیب خود بگویید Tell a story with your scene and composition

  • جزئیات مهم به خاطر داشته باشید Important details to remember

  • اهمیت سرسختی Importance of beveling

  • توپولوژی خوب Good topology

2. جزئیات شیء قبل از ارائه 2. Pre-Render Object Details

  • صحنه را زندگی کنید Make the scene lived-in

  • عدم تقارن و نواقص Asymmetry and imperfections

  • عدم تقارن و نواقص Asymmetry and imperfections

  • نکات زندگی را به صحنه اضافه کنید Add hints of life to the scene

  • تصور عناصر بیشتر Give the impression of more elements

3. تکنیک های پارچه ای قبل از رندر 3. Pre-Render Cloth Techniques

  • درک موتور پارچه 3ds Max Understanding the 3ds Max cloth engine

  • ایجاد بالش با استفاده از ابزار پارچه ای Creating a pillow using cloth tools

  • جزئیات مجسمه سازی برای اضافه کردن نواقص Sculpting details to add imperfections

  • اضافه کردن عمق با جابجایی Adding depth with displacement

4. تکنیک های مواد قبل از ارائه 4. Pre-Render Material Techniques

  • پالت رنگ Color palette

  • تنظیم رنگ مناسب و دقت رنگ Proper color setting and color accuracy

  • درک نقشه ها Understanding maps

  • استفاده از سایبانهای پیچیده Use of complex shaders

  • نکات نهایی در مورد مواد Final notes on materials

5- تکنیک های روشنایی قبل از ارائه 5. Pre-Render Lighting Techniques

  • دمای صحیح نور Correct light temperatures

  • استفاده از نور برای راهنمایی چشم Using light to guide the eye

  • اهمیت سایه ها The importance of shadows

6. تکنیک های آهنگسازی پس از ارائه 6. Post-Render Compositing Techniques

  • منتقل می شود و عناصر Render passes and elements

  • روشهای پس از تولید Post-production methods

  • درک راه اندازی Understanding the setup

  • فیلتر فیلتر خام دوربین Camera Raw filter

  • اضافه کردن جلوه های سبک Adding light effects

  • دانه و سر و صدا اضافه کنید Add grain and noise

  • عمق میدان Depth of field

  • انحراف کروماتیک Chromatic aberration

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 3ds Max و V-Ray: تکنیک های جزئی سازی Arch Viz
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 3m
35
Linkedin (لینکدین) lynda-small
04 مهر 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,021
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Verena Tatiana Verena Tatiana

مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.