آموزش Substance Designer 2020 Essential Training

Substance Designer 2020 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره برای ارائه یک دید کلی به برنامه Substance Designer 2020 برای هنرمندان بافت طراحی شده است. اگر در این زمینه تازه وارد هستید ، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید و می خواهید یک برنامه جدید به جعبه ابزار خود اضافه کنید ، این دوره مطالب عمیق زیادی را برای کار ارائه می دهد. مربی Joel Bradley با یک مرور کلی از برنامه شروع می کند ، و در مورد مفاهیم کلیدی مانند نحوه تنظیم تنظیمات ، استفاده هوشمندانه از منوی Materials و ایجاد تغییرات نور بحث می کند. وی سپس مفاهیم اساسی مانند نحوه وارد کردن مش و استفاده از آرایه گره های اصلی "اتمی" را در Substance Designer شامل گره های Blend ، Curve ، Blur و Gradient پوشش می دهد. جوئل با توضیح چگونگی استفاده بیشتر از مواد منتشر شده ، از جمله نحوه صادرات و واردات بسته ها از Designer ، دوره را خاتمه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

1. آشنایی با برنامه 1. Becoming Familiar with the Application

  • تنظیمات فهرست و منوی Menus and preference settings

  • بازدیدها و نحوه کار آنها Viewports and how they work

  • با استفاده از صفحه Explorer Using the Explorer pane

  • پیمایش و درک کتابخانه Navigating and understanding the library

  • دسترسی و تغییر خصوصیات Accessing and changing properties

  • استفاده مناسب از منوی صحنه Making good use of the Scene menu

  • با استفاده از منوی مواد عاقلانه Using the Materials Menu wisely

  • گزینه های دوربین و رندر Camera and rendering options

  • نحوه ایجاد تغییرات محیط و روشنایی How to make environment and lighting changes

2. نمودار مواد و نحوه استفاده از آنها 2. Substance Graphs and How to Use Them

  • بسته ها و نمودارها چیست؟ What are packages and graphs?

  • نحوه استفاده از گرههای اتمی به طور کارآمد How to use Atomic Nodes efficiently

  • تنظیم و کار با اتصالات گره Adjusting and working with node connections

  • قابلیت دسترسی سریع به نوار ابزار Important Quick Access Toolbar functionality

3. پخت نقشه ها برای بهبود ایجاد بافت 3. Baking Maps to Improve Texture Creation

  • بحث در مورد آماده سازی مش قبل از واردات Discussing mesh preparation prior to import

  • وارد کردن مش و نقشه ها به طراح Importing meshes and maps into designer

  • بخش های عناصر ، خروجی و مقادیر گفتگوی پخت Elements, Output, and Values sections of the bake dialogue

  • لیست و پارامترها نانوایی ها را ارائه می دهند Bakers render list and parameters

4- بافت مش با گرههای اتمی 4. Texturing a Mesh with Atomic Nodes

  • رنگ برای ماسک Color to mask

  • رنگ Color

  • مخلوط Blend

  • نقشه های گرانج Grunge maps

  • نقشه شیب Gradient map

  • معمولی Normal

  • مادهء اصلی Base material

  • تولید کننده خاک Dirt generator

  • لبه های فلزی Metal edgeware

5- مصالح ساختمانی با گرههای اتمی 5. Building Materials with Atomic Nodes

  • کاشی ژنراتور: شروع مواد جدید Tile Generator: Start of new material

  • تار Warp

  • گریس کالسکه Crop Grayscale

  • شکل اسپلاتر Shape Splatter

  • شکل مخروط را برای ماسک Shape Splatter to mask

  • مشروعیت محیط Ambient Occlusion

  • منحنی Curve

  • HQ معمولی تا ارتفاع Normal to height HQ

  • سطح آب Water level

6. بیشترین استفاده از مواد منتشر شده 6. Getting the Most Out of Published Substances

  • نحوه افشای پارامترهای مفید How to expose useful parameters

  • سازماندهی پارامترهای در معرض سهولت استفاده Organizing exposed parameters for ease of use

  • صادرات و واردات بسته از Designer Exporting and importing packages from Designer

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Substance Designer 2020 Essential Training
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 18m
39
Linkedin (لینکدین) lynda-small
21 مرداد 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
72
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.