آموزش یادگیری 3ds Max
4h 15m
47
Lynda & Linkedin
29 آذر 1391
97,021
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)

https://donyad.com/d/b2a1

آموزش یادگیری 3ds Max

Learning 3ds Max

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: Autodesk 3ds Max ابزاری محبوب و قدرتمند است که توسط توسعه دهندگان بازی ، هنرمندان جلوه های بصری و طراحان گرافیک برای مدل سازی ، انیمیشن و رندر سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره ، مربیان داریوش و رندی درخشانی این نرم افزار چند وجهی را با شروع کار با رابط کاربری و نحوه پیمایش به شما معرفی می کنند. هنگامی که در رسیدن به 3ds Max راحت بودید ، یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای مختلف آن برای ساختن مدلهایی با اشیا، سه بعدی ، ویرایش مشهای چند ضلعی ، ایجاد سطوح و مدلهایی با اشکال و خطوط دو بعدی و موارد دیگر استفاده کنید. همه اینها در متن یک پروژه عملی ارائه می شود که در آن شما یک مدل از ساعت زنگ دار را ایجاد می کنید.

موضوعات شامل:
  • رابط و ناوبری
  • ایجاد و دستکاری اشیا
  • کار با اصلاح کننده ها
  • مدل سازی راس ، لبه و حاشیه
  • کار در حالت Element
  • پولی ها و NURMS قابل ویرایش
  • ایجاد اشکال سه بعدی از اشکال 2D
  • ویرایش زیرشاخه Vertex برای splines
  • تختخواب های روتختی و بالابر


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. کاوش در 3ds Max 1. Exploring 3ds Max

  • 3ds Max چیست؟ What is 3ds Max?

  • نحوه استفاده از پرونده های پروژه How to use the project files

2. رابط و پیمایش 2. The Interface and Navigation

  • نمای کلی رابط Interface overview

  • کاوش در منوها (قسمت اول) Exploring menus (part one)

  • کاوش در منوها (قسمت دوم) Exploring menus (part two)

  • نوار ابزار اصلی Main toolbar

  • روبان ابزار Graphite Modeling The Graphite Modeling tool ribbon

  • پانل فرمان The Command panel

  • بازدیدها Viewports

  • پیمایش صحنه Scene navigation

  • انتخاب اشیاء Selecting objects

  • واحد صحنه Scene units

  • با استفاده از Layer Manager Using the Layer Manager

  • شخصی سازی رابط ، برای مبتدیان Customizing the interface, for beginners

  • ابزارها و کنترلهای انیمیشن Animation tools and controls

3. ایجاد و دستکاری اشیاء 3. Creating and Manipulating Objects

  • بدوی ها چیست؟ What are primitives?

  • ایجاد اولیه Creating primitives

  • تبدیل اشیاء و گیزموس ها Transforming objects and gizmos

  • درک فضای مختصات Understanding coordinate space

  • با استفاده از اسنپ Using snaps

  • کلون کردن اشیاء Cloning objects

  • آینه کاری و تراز کردن اشیاء Mirroring and aligning objects

  • گروه بندی اشیاء Grouping objects

  • ProBooleans ProBooleans

4- کار با اصلاح کننده ها 4. Working with Modifiers

  • معرفی اصلاح کننده ها و پشته اصلاح کننده Introducing modifiers and the modifier stack

  • اصلاح کننده های اصلی: با استفاده از اصلاح کننده های Bend، Taper و Twist Basic modifiers: Using the Bend, Taper, and Twist modifiers

  • با استفاده از یک اصلاح کننده FFD Using an FFD modifier

5- مدل سازی پلی 5. Poly Modeling

  • مدل سازی پلی چیست؟ What is poly modeling?

  • تبدیل به قابل ویرایش پلی در مقابل ویرایش Poly اصلاح Convert to Editable Poly vs. Edit Poly Modifier

  • ویرایش ورتکس Vertex editing

  • ویرایش لبه و مرز Edge and border editing

  • ویرایش پلی Poly editing

  • کار در حالت Element Working in Element mode

  • واسط گرافیت مدل سازی: منوها قابلیت مشاهده ، تراز کردن و خواص The Graphite Modeling interface: The Visibility, Align, and Properties menus

  • سطوح زیربخش: ایجاد NURMS Subdivision surfaces: Creating NURMS

  • پولیس های قابل ویرایش و NURMS Editable polys and NURMS

  • با استفاده از اصلاح کننده TurboSmooth Using the TurboSmooth modifier

6. مدل سازی اسپلین 6. Spline Modeling

  • ایجاد اشکال سه بعدی از اشکال 2D Creating 3D shapes from 2D shapes

  • با استفاده از ابزار Line Using the Line tool

  • ویرایش زیر موضوع Vertex برای splines Vertex subobject editing for splines

  • ویرایش موضوع فرعی Spline Spline subobject editing

  • خطوط ارائه Rendering lines

  • خطوط جارو Sweep lines

  • خطوط باریک و اکسترود Beveling and extruding splines

  • خطوط خطی Lathing splines

  • splines splines Lofting splines

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Dariush Derakhshani

داریوش درخشانی یک سرپرست VFX و CG در لس آنجلس ، کالیفرنیا است. و فندک CG برنده جایزه. وی نویسنده چندین کتاب مایا ، از جمله پرفروش ترین مجموعه معرفی مایا است - با بیش از 12 نسخه از سال 2002 و ترجمه به بیش از دوازده زبان - و به مدت 15 سال یک منبع آموزشی در سراسر جهان بوده است. داریوش نزدیک به 15 سال در مکان هایی مانند Digital Domain ، Zoic Studios ، Radium | ReelFX ، Cafe FX ، Rhythm and Hues ، Sight Effects و نمایش مشهور South Park انیماتور و سرپرست تبلیغات و فیلم های سینمایی بوده است. داریوش مدرک کارشناسی را از دانشگاه Lehigh در معماری و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک MFA در زمینه فیلم ، تلویزیون و انیمیشن های رایانه ای از دانشکده فیلم USC است. وی که اعتقاد جدی به قدرت آموزش داشت ، از سال 1993 به عنوان یک حرفه ای - و به طور خاص کلاسهای مایا و جلوه های بصری به مدت دوازده سال برای مدارس مانند UCLA Extension ، موسسه هنر CA و Gnomon ، و همچنین نویسنده تدریس می کند. آموزش ویدیویی برای Video2brain.com. وی در حال حاضر با مدرسه معتبر فیلم دانشگاه کالیفرنیای جنوبی که در آن به طور منظم تدریس می کند ، عضو هیئت علمی است. علاوه بر این ، داریوش بیش از ده سال است که در زمینه نشریات چاپی و آنلاین مانند Post ، CGW ، 3D World ، HDRI3d Magazine ، DigitalMediaNet.com و AWN.com ، آموزش ، مقاله و بررسی سخت افزار رایانه را درباره مایا منتشر می کند. وی یکی از اعضای فعال انجمن جلوه های دیداری است و برنده جایزه تبلیغات لندن برای جلوه های تجاری ، چندین دریافت کننده جوایز تلی و ادی ، برنده لوح برنز از جشنواره فیلم کلمبوس و نامزد افتخار جوایز VES است. . داریوش کچل و کف پا صاف است.

Randi Derakhshani

رندی لورن درخشان مربی کارمند با موسسه هنری کالیفرنیا ، لس آنجلس است. او کار خود را با گرافیک رایانه در سال 1992 آغاز کرد و توسط مربی خود استخدام شد تا در Sony Pictures Imageworks کار کند ، جایی که مهارت های خود را با 3ds Max و Shake در میان بسیاری از برنامه های دیگر توسعه داد. از سال 1999 معلمی ، رندی از به اشتراک گذاشتن خرد خود با استعدادهای جوان و تماشای آنها در انستیتوی هنر لذت می برد. در حال حاضر ، او کلاس های گسترده ای را آموزش می دهد ، از Autodesk 3ds Max ، مایا و ZBrush گرفته تا آهنگسازی با The Foundry's Nuke. به وب سایت وی به آدرس http://www.koosh3d.com/ مراجعه کنید.