آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 3.5
1h 36m
0
Pluralsight
26 فروردین 1392
-
از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)(در حال تست)
Joshua Kinney

https://donyad.com/d/8f8e

آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 3.5

Introduction to Substance Designer 3.5

در این مجموعه آموزش مقدماتی طراح مواد ، ما قصد داریم اصول کار با Substance Designer را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 3.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 8 ثانیه مقدمه ای بر طراح مواد 3.5 1 ساعت 35 متر 5 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.


سرفصل ها و درس ها

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.