آموزش ایجاد یک طرح کیت محیط برای بازی ها

Creating a Environment Kit Design for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از 3ds Max برای ساخت کیت هایی از دارایی های مقیاس پذیر ، مدولار و بافت برای بازی های سه بعدی خود استفاده کنید. دارایی های مدولار را می توان برای ساخت اشیا ، صحنه ها یا محیط های بزرگتر و پیچیده تر ترکیب کرد. آنها به راحتی بهم می چسبند و طوری طراحی می شوند که یکپارچه به سمت مقصد نهایی خود حرکت کنند. در این دوره ، Christian Bradley نحوه ایجاد دیوارها ، ستون ها و سایر اجزای سازنده مدولار را بر اساس سیستم شبکه در 3ds Max نشان می دهد.

وی ابتدا خط لوله مدولار را در Max و اصول ساخت مدلهای مدولار را معرفی می کند. سپس کریستین نشان می دهد که چگونه می توان مطمئن شد که نقشه های بافت شما با شبکه همسو هستند و اشیا را در صحنه قرار می دهد تا ساختار نهایی پیچیده - یک قلعه آراسته - را که در پایان دوره نشان داده شده است ، بسازد. با کمی صبر ، توجه به جزئیات و مهارت های آموخته شده در این کلاس ، می توانید کیت های طراحی ایجاد کنید که سرعت پیشرفت را افزایش می دهد و باعث ایجاد محیط های بازی واقع بینانه و همه گیرتر می شود.
موضوعات شامل:
  • تنظیم فضای کار ، واحدها و شبکه
  • مدل سازی دیوارهای اصلی
  • کار با چند ضلعی های رو به عقب
  • ایجاد اشیا base پایه
  • ساخت عناصر مدولار
  • مشهای مدولار نقشه برداری UX
  • تغییر مواد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چرا دارایی های مدولار؟ Why modular assets?

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. دیوارهای اصلی را مدل کنید 1. Model the Main Walls

  • تنظیم فضای کاری Setting up the workspace

  • واحدها را در حداکثر تنظیم کنید Setting up units in Max

  • شبکه را تنظیم کنید Setting up the grid

  • تنظیمات ضربه محکم و ناگهانی Snap settings

  • مقیاس موتور بازی در مقابل مقیاس دنیای واقعی Game engine scale vs. real-world scale

  • قرار دادن محوری Pivot placement

  • سیستم های مدولار که می توانید با آنها کار کنید Modular systems you can work with

  • مدل سازی یک واحد دیوار مدولار ساده Modeling a simple modular wall unit

  • مدل سازی یک ستون مدولار ساده Modeling a simple modular pillar

  • کار با چند ضلعی های پشتی Working with back-facing polygons

2. فضای را مسدود کنید 2. Block Out the Space

  • برنامه ریزی فضای بین مش های مدولار Planning space between modular meshes

  • ایجاد اشیاء پایه Creating base objects

  • برخورد با منحنی های شبکه Dealing with curves on the grid

  • خاکستری در فضای مدولار خود بوکس می کند Gray boxing your modular environment

3. عناصر مدولار مفصل را بسازید 3. Build Detailed Modular Elements

  • DOS ها و سیستم های مدولار Dos and don'ts of modular systems

  • کلون ، آینه و ابزارهایی برای کپی کردن از مش ها Clone, Mirror, and tools to copy meshes

  • اندازه درب و ارتفاع پنجره Door sizes and window heights

4- بافت 4. Textures

  • اصول اولیه نقشه برداری UV برای شبکه های مدولار UV mapping basics for modular meshes

  • استفاده از اشیاء پایه به عنوان الگوهای UV Using base objects as UV templates

  • تنظیمات شبکه و ویرایشگر UV The UV grid and editor settings

  • تعیین تراکم texel Determining texel density

  • نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش اشیاء محیطی مدولار UV mapping modular environmental objects

  • تغییر مواد روی مش های مدولار Changing materials on modular meshes

  • اندازه ماژولار و قرار دادن UV Modular map size and UV placement

5- همه را کنار هم بگذارید 5. Put It All Together

  • نامگذاری قراردادهای عناصر مدولار Naming conventions for modular elements

  • قرار دادن عناصر دقیق در صحنه Placing detailed elements in the scene

  • ترکیب مواد مبتنی بر شبکه Blending grid–based materials

بسته شدن Wrap-Up

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد یک طرح کیت محیط برای بازی ها
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 38m
31
Linkedin (لینکدین) lynda-small
22 تیر 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
27,467
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.