آموزش یک رستوران شام ایزومتریک ارائه دهید

Render an Isometric Retro Diner

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ارائه یک رستوران شام ایزومتریک در Autodesk 3ds Max و Corona Renderer

آنچه خواهید آموخت

  • معرفی Corona Render - یک موتور رندر مبتنی بر فیزیک
  • روشنایی محیط با HDRI و تنظیم ویژگی LightMix
  • اصول مواد و بافت در Autodesk 3ds Max و Corona Render
  • سبک ، برنامه ریزی و الهام بخش + ابزار مدیریت پروژه
  • تکنیک های روشنایی عمیق در رندر Autodesk 3ds Max و Corona
  • قصه گویی از طریق نورپردازی در ویژگی Corona LightMix
  • تنظیمات دوربین ارتوگرافی
  • ثبت تصاویر با وضوح بالا
  • پردازش پس از آن در بافر قاب کرونا
  • نکات اضافی: قصه گویی در نمونه کارها شما

به Diner یکپارچهسازی با سیستمعامل من خوش آمدید! در این دوره ما بر رندر در رندر فیزیکی با عملکرد بالا (سازمان ملل متحد) تمرکز می کنیم که Corona Renderer است. ما اصول اولیه را برای این موتور رندر از نوار ابزار خود را پوشش خواهیم داد.

این یک دوره عملی و مبتنی بر پروژه است که همراه با درس همراه با توضیحات بصری دنبال می شود. شما در این صحنه شام یکپارچهسازی با سیستمعامل ایزومتریک موجود برای بارگیری هنگام اشتراک در دوره من کار خواهید کرد.

این دوره شامل 6 بخش است که هر بخش بر روی یک ویژگی خاص متمرکز شده است.

در بخش 1 با معرفی Corona Renderer - که یک موتور رندر مبتنی بر فیزیک است - شروع خواهیم کرد. ما از نوار ابزار ارائه Corona رد می شویم و توضیح می دهیم که هر ابزار چه کاری انجام می دهد. در ادامه نگاهی اجمالی به ویژگی LightMix خواهیم داشت ، آن را تنظیم کرده و پتانسیل آن را مشاهده کنید! شما قادر خواهید بود نور و فضای صحنه خود را تغییر دهید و داستان های مختلفی را تعریف کنید!

بخش 2 مربوط به الهام گرفتن است. برای مرتب سازی غذا دو حالت مختلف ایجاد خواهیم کرد و ابزارهای مدیریت پروژه کاربر پسند را به شما نشان خواهیم داد.

بخش 3 متمرکز بر مواد Corona و بافت با استفاده از گردش کار مختلف در ویرایشگر مواد 3ds max است.

بخش 4 به روشنایی عمیق اختصاص داده شده است. ما تصاویر HDR را برای روشنایی محیط زیست راه اندازی خواهیم کرد، سپس ما در مورد مبانی چراغ های Corona و نحوه استفاده از جهت گیری، نقشه ها و فایل های ".ies" یاد می گیریم تا به عمق و علاقه به صحنه ما توجه کنیم.

در بخش 5 به ویژگی LightMix برمی گردیم که بیشتر در تنظیم و تمرین تمرکز دارد. این یک بخش مبتنی بر تمرین است که در آن ما از نور برای ایجاد حالات مختلف برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد تا مهارت های داستان سرایی خود را ارائه دهیم.

و در آخر در بخش 6 ، ما به راه اندازی دوربین و رندر می پردازیم. ما برای ایجاد رندر نهایی با رزولوشن بالا ، تنظیمات دقیق را یاد خواهیم گرفت. هدف ما ایجاد یک تصویر آماده برای تولید مستقیم از پرونده 3D ما است ، اما ما همچنین عناصر رندر خود را که به ما امکان انتخاب ابزارهای مختلف پردازش پس از انعطاف را می دهد ، ذخیره خواهیم کرد در اینجا ، ما از ابزارهای خارجی مانند فتوشاپ استفاده نمی کنیم ، بلکه فقط ابزارهای داخلی موجود در کرونا را ارائه می دهیم.

در پایان این دوره من به شما نشان عملی می دهم که چگونه می توانید آنچه را که در کار خود آموخته اید به کار بگیرید و نمونه کارهای خود را تقویت کنید. و لطفاً نوشتن نظر را فراموش نکنید ، از نظر شما بسیار استقبال می شود!

این دوره برای چه کسانی است:

  • مبتدی تا هنرمندان سه بعدی سطح متوسط ، تجسم گرایان معماری ، هنرمندان مفهومی
  • تجسمی که با 3ds Max و V-ray آشنایی دارند و می خواهند به رندر کرونا
  • مراجعه کنند هنرمندان سه بعدی که می خواهند مهارت های نوری خود را بهبود بخشند
  • 2d هنرمندانی که می خواهند وارد 3D
شوند

سرفصل ها و درس ها

معرفی Corona Render Introducing Corona Render

  • نقشه راه دوره Course RoadMap

  • شروع - الزامات + پرونده های پروژه Getting Started - Requirements + Project files

  • نصب Corona Render Installing Corona Render

  • کرونا رندر نوار ابزار Corona Render Toolbar

  • برنده سریع - ویژگی Corona LightMix Quick Win - Corona LightMix Feature

  • Corona Override Material Corona Override Material

مدیریت پروژه Project Management

  • ابزارهای مدیریت پروژه Project Management Tools

  • برنامه ریزی و سبک Planning and Style

  • Moodboard و پالت رنگ Moodboard and Colour Palette

  • سازمان صحنه در لایه ها Scene Organisation on Layers

مواد و بافت Materials and Texturing

  • جمع و جور در مقابل Slate Editor Editor Compact vs Slate Material Editor

  • مبانی مواد کرونا Corona Material Basics

  • بافت و نقشه برداری UVW Texturing and UVW Mapping

  • Corona Triplanar Texmap Corona Triplanar Texmap

  • مواد چند شیub MultiSub-Object Materials

تکنیک های روشنایی عمیق In-Depth Lighting Techniques

  • راه اندازی یک محیط HDRI Setting-up an HDRI environment

  • مبانی چراغ تاج Corona Lights Basics

  • روشنایی جهت دار Directional Lighting

  • افزودن نقشه ها به Lights Adding Maps to Lights

  • IES - نور سنجی IES - Photometric Lighting

LightMix - وضعیت های روشنایی LightMix - Lighting Situations

  • تنظیمات ویژگی مخلوط نور - قسمت 1 Setting-up Light Mix Feature - Part 1

  • تنظیمات ویژگی مخلوط نور - قسمت 2 Setting-up Light Mix Feature - Part 2

  • LightMix Render Elements LightMix Render Elements

  • مواد سبک کرونا Corona Light Material

  • ایجاد شرایط/حالت های روشنایی Creating Lighting Situations/Moods

رندر و پس از تولید Rendering and Post-Production

  • تنظیمات دوربین ارتوگرافیک Orthographic Camera Settings

  • تنظیمات رندر نهایی Final Render Settings

  • ذخیره عناصر Render Saving the Render Elements

  • پردازش پس از تصویر در بافر قاب کرونا Image Post-processing in Corona Frame Buffer

  • نکات اضافی: قصه گویی در نمونه کارها Additional Tips: Storytelling in your Portfolio

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یک رستوران شام ایزومتریک ارائه دهید

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
2h 38m
30
Udemy (یودمی) udemy-small
11 خرداد 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,370
5 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elena V Miller Elena V Miller

هنرمند و مدیر خلاق 3D هنرمند و مدیر خلاق 3D در استودیوی خودم - evnvis - مستقر در میلتون کینز ، انگلستان. شغل من شامل بیش از 20 سال تجربه کار در هر دو رسانه 2D و 3D است. طی 10 سال گذشته من بیشتر در زمینه 3D با تمرکز بر ارائه عکس واقع گرایانه تخصص داشتم. من سابقه فعالیت در صنایع تجسم معماری ، بازاریابی و رویدادها را دارم. من از دانشگاه هنرهای تجسمی بخارست فارغ التحصیل شدم و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تصویرگری و انیمیشن از دانشگاه کاونتری انگلستان هستم. کارهای من در مجلات 3dArtist ، مجله Advanced Photoshop ، InCG Taiwan ، Creativepool Annual منتشر شده و در سیستم عامل هایی مانند 3dtotal ، CG Trader ، Evermotion ، Rebus Farm و وبلاگ های طراحی داخلی به نمایش در آمده است.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.