آموزش The Complete 3D Artist: با ایجاد 3 صحنه ، هنر سه بعدی را بیاموزید

The Complete 3D Artist: Learn 3D Art by Creating 3 Scenes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یادگیری مدل سازی سه بعدی ، مجسمه سازی ، نور پردازی ، بافت ، ارائه رندر با استفاده از مخلوط کن در یک دوره کامل

آنچه خواهید آموخت

  • مهارتهای مدل سازی مدلهای سه بعدی با کیفیت بالا
  • اصول ساخت مجسمه سازی دیجیتال را در Blender بیاموزید
  • سایه اندازها و بافتها را به مدلهای سه بعدی خود اضافه کنید
  • با اصول رنگ آمیزی بافت در مخلوط کن آشنا شوید
  • به صحنه های سه بعدی خود نور واقعی و بهینه سازی کنید
  • تصاویر نهایی خود را به روشی هنری رندر کرده و پس از تولید تولید کنید

***** به روزرسانی های آینده برنامه ریزی شده برای استفاده در بلوندر 2.8 اینترفیس ، ابزارها و ویژگی ها *****


این دوره به طور خاص برای آموزش اصول هنر سه بعدی ایجاد شده است. این یک بسته ویدیویی نیست که هر نوار ابزار و نوار لغزنده را توصیف می کند ، این همان چیزی است که Google برای آن مناسب است. این یک دوره مبتنی بر پروژه است که برای آموزش همه اصول لازم برای ایجاد هنر سه بعدی در تقریباً هر نرم افزار سه بعدی به شما آموزش داده شده است. ما با کمی تئوری شروع می کنیم ، سپس با نگاهی به نرم افزار سه بعدی ، نرم افزار خود را نصب و کاوش می کنیم و آن را تنظیم می کنیم تا یادگیری را تا حد ممکن آسان کند.

برای این دوره خاص ما از مخلوط کن استفاده خواهیم کرد. این بسته نرم افزاری قدرتمند منبع باز و رایگان است !! این بدان معنی است که برای این دوره هیچ هزینه اضافی وجود ندارد ، هر آنچه که شما نیاز دارید در مخلوط کن موجود است.

مخلوط کن با ابزارهای زیر کامل می شود:

  • مجموعه مدل سازی کامل سه بعدی ، شامل مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی بافت

  • ویرایشگر مواد مبتنی بر گره

  • موتور سیکلت رندر ، بسیار سریع و قادر به نتایج خیره کننده

  • یک آهنگساز داخلی ساخته شده در گره برای عکس یا فیلم

  • مجموعه ویرایش فیلم

  • موتور بازی

مهارت هایی که در این دوره فرا می گیرید به راحتی به اکثر بسته های نرم افزاری دیگر منتقل می شوند. من قصد ندارم به شما یاد بدهم که چگونه در مخلوط کن به طور خاص مدل سازی کنید ، تکنیک های یادگیری در اینجا جهانی هستند. بنابراین خواه در 3ds Max به یک هنرمند بازی تبدیل شوید ، به یک هنرمند محیط در مایا ، به یک هنرمند بافت در Substance Designer یا به عنوان آهنگساز در Nuke ، مهارت های اساسی را خواهید داشت تا تسلط خود را بر هر نرم افزار دیگری شروع کنید !!

این نیز فقط یک دوره آموزش ویدیویی نیست. من می خواهم این سفر به هنر سه بعدی برای همه دانش آموزانم معنی دار باشد. دانش آموزان تشویق می شوند که کارهای خود را در طول دوره ، یا در گروه فیس بوک ما یا مستقیماً از طریق ایمیل (کامل 3dartist@gmail.com) یا توییتر (Darokokubra) برای من ایجاد و به اشتراک بگذارند. بازخورد ، نکات و نکاتی را به صورت عمومی یا خصوصی دریافت خواهید کرد و هر بازخوردی که در این دوره ارائه می دهید با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و هرگونه پیشنهاد عالی در این دوره اجرا می شود.

دوره شامل 3 پروژه کامل است:

  • صحنه ای از زندگی بی روح ، برای راحتی شما در مدل سازی ، بافت ، نور ، رندر و آهنگسازی. گام به گام تمام ابزارهای اساسی و گردش کار را به آرامی و با جزئیات پوشش خواهید داد تا اطمینان حاصل شود که تمام دانش و مهارت استفاده از این ابزارها را در پروژه های خود حفظ کرده اید.

  • یک گیتار ، با استفاده از برنامه ریزی برای مقیاس سازی ، مهارت های مدل سازی شما را برای یک یا دو سطح بالا می برد و شما را با استفاده از مخلوط کن به طور مستقیم بر روی یک مدل 3D نقاشی بافت آشنا می کند.

  • یک صحنه داخلی ، این جایی است که می توانید برخی از تکنیک های مجسمه سازی را بیاموزید ، ترکیب بندی را تجربه کنید و مهارت های مدل سازی ، سایه زدن و نورپردازی خود را تمرین کنید.

با افزایش پایه دانشجویی در این دوره ، دوره نیز رشد خواهد کرد. هر دانشجو در طول زندگی به این دوره دسترسی دارد و هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید شامل بازخورد من است. اما من همچنین پروژه های اضافی برای آموزش تکنیک های همیشه در حال استفاده توسط هنرمندان حرفه ای 3D ایجاد می کنم. و با عرضه آینده Blender 2.8 ، کمی بعد از انتشار رسمی آن ، به دنبال فیلم های اضافی در مورد ابزارها ، ویژگی ها و رابط جدید Blender باشید.

این دوره به عنوان جامع ترین دوره هنرمندانه برای هنر سه بعدی در Udemy در نظر گرفته شده است. باور نکنید ، به صحبت های دانشجویان من درباره این دوره گوش دهید:

***** از شرکت در این کلاس دریغ نکنید. این واقعاً یک کلاس است و یک آموزش نیست. *****

***** توضیحات و مثالهای کامل با تشویق به آزمایش و تمرین به تنهایی. *****

***** این دوره جذاب است و توضیحات و روند کار فوق العاده است. *****

***** من این دوره را دوست دارم ، دنبال کردن آن بسیار کامل و آسان است *****

***** این دوره معدن طلای معدن است *****

***** من آن را به همه کسانی که می خواهند بر بلندر تسلط پیدا کنند *****

توصیه می کنم


پس چرا به من ملحق نشوید و همه چیزهایی را که باید بدانید تا یک هنرمند بزرگ 3D باشید به شما آموزش می دهم!

این دوره برای چه کسانی است:

  • مبتدیانی که می خواهند دانش گسترده ای در مورد هنر سه بعدی
  • کسب کنند هنرمندانی که می خواهند به خلق هنر سه بعدی
  • منتقل شوند توسعه دهندگان بازی که می خواهند بیاموزند چگونه دارایی های سه بعدی خود را ایجاد کنند
  • سرگرمی هایی که می خواهند اوقات خوشی را سپری کنند که ممکن است آنها را به سمت حرفه ای در هنرهای خلاق
  • سوق دهد هنرمندانی را مفهوم کنید که می خواهند مدل های سه بعدی از طرح های خود را ایجاد کنند
  • طراحان داخلی یا محصولاتی که می خواهند از نمونه های اولیه خود تصاویر واقع گرایانه
خلق کنند

سرفصل ها و درس ها

هنرمند کامل سه بعدی The Complete 3D Artist

  • مقدمه Introduction

  • ساختار دوره The Course Structure

  • راهنمایی آنلاین Online Mentoring

  • اصول اساسی 3D The Basic Principles of 3D

  • مروری بر نرم افزار سه بعدی An Overview of 3D Software

ملزومات مخلوط کن Blender Essentials

  • مقدمه Introduction

  • نصب نرم افزار ما Installing Our Software

  • بلندر 2.79 یا 2.8؟ Blender 2.79 or 2.8?

  • رابط: فضاهای کاری Interface: Workspaces

  • رابط: سفارشی کردن تنظیمات کاربر ما Interface: Customising Our User Preferences

  • رابط: پیمایش در فضای سه بعدی Interface: Navigating in 3D Space

  • رابط: مکان نما 3D Interface: The 3D Cursor

  • رابط: افزودن ، انتخاب و حذف اشیا Interface: Adding, Selecting and Deleting Objects

  • رابط: ترجمه ، چرخش و مقیاس گذاری اشیا Interface: Translating, Rotating and Scaling Objects

  • رابط: صفحه اطلاعات Interface: The Information Panel

  • رابط: Outliner Interface: The Outliner

  • رابط: نمای سه بعدی Interface: The 3D View

  • رابط: پنل Properties Interface: The Properties Panel

  • مبانی: شی و حالت ویرایش Basics: Object vs Edit Mode

  • اصول: اکسترود ابزار Basics: Extrude Tools

  • مبانی: چهره های ورودی Basics: Inset Faces

  • اصول اولیه: Edge Loops ، Edge Rings و Loop Cut & Slide Basics: Edge Loops, Edge Rings and Loop Cut & Slide

  • مبانی: اریب Basics: Bevel

  • مبانی: حذف ، انحلال و ادغام اشیا Sub فرعی Basics: Deleting, Dissolving & Merging Sub-Objects

  • اصول اولیه: سوراخ ها و شکاف های پل را پر کنید Basics: Fill Holes and Bridge Gaps

  • مبانی: ابزارهای برش Basics: Cutting Tools

  • مبانی: مبادی و نقاط محوری Basics: Origins & Pivot Points

  • اصلاح کننده ها: اصلاح کننده بولی Modifiers: The Boolean Modifier

  • اصلاح کننده ها: Booleans - اتحادیه Modifiers: Booleans - Union

  • اصلاح کننده ها: Booleans - تفاوت Modifiers: Booleans - Difference

  • اصلاح کننده ها: Booleans - Intersect Modifiers: Booleans - Intersect

  • ویرایش متناسب Proportional Editing

  • اصلاح کننده ها: آینه Modifiers: Mirror

  • اصلاح کننده ها: سطح تقسیم Modifiers: Subdivision Surface

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

مدل سازی سه بعدی 101 3D Modeling 101

  • مقدمه ای بر مدل سازی سه بعدی Introduction to 3D Modeling

  • پرونده صحنه نهایی Final Scene File

  • برنامه ریزی صحنه و مدل های ما Planning our Scene and Models

  • مسدود کردن صحنه ما Blocking Out Our Scene

  • مدل سازی جدول Modeling the Table

  • مدل سازی تخته خرد کردن Modeling the Chopping Board

  • مدل سازی پرتقال و لیمو Modeling Oranges and Lemons

  • مدل سازی یک سیب Modeling An Apple

  • مدل سازی گلابی Modeling a Pear

  • مدل سازی هلو Modeling a Peach

  • مدل سازی یک لیوان شراب Modeling a Wine Glass

  • مدل سازی Decanter Modeling the Decanter

  • پر کردن شیشه و شیشه ما Filling our Decanter and Glass

  • مدل سازی پنیر 1/2 Modeling Cheese 1/2

  • مدل سازی پنیر 2/2 Modeling Cheese 2/2

  • مدل سازی یک پنیر سوئیسی Modeling A Swiss Cheese

  • مدل سازی یک پنیر سوئیسی (قسمت 2) Modeling a Swiss Cheese (part 2)

  • مرتب کردن مدل پنیر سوئیس Tidying Up the Swiss Cheese Model

  • مدل دسته چاقو پنیر Modeling the Cheese Knife Handle

  • مدل سازی تیغه چاقوی پنیر Modeling the Cheese Knife Blade

  • مرتب کردن مدل چاقو Tidying Up The Knife Model

  • تمام کردن صحنه ما Finishing Up Our Scene

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

نورپردازی بصورت سه بعدی Lighting in 3D

  • مقدمه ای بر روشنایی Introduction to Lighting

  • یادداشت های بخش روشنایی Lighting Section Notes

  • آماده شدن برای روشنایی Preparing For Lighting

  • لامپ نقطه ای The Point Lamp

  • لامپ نقطه ای The Spot Lamp

  • چراغ منطقه The Area Lamp

  • چراغ خورشید The Sun Lamp

  • روشنایی با سطوح گسیل کننده Lighting with Emmisive Surfaces

  • روشنایی با HDRI Lighting With HDRI

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

Masterclass مواد قسمت 1: ویرایشگر گره Materials Masterclass Part 1: The Node Editor

  • بررسی اجمالی مسترکلاس مواد Materials Masterclass Overview

  • ویرایشگر گره The Node Editor

  • Node Wrangler The Node Wrangler

  • گره های ورودی Input Nodes

  • گره های سایه زن Shader Nodes

  • گره های بافت Texture Nodes

  • گره های رنگی Color Nodes

  • گره های برداری Vector Nodes

  • گره های مبدل Converter Nodes

  • گره های Shader و Mix Shader را اضافه کنید Add Shader and Mix Shader Nodes

  • گره های MixRGB و Math The MixRGB and Math Nodes

  • دستکاری مختصات بافت Manipulating Texture Co-Ordinates

Masterclass مواد قسمت 2: باز کردن UV Materials Masterclass Part 2: UV Unwrapping

  • مقدمه Introduction

  • UV ها توضیح داده شده است UVs Explained

  • علامت گذاری درزها و باز کردن بسته بندی Marking Seams & Unwrapping

  • پروژه UV و دوخت هوشمند Smart UV Project & Stitching

  • بسته Lightmap Lightmap Pack

  • Quads فعال را دنبال کنید Follow Active Quads

  • نقشه برداری پروجکشن Projection Mapping

  • پروژه از نظر Project From View

  • باز کردن بسته ، یک مثال عملی pt 1 Unwrapping, A Practical Example pt 1

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 2 Unwrapping, A Practical Example pt 2

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 3 Unwrapping, A Practical Example pt 3

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 4 Unwrapping, A Practical Example pt 4

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 5 Unwrapping, A Practical Example pt 5

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 6 Unwrapping, A Practical Example pt 6

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 7 Unwrapping, A Practical Example pt 7

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 8: بسته بندی UV ها Unwrapping, A Practical Example pt 8: Packing UVs

  • Unwrapping ، یک مثال عملی pt 9: کپی کردن ویندوز Unwrapping, A Practical Example pt 9: Duplicating The Windows

  • باز کردن بسته بندی ، یک مثال عملی pt 10: صادرات UV Unwrapping, A Practical Example pt 10: Exporting UVs

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

Masterclass مواد قسمت 3: ایجاد مواد ما Materials Masterclass Part 3: Creating our Materials

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد کتابخانه مواد خود Creating Your Own Material Library

  • بررسی اجمالی گردش کار Workflow Overview

  • ایجاد سایه بان پوست نارنجی - pt 1 Creating an Orange Skin Shader - pt 1

  • ایجاد سایه بان پوست نارنجی - pt 2 Creating an Orange Skin Shader - pt 2

  • ایجاد یک Shader Lemon - pt 1 Creating a Lemon Shader - pt 1

  • ایجاد Shader Lemon - pt 2 Creating a Lemon Shader - pt 2

  • ایجاد یک Shader گلابی - pt 1 Creating a Pear Shader - pt 1

  • ایجاد یک Shader گلابی - pt 2 Creating a Pear Shader - pt 2

  • ایجاد شیشه شیشه Creating a Glass Shader

  • ایجاد شراب ساز ما Creating our Wine Shader

  • ایجاد مواد میز ما - اشعه ماورا بنفش و منابع Creating Our Table Material - UVing and References

  • ایجاد مواد میز ما - پراکنده Creating Our Table Material - Diffuse

  • ایجاد مواد جدول ما - طبیعی است Creating Our Table Material - Normal

  • ایجاد مواد میز ما - زبری Creating Our Table Material - Roughness

  • ایجاد مواد جدول ما - اصلاحات نهایی Creating Our Table Material - Final Tweaks

  • ایجاد یک سایه زن پنیر - اساسی Creating A Cheese Shader - Basic

  • ایجاد یک سایه زن پنیر - سوئیسی Creating A Cheese Shader - Swiss

  • ایجاد یک سایه زن پنیر - گروه گره Creating A Cheese Shader - Node Group

  • ایجاد سایه بان پنیر چدار Creating A Cheddar Cheese Shader

  • ایجاد پنیر Edam و Shader های موم قرمز Creating Edam Cheese and Red Wax Shaders

  • ایجاد سایه بان پنیر آبی pt 1 - مدلسازی مجدد Creating a Blue Cheese Shader pt 1 - Re-Modelling

  • ایجاد سایه بان پنیر آبی pt 2 - Rind Creating a Blue Cheese Shader pt 2 - Rind

  • ایجاد سایه بان پنیر آبی pt 3 - نقشه پراکنده Creating a Blue Cheese Shader pt 3 - Diffuse Map

  • ایجاد سایه بان پنیر آبی pt 4 - Bump، Roughness Maps Creating a Blue Cheese Shader pt 4 - Bump, Roughness Maps

  • ایجاد Brie Shader pt 1 - بازسازی Creating the Brie Shader pt 1 - Remodelling

  • ایجاد Brie Shader pt 2 - نقشه دست انداز Creating the Brie Shader pt 2 - Bump Map

  • ایجاد Brie Shader pt 3 - نقشه رنگی Creating the Brie Shader pt 3 - Colour Map

  • Shader Blade Shader Knife Blade Shader

  • صحنه سریع مرتب شود Quick Scene Tidy Up

  • Bamboo Shader pt 1 - خاکستری Bamboo Shader pt 1 - Greyscale

  • Bamboo Shader pt 2 - انتشار Bamboo Shader pt 2 - Diffuse

  • Bamboo Shader pt 3 - Fresnel & Normals Bamboo Shader pt 3 - Fresnel & Normals

  • Bamboo Shader pt 4 - گره گروه Bamboo Shader pt 4 - Group Node

  • Bamboo Shader pt 5 - اتمام Bamboo Shader pt 5 - Finishing Up

  • ایجاد Shader Skin Shader pt 1 - منتشر Creating a Peach Skin Shader pt 1 - Diffuse

  • ایجاد یک Shader Skin Shader pt 2 - Bump and Fuzz Creating a Peach Skin Shader pt 2 - Bump and Fuzz

  • ایجاد Shader سیب قرمز Creating a Red Apple Shader

  • صحنه مرتب و ترفندهای مواد Scene Tidy and Material Tweaks

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

رندر و آهنگسازی Rendering and Compositing

  • مقدمه Introduction

  • اولین رندر First Render

  • مدیریت رنگ مخلوط کن Blender Color Management

  • ایجاد زمینه Creating a Background

  • مقیاس بندی مجدد صحنه ما Re-Scaling Our Scene

  • نورپردازی ساده Simple Lighting

  • بررسی رندر دوم ما Examining our Second Render

  • تغییرهای بیشتر صحنه More Scene Tweaks

  • بررسی رندر سوم Examining out Third Render

  • ساختن یک اتاق پیش زمینه Building a Background Room

  • سایه بان ها و چراغ های پورتال Shaders and Portal Lights

  • افزودن لامپ خورشیدی Adding a Sun Lamp

  • تنظیم خورشید Adjusting The Sun

  • Tweaking و Forth Render Tweaking and Forth Render

  • ترفندهای نهایی مواد Final Material Tweaks

  • لایه های رندر و رندرهای عبور Render Layers & Render Passes

  • پنجمین رندر و تنظیمات نهایی Fifth Render & Final Settings

  • بررسی رندرهای نهایی ما Examining our Final Renders

  • آهنگسازی اساسی Basic Compositing

  • کمپوست پیشرفته pt 1: ترکیب گذرها 1 Advanced Composting pt 1: Combining Passes 1

  • کمپوست پیشرفته pt 2: ترکیب گذرها 2 Advanced Composting pt 2: Combining Passes 2

  • کمپوست پیشرفته pt 3: ترکیب گذرها 3 Advanced Composting pt 3: Combining Passes 3

  • کمپوست پیشرفته pt 4: انسداد محیط Advanced Composting pt 4: Ambient Occlusion

  • تولید پست اضافی: برداشتن کرم شب تاب Additional Post Production: Removing Fireflies

  • تولید پست اضافی: Defocus/عمق میدان Additional Post Production: Defocus/Depth of Field

  • تولید پست اضافی: تصحیح رنگ Additional Post Production: Color Correction

  • تولید پست اضافی: نکات نهایی Additional Post Production: Final Tips

  • ذخیره رندر و نتیجه گیری نهایی شما Saving Your Final Render & Conclussion

  • پایان مسابقه بخش End of Section Quiz

پروژه 2: ایجاد گیتار با استفاده از تکنیک های پیشرفته مدل سازی Project 2: Creating a Guitar Using Advanced Modelling Techniques

  • مقدمه ای بر مدل سازی پیشرفته Introduction To Advanced Modelling

  • کلیدهای میانبر مدل سازی پیشرفته .pdf Advanced Modeling Hotkeys .pdf

  • فعال کردن ابزارهای اضافی مدل سازی چندگانه Enabling Additional Poly Modelling Tools

  • تنظیم هواپیماهای تصویر Setting Up Image Planes

  • کار با منحنی های Bezier Working With Bezier Curves

  • ایجاد بدن با منحنی های Bezier Creating the Body with Bezier Curves

  • تبدیل منحنی های Bezier به چند ضلعی ها Converting Bezier Curves to Polygons

  • نگه داشتن کواد و Edgeflow خوب Keeping Quads and Good Edgeflow

  • ایجاد تصاویر پس زمینه مناسب Creating Proper Background Images

  • ایجاد شکل Headstock Creating the Headstock Shape

  • تبدیل Headstock به چند ضلعی Converting Headstock to Polygons

  • پایان دادن به Headstock و ایجاد گردن Finishing The Headstock & Creating The Neck

  • ایجاد بلوک جیبی Creating the Pocket Block

  • اتصال Headstock به گردن Attaching the Headstock to the Neck

  • افزودن انگشت Adding the Fingerboard

  • حلقه های لبه و صاف کردن Edge Loops & Smoothing

  • ایجاد آجیل Creating the Nut

  • ایجاد دکمه های حجم Creating Volume Knobs

  • صحنه مرتب شود Scene Tidy Up

  • جک پلیت Jack Plate

  • جک نوت Jack Nut

  • جک اسکرو Jack Screws

  • دکمه تسمه Strap Button

  • Humbuckers pt 1: Coils Humbuckers pt 1: Coils

  • Humbuckers pt 2: Surround Humbuckers pt 2: Surround

  • Humbuckers pt 3: جزئیات سیم پیچ و حلزونهای حلزونی Humbuckers pt 3: Coil Details and Slugs

  • Humbuckers pt 4: پیچ وانت و نوار Humbuckers pt 4: Pickup Screws and Tape

  • Humbuckers pt 5: مرتب و متصل به صحنه گیتار Humbuckers pt 5: Tidy Up and Appending to Guitar Scene

  • Bridge pt 1: هواپیما های تصویری و به روز رسانی Bridge pt 1: Image Planes & Update

  • Bridge pt 2: شکل اساسی Bridge pt 2: Basic Shape

  • Bridge pt 3: زیرین و تمیز کردن Bridge pt 3: Underside & Clean Up

  • Bridge pt 4: Hardsurface Techniques Bridge pt 4: Hardsurface Techniques

  • Bridge pt 5: زین ها Bridge pt 5: Saddles

  • Bridge pt 6: پیچ و مهره Bridge pt 6: Bolts

  • Bridge pt 7: واشر و تکثیر Bridge pt 7: Washers & Duplicating

  • Bridge pt 8: Base Screw Bridge pt 8: Base Screw

  • Bridge pt 9: مهره و صاف کردن پیچ پایه Bridge pt 9: Nut & Smoothing the Base Screw

  • Bridge pt 10: پیچ پیچ و تکثیر نهایی Bridge pt 10: Screw Thread & Final Duplicating

  • Bridge pt 11: پیچ های Stopbar Bridge pt 11: Stopbar Bolts

  • Bridge pt 12: Stopbar pt 1 Bridge pt 12: Stopbar pt 1

  • Bridge pt 13: Stopbar pt 2 Bridge pt 13: Stopbar pt 2

  • پل 14: الحاق پل به صحنه گیتار Bridge 14: Appending The Bridge to the Guitar Scene

  • Frets pt 1: Isolating Curves Frets pt 1: Isolating Curves

  • Frets pt 2: Base Mesh Frets pt 2: Base Mesh

  • Frets pt 3: جزئیات مش Frets pt 3: Detailing the Mesh

  • صحنه مرتب 2 Scene Tidy Up 2

  • سر دستگاه pt 1 Machine Heads pt 1

  • سر ماشین 2 Machine Heads pt 2

  • سر دستگاه 3 Machine Heads pt 3

  • سر دستگاه pt 4 Machine Heads pt 4

  • سر دستگاه pt 5 Machine Heads pt 5

  • سر ماشین 6 pt Machine Heads pt 6

  • سر ماشین pt 7 Machine Head pt 7

  • سر ماشین 8 Machine Head pt 8

  • سوئیچ انتخاب وانت pt 1 Pickup Selector Switch pt 1

  • سوئیچ انتخاب وانت pt 2 Pickup Selector Switch pt 2

  • سوئیچ انتخاب وانت pt 3 Pickup Selector Switch pt 3

  • سوئیچ انتخاب وانت pt 4 Pickup Selector Switch pt 4

  • سوئیچ انتخاب وانت pt 5 Pickup Selector Switch pt 5

  • ایجاد رشته های گیتار Creating Guitar Strings

  • پیچ و مهره بر روی گردن Bolt on Neck Backplate

  • جلد میله خرپایی Truss Rod Cover

  • پیچ های پوششی خرپا و بحث درباره مراحل بعدی Truss Rod Cover Screws & Discussing Next Steps

  • حذف کلیدهای تصادفی Removing Accidental Keyframes

  • شکستن پیوندها ، مقیاس والدین و اعمال Breaking Links, Parenting and Applying Scale

  • عملیات دسته ای Batch Operations

  • ابزار Tex Tex Tools

  • با استفاده از ابزار Tex Using Tex Tools

  • تنظیم لایه ها برای Atlas Texture Setting Up Layers for Texture Atlas

  • ایجاد یک بافت Atlas pt 1 - پلاستیک ها Creating a Texture Atlas pt 1 - Plastics

  • ایجاد یک بافت Atlas pt 2 - فلزات Creating a Texture Atlas pt 2 - Metals

  • صادرات الگوهای UV Exporting UV Templates

BONUS: بافت پیشرفته در مواد رنگ BONUS: Advanced Texturing in Substance Painter

  • تنظیم مدل و صادرات به ماده نقاش Setting up the Model and Exporting to Substance Painter

  • صادرات نهایی به نقاش مواد 2018.01 Final Export to Substance Painter 2018.01

  • نقشه های پخت مش در مواد رنگ Baking Mesh Maps in Substance Painter

  • افزودن مواد پایه Adding Base Materials

  • تکمیل بافت های پایه و افزودن عکس برگردان Finishing Base Textures and Adding Decals

  • افزودن خسارت Adding Damage

  • اضافه کردن خاک Adding Dirt

  • پیری فلزات Aging Metals

  • پلاستیک پیری Aging Plastics

  • پایان دادن به لمس ها Finishing Touches

  • صادرات بافت Exporting The Textures

  • ایجاد سایه بان های ما Creating Our Shaders

  • اکریلیک سایه زن Acrylic Shader

  • Shader های رشته ای String Shaders

  • راه اندازی دوربین Setting Up A Camera

  • راه اندازی تست رندر Setting Up A Test Render

  • ایجاد رندر نهایی Creating The Final Render

BONUS: Blender Texture Painting ** جدید ** BONUS: Blender Texture Painting **NEW**

  • تنظیم رنگ آمیزی بافت Setting Up Texture Painting

  • تنظیمات قلم مو Brush Settings

  • تنظیمات سکته مغزی Stroke Settings

  • تنظیمات منحنی Curve Settings

  • ایجاد یک قلم مو سفارشی با بافت Creating a Custom Brush with Textures

  • با استفاده از بافت Using Textures

  • نقشه برداری برس کاشی کاری شده Tiled Brush Mapping

  • Viewplane & Random Brush Mapping Viewplane & Random Brush Mapping

  • نقشه برداری سه بعدی قلم مو 3D Brush Mapping

  • نقشه برداری قلم مو و ماسک انتخاب صورت Stencil Brush Mapping & Face Selection Masking

مجسمه سازی در مخلوط کن ** جدید ** Sculpting in Blender **NEW**

  • معرفی مجسمه سازی Intro To Sculpting

  • مجسمه سازی کلیدهای داغ Sculpting Hot Keys

  • مجسمه سازی با استفاده از اصلاح کننده چند وضوح Sculpting Using the Multi-Resolution Modifier

  • مجسمه سازی با استفاده از توپولوژی پویا (Dyntopo) Sculpting Using Dynamic Topology (Dyntopo)

  • تنظیمات اساسی برس Basic Brush Settings

  • تنظیمات منحنی قلم مو Brush Curve Settings

  • تنظیمات ضربه قلم مو Brush Stroke Settings

  • تنظیمات قلم مو Brush Texture Settings

  • آینه سازی و تقارن شعاعی Mirroring and Radial Symmetry

  • قفل کردن Locking

  • کاشی کاری Tiling

  • ابزارهای ماسک زدن Masking Tools

پروژه 3: ایجاد صحنه داخلی ** جدید ** Project 3: Creating An Interior Scene **NEW**

  • به روز رسانی بلندر Blender Update

  • تصاویر مرجع Reference Images

  • افزودنی کالیبراسیون دوربین BLAM BLAM Camera Calibration Add-on

  • حل با 1 نقطه محو شدن Solving With 1 Vanishing Point

  • حل با 2 امتیاز ناپدید شدن Solving With 2 Vanishing Points

  • حل با 3 امتیاز ناپدید شدن Solving With 3 Vanishing Points

  • مقیاس تعریف Defining Scale

  • ایجاد هندسه ساده و پروکسی Creating Simple and Proxy Geometry

  • بوکس سفید ساده Simple White Boxing

  • نیمکت بوکس سفید White Boxing the Couch

  • White Boxing the Windows White Boxing the Windows

  • سقف سفید بوکس White Boxing the Ceiling

  • نگاه کردن به صحنه پروکسی نهایی Looking at the Final Proxy Scene

  • در حال افزودن پروکسی به یک صحنه جدید Appending A Proxy To A New Scene

  • شروع به اصلاح مدل نیمکت Starting to Refine The Couch Model

  • مدل سازی Timelapse Modelling Timelapse

  • باز کردن UV UV Unwrapping

  • باز کردن Timelapse Unwrapping Timelapse

  • آماده سازی کاناپه برای مدل سازی بیشتر Preparing the Couch for Further Modelling

  • مجسمه سازی نیمکت Sculpting The Couch

  • تزیین کاناپه با کتابخانه متریال خود Texturing the Couch With Your Material Library

  • پاهای نیمکت با سایه بان اصولی Couch Legs With The Principled Shader

  • بارگیری Texture Maps Downloading Texture Maps

  • با استفاده از نقشه های بارگیری شده بافت Using Downloaded Texture Maps

  • بررسی پیشرفت ما تاکنون Checking Our Progress So Far

  • در حال جستجو برای مرجع بشکه Looking for Barrel Reference

  • ایجاد تخته ها Creating The Planks

  • کپی کردن تخته ها Duplicating The Planks

  • ایجاد حلقه ها Creating the Rings

  • کپی کردن حلقه ها Duplicating the Rings

  • تغییر شکل و باز کردن حلقه ها Deforming and Unwrapping the Rings

  • تنظیم حلقه ها و طرح کارآمد UV Adjusting The Rings and Efficient UV Layout

  • ایجاد بالا و پایین Creating the Top and Bottom

  • ایجاد یک بشکه کم پلی Creating a Low Poly Barrel

  • صادرات و پخت نقشه های مش Exporting and Baking Mesh Maps

  • بافت اولیه در نقاش Basic Texturing in Painter

  • نقاشی بافت اضافی در نقاش Additional Texture Painting in Painter

  • صادرات بافت از نقاش Exporting Textures from Painter

  • پخت نقشه پراکنده از High Poly به Low Poly Baking Diffuse Map from Hi Poly to Low Poly

  • پخت نقشه های ناهمواری ، فلزی و ارتفاع Baking the Roughness, Metallic and Height Maps

  • پخت نرمال در مخلوط کن و نقاش Baking Normals in Blender and Painter

  • تمام کردن صحنه Finishing Up The Scene

  • منبع و بارگیری مدل ها Sourcing & Downloading Models

  • در حال افزودن مدلهای بارگیری شده Appending Downloaded Models

  • تنظیم مدلهای بارگیری شده Adjusting Downloaded Models

  • تنظیم روشنایی Setting Up Lighting

  • پیشرفت صحنه Scene Progress

  • بافت دیوار آجری نقاشی شده Painted Brick Wall Texture

  • پایان رنگ Paint Finishes

  • ترفندهای مواد و کفپوش چوبی Material Tweaks and Wooden Flooring

  • یافتن پرونده های گمشده و بسته بندی صحنه Finding Missing Files & Packing The Scene

  • گروه بندی و تغییر نام Grouping and Renaming

  • به روزرسانی صحنه و مرور زمان مدل سازی درب Scene Update & Door Modelling Time Lapse

  • ایجاد فرش با استفاده از ذرات مو pt 1 Creating A Rug Using Hair Particles pt 1

  • ایجاد فرش با استفاده از ذرات مو pt2 - سیستم ذرات Creating A Rug Using Hair Particles pt2 - Particle System

  • ایجاد فرش با استفاده از ذرات مو pt3 - Shader برای مو Creating A Rug Using Hair Particles pt3 - Hair Shader

  • ایجاد فرش با استفاده از ذرات مو pt4 - انجام آزمایشات و اصلاحات نهایی Creating A Rug Using Hair Particles pt4 - Render Tests and Final Tweaks

  • قاب سازی و سایه پردازی قاب عکس ها Modelling and Shading Picture Frames

  • تنظیمات نهایی قبل از ارائه Final Tweaks before Rendering

  • رندرهای آزمایشی Test Renders

  • بررسی رندر "نهایی" Checking Out The "Final" Render

  • بهبود رندر در GIMP 2 Improving the Render in GIMP 2

پاداش: فیلم های تکمیلی Bonus: Supplementary Videos

  • پاداش: منحنی - اشیاra اضافی Bonus: Curve - Extra Objects

  • پاداش: ابزار ویرایش مش 2 و ابزار حلقه Bonus: Mesh Edit Tools 2 & Loop Tools

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش The Complete 3D Artist: با ایجاد 3 صحنه ، هنر سه بعدی را بیاموزید

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
49h 59m
343
Udemy (یودمی) udemy-small
11 اردیبهشت 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
12,743
4.2 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Stephen Woods

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stephen Woods Stephen Woods

هنرمند و مربی 3D ، سلام ، من استفن هستم. من بیش از 15 سال است که یک هنرمند سه بعدی هستم. من دیپلم رشته فیلم و انیمیشن از کالج جدید لانارکشایر (کالج مادرول سابق) و مدرک انیمیشن رایانه ای از دانشگاه غرب اسکاتلند دارم. من یک دوستدار مادام العمر سینما ، بازی های ویدیویی و انیمیشن بوده ام. من در اواسط 20 سالگی تصمیم گرفتم که در هنرهای خلاقانه فعالیت کنم. هر چند واقعاً مطمئن نبودم در چه زمینه ای. به کارگردانی ، نویسندگی ، انیمیشن یا حتی جلوه های تصویری فکر کردم. اما یکی از حوزه های مطالعه ای که من همیشه بیشترین لذت را داشتم ، ایجاد هنر سه بعدی بود. من سرگرم کار آزاد بوده ام ، اما همیشه می خواستم تدریس کنم. هنر سه بعدی همه جا هست! سینما ، تلویزیون ، جلوه های تصویری ، تبلیغات ، بازی های ویدیویی ، طراحی محصول ، طراحی داخلی ، تجسم معماری ، چاپ سه بعدی ... این لیست همچنان ادامه دارد. پس چرا همین حالا سفر خود را در هنر سه بعدی آغاز نمی کنید؟ نمی توانم صبر کنم تا اصول هنر سه بعدی را با شما در میان بگذارم!

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.