آموزش Maya: Character Rigging (2012)

Maya: Character Rigging (2012)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: تقلب شخصیت در مایا مقدمه ای اساسی در تئوری تقلب ارائه می دهد و به جزئیات نحوه ایجاد شخصیت های سه بعدی حرفه ای و واقع گرایانه می پردازد. جورج مائستری ، مربی و پیشکسوت انیمیشن ، نحوه ترکیب اسکلت مایا ، حرکت شناسی معکوس (IK) و ابزارهای محدود کننده را برای ایجاد یک دکل اساسی برای یک شخصیت و نحوه اتصال شبکه شخصیت به اسکلت با استفاده از ابزارهای پوست مایا را نشان می دهد. این دوره همچنین به کنترل های تقلب پیشرفته مانند سوئیچ های IK و انیمیشن صورت و نحوه ایجاد یک صفحه کنترل برای دستکاری عبارات شخصیت می پردازد. فایل های ورزشی همراه آموزش ها هستند.
موضوعات شامل:
  • درک اصول تقلب
  • ایجاد اسکلت
  • اصلاح خصوصیات مشترک
  • کار با حرکت شناسی معکوس و محدودیت ها
  • تقلب در کاراکترها
  • استفاده از اسکلت / دکل های جدید HumanIK مایا
  • راه اندازی سوئیچ FK / IK
  • ایجاد دکل های سفارشی صورت
  • اتصال پوست با استفاده از اتصال صاف
  • نقاشی و ویرایش وزن پوست
  • استفاده از عبارات برای تقلب در کنترل دهان یک شخصیت
  • کنترل جهت چشم
  • نهایی سازی دکل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • درک دکل اساسی Understanding the basic rig

  • نظریه تقلب Rigging theory

  • سازماندهی با لایه ها Organizing with layers

  • نامگذاری کنوانسیون Naming conventions

2. ابزار اسکلت 2. Skeleton Tools

  • با استفاده از ابزار Joint Using the Joint tool

  • اصلاح صفات مشترک Modifying joint attributes

  • ایجاد اسکلت پایین بدن Creating the lower-body skeleton

  • ایجاد اسکلت ستون فقرات Creating the spine skeleton

  • ایجاد بازوها Creating the arms

  • ایجاد اسکلت دست Creating hand skeletons

  • آینه های زنجیره ای مشترک Mirroring joint chains

3. سینماتیک معکوس 3. Inverse Kinematics

  • کار با سینماتیک معکوس (IK) Working with inverse kinematics (IK)

  • درک حلال های IK Understanding IK solvers

  • ترکیب بین سینماتیک معکوس و رو به جلو (FK) Blending between inverse and forward kinematics (FK)

  • با استفاده از IK spline Using spline IK

4- محدودیت ها 4. Constraints

  • محدودیت های نقطه Point constraints

  • محدودیت ها را هدف قرار دهید Aim constraints

  • محدودیت های شرقی Orient constraints

  • محدودیت های بردار قطب Pole vector constraints

5- ایجاد دکل های اصلی 5. Creating Basic Rigs

  • تنظیم IK Setting up IK

  • تنظیم کنترل پا Setting up foot controls

  • سازماندهی سکوها Keeping rigs organized

  • پنهان کردن صفات استفاده نشده Hiding unused attributes

  • ایجاد کنترل ران Creating a hip control

  • کنترل جهت زانو Controlling knee direction

  • ایجاد کنترل ستون فقرات Creating spine controls

  • کنترل کینم رو به جلو Controlling forward kinematics on the arms

  • ایجاد گره اصلی Creating a master node

6. کنترل های پیشرفته Rigging 6. Advanced Rigging Controls

  • کار با کلیدهای تنظیم شده Working with set-driven keys

  • ایجاد ویژگی های سفارشی Creating custom attributes

  • اتصالات سیم کشی به ویژگی های سفارشی Wiring joints to custom attributes

  • ایجاد سوئیچ FK / IK Creating an FK/IK switch

  • تنظیم کنترل های آرنج Setting up elbow controls

  • پنهان کردن و نشان دادن کنترل Hiding and showing controls

7. صورت تیز کردن 7. Facial Rigging

  • ایجاد چشم ساده Creating simple eyes

  • تقلب در چشم های غیر کروی Rigging non-spherical eyes

  • چسباندن چشم به اسکلت Attaching eyes to the skeleton

  • اعمال اشکال ترکیبی Applying blend shapes

8. ابزارهای پوستی 8. Skinning Tools

  • اتصال پوست با استفاده از Smooth Bind Binding skin using Smooth Bind

  • تست پوست با استفاده از انیمیشن Testing skin using animation

  • هرس وزنه های کوچک Pruning small weights

  • وزنه برداری از پوست Painting skin weights

  • ویرایش وزن پوست در ویرایشگر کامپوننت Editing skin weights in the Component Editor

  • آینه سازی وزنه های پوستی Mirroring skin weights

  • با استفاده از پوست تعاملی Using Interactive Skin Bind

  • پالایش پوست در قسمت بالای بدن Refining skin on the upper body

  • استفاده از اسکلت ها برای ایجاد فک Using skeletons to create a jaw

  • پالایش وزن فک Refining jaw weighting

9-جعبه صورت پیشرفته 9. Advanced Facial Rigging

  • تنظیم یک کنترل پنل Setting up a control panel

  • محدود کردن حرکت کنترلر Limiting controller motion

  • تنظیمات اصلی کنترل چهره با استفاده از کلیدهای تنظیم شده محور Rigging basic facial controls using set-driven keys

  • جعبه فک با استفاده از کلیدهای تنظیم شده رانده می شود Rigging the jaw using set-driven keys

  • کنترل های مربوط به کنترل دانش آموز Rigging pupil controls

  • کنترل جهت چشم Controlling eye direction

  • کنترل پلک ها با عبارات Controlling eyelids with expressions

  • با استفاده از عبارات برای کنترل خطرات دهان Using expressions to rig mouth controls

  • ایجاد یک لبخند / کنترل اخم با استفاده از عبارات Creating a smile/frown control using expressions

  • تمام شدن دکلره صورت Finishing up the facial rig

10. نهایی کردن دکل 10. Finalizing the Rig

  • تمیز کردن دکل Cleaning up the rig

  • تست دکل Testing the rig

خداحافظ Goodbye

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Maya: Character Rigging (2012)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 37m
63
Linkedin (لینکدین) lynda-small
27 بهمن 1390 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
431,168
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.