آموزش 3ds Max: فیلمبرداری برای تجسم
2h 24m
34
Lynda & Linkedin
24 دی 1395
28,875
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)
Aaron F. Ross

https://donyad.com/d/b20b

آموزش 3ds Max: فیلمبرداری برای تجسم

3ds Max: Cinematography for Visualization

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: 3ds Max مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین سه بعدی قدرتمند را برای تجسم طراحی ، انیمیشن و جلوه های بصری ارائه می دهد. این دوره شامل موضوعات اصلی در زمینه تنظیم دوربین ، انیمیشن و جلوه های ویژه مانند تاری حرکت و عمق میدان است. شما با استفاده از ابزار انیمیشن سه بعدی رایانه ای ، اصول فیلمبرداری زنده را به کار خواهید گرفت. در این راه ، شما بهترین روش ها ، چه فنی و چه زیبایی شناسی را در فیلمبرداری مجازی فرا خواهید گرفت. این روش ها با ساده سازی روند انیمیشن دوربین در وقت و تلاش صرفه جویی می کنند. هدف این دوره کمک به شما در دستیابی سریعتر و آسانتر به نتایج حرفه ای از ابزار دوربین 3ds Max است.

موضوعات شامل:
  • بهبود بهره وری در ویوپورها
  • سفارشی کردن گزینه های نمایشگر و دوربین
  • تنظیم دوربین برای انیمیشن
  • کنترل و تنظیم کلیدهای چرخشی
  • اولویت بندی ترتیب صفحه ، شیب و قرار دادن محور
  • تنظیم کلید دوربین حرکت دوربین مانند تابه و دالی
  • تنظیم کلید ترکیبی حرکت دوربین مرکب
  • متحرک سازی جرثقیل دوربین یا بازوی بازو
  • متحرک کردن مسیر با محدودیت مسیر
  • ارائه نمای ایزومتریک
  • تعریف پارامترهای تاری حرکت
  • تار شدن با فاصله با عمق میدان


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. نکات و ترفندهای Viewport 1. Viewport Tips and Tricks

  • مخفی کردن ViewCube Hiding the ViewCube

  • در حال ذخیره یک صحنه قالب پس زمینه جامد Saving a solid background template scene

  • بازگرداندن قاب دوربین با واگرد Restoring camera framing with Undo

  • تنظیم زمینه نمایش Setting Field of View

  • پیمایش در حالت Walkthrough Navigating in Walkthrough mode

  • جداسازی سطوح با Viewport Clipping Isolating surfaces with Viewport Clipping

  • تجزیه و تحلیل یک قاب دوربین با پنل 2 بعدی و زوم Analyzing a Camera frame with 2D Pan and Zoom

2. کار با دوربین 2. Working with Cameras

  • نمایش دوربینهای بزرگتر در نمای Displaying Cameras larger in the view

  • دستکاری فاصله هدف فیزیکی Manipulating Physical Target Distance

  • گزینه های Safe Frames را انتخاب کنید Choosing Safe Frames options

  • جبران قاب با لنز Shift Offsetting the frame with Lens Shift

  • قفل در پنل سلسله مراتب تغییر می کند Locking transforms in the Hierarchy panel

3. جعل و انیمیشن 3. Rigging and Animation

  • تشخیص مشکلات انیمیشن دوربین Recognizing camera animation issues

  • چرخش در سیستم مختصات گیمبال Rotation in the Gimbal coordinate system

  • انتخاب سفارش چرخش Choosing rotation order

  • ساخت دوربین برای انیمیشن Rigging a camera for animation

  • Keyframing کامیون یا شلیک ردیابی Keyframing a truck or tracking shot

  • چرخش تابه keyframing Keyframing pan rotation

  • Keyframing یک دوربین دالی Keyframing a camera dolly

  • بزرگنمایی کلید بزرگنمایی با زمینه نمایش Keyframing a zoom with Field of View

4. انیمیشن دوربین ترکیبی 4. Compound Camera Animation

  • صفحه کلید را تنظیم کنید Keyframing a track-pan

  • تنظیم کلید شیب پایه Keyframing a pedestal-tilt

  • جعل و انیمیشن شلیک جرثقیل Rigging and animating a crane shot

  • تقلب برای پیاده روی مسیر Rigging for a Path walkthrough

  • متحرک کردن یک پیمایش در یک مسیر Animating a walkthrough on a path

  • چرخاندن کلیدها در یک مسیر Keying rotations on a path

  • متحرک کردن بر روی یک قوس Animating on an arc

5. جلوه های ویژه 5. Special Effects

  • ارائه نماهای ایزومتریک Rendering isometric views

  • تعیین اندازه سنسور فیزیکی Defining physical sensor size

  • تار شدن حرکت Rendering motion blur

  • ارائه بوکه با عمق میدان Rendering bokeh with Depth of Field

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Aaron F. Ross

متخصص 3D ، تهیه کننده فیلم و معلم آرون اف راس یک متخصص 3D ، تهیه کننده فیلم ، نویسنده و معلم است.

آرون انیمیشن انتزاعی ویدئو و رایانه ایجاد می کند. کارهای وی در جشنواره ها و مکان های معتبری مانند SIGGRAPH ، ISEA ، اینترفیلم برلین ، ژنو ویدئوویک و اکسپلوراتوریوم نمایش داده شده است. در طول سال ها او به طور حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان ، تدوینگر ، فیلمبردار ، مدل ساز سه بعدی کامپیوتر ، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون یک متخصص انیمیشن سه بعدی است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا به طور مشترک نوشته است. در سال 1999 وی تدریس را در سطح دانشگاه آغاز کرد و در سال 2007 تدریس دوره های توسعه حرفه ای سریع در مایا و 3ds Max را آغاز کرد. وی در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی ، digitalartsguild.com اداره می کند. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در فیلم/فیلم از انستیتوی هنر کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده م Instituteسسه هنری شیکاگو است.