آموزش مکانیسم ها و حرکت - کانون ربات ها

MECHANISMS AND MOTION - ROBOTICS FOCUS

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آماده شدن برای شغل در مهندسی مکانیک 3D DESIGN - Solid Edge؛ آثار جامد؛ کریو مخلوط کن اتوکد

جان دیویتری ، محقق پژوهشی در مرکز مهندسی فضا - دانشگاه ایالتی یوتا 2015 - 2019. از 2004 - 2015 جان کلاسهای مقدماتی مهندسی مکانیک و هوافضا را در ایالات متحده تدریس می کرد در حالی که همچنین به عنوان مدیر CAD در آزمایشگاه پویایی فضایی کار می کرد - بازوی تحقیقاتی USU.

بیش از سالها جان یک رویکرد منحصر به فرد و جذاب برای آموزش ایجاد کرده است مهندسی مکانیک و طراحی سه بعدی ، معرفی مفهوم Conceptual طراحی ترکیب به عنوان راهی برای تسهیل تفکر خلاق با مهندسی دانشجویان گرافیک.

زودتر زندگی حرفه ای وی است که برای سیستم های سه بعدی کار می کند ، نمونه سازی سریع و سریع را ارتقا می دهد فن آوری های ابزار بازدید از صدها پیشرو در طراحی و ساخت شرکت ها در سراسر جهان او دارای 3 حق ثبت اختراع در حال توسعه محصول از مفهوم به بازار ، فروش حق ثبت اختراع به سرمایه گذاران مستقل. جان از نوشتن لذت می برد و 3 مقاله در BYU Studies منتشر کرده است. تحصیلات: 1986 - 1990 دانشگاه بریگام یانگ پروو ، UT. عزب مدرک علوم مهندسی


سرفصل ها و درس ها

شروع - آنچه شما باید بدانید Getting Started - What You Need to Know

  • شروع شدن Getting Started

  • رویکرد کلاس و تفکر خلاق Class Approach & Creative Thinking

مکانیزم های CAM CAM MECHANISMS

  • 002 مکانیسم چیست؟ 002 What is a Mechanism?

  • 003 ساخت CAM و دنبال کننده ساده 003 Building a Simple CAM and Follower

  • 004 بادامک غیر عادی 004 Eccentric Cams

  • 005 انواع بادامک معمول 005 Common Cam Types

  • 006 مقدمه ای بر فایل های کلاس 006 Introduction to Class Files

  • 007 انواع بادامک معمول اعمال شده است 007 Common Cam Types Applied

  • 008 Roller Follower در مقابل Knife Edge 008 Roller Follower versus Knife Edge

  • 009 بادامک قفل بادامک 009 Cam Vice Lock

  • 010 قیچی بادامک غیر عادی 010 Eccentric Cam Scissors

  • حرکت فیزیکی 011 در مقایسه با عدم تجزیه و تحلیل 011 Physical Motion Compared to No Analysis

  • 012 مثلث قوس کم محوری در مقابل 3 قوس 012 Eccentric Cam Versus 3 Arc Triangle

  • قیچی 013 - رفع نیاز به بارگذاری فنر 013 Scissors - Removing the Need for Spring Loading

  • چالش 014: صف کشیدن تیغه های قیچی 014 Challenge: Lining Up the Scissor Blades

  • 015 یافتن بهترین مکانیسم برای کار 015 Finding the Best Mechanism for the Task

  • 016 Constant Versus Fast Drop Motion 016 Constant Versus Fast Drop Motion

  • 018 چکش - قسمت 02 018 Hammer - Part 02

  • 019 ترکیب تصادفی باعث ایجاد نوآوری می شود - آموزش نحوه ایجاد اتصال 019 Random Combinations Drive Innovation - Learning How to Make Connections

مقدمه ای بر مکانیسم چهار میله ای Introduction to Four Bar Mechanisms

  • 020 مقدمه ای بر چهار مکانیزم میله ای 020 Introduction to Four Bar Mechanisms

  • 021 منطقه خروجی لینک خروجی 021 Output Link Sweep Area

  • 022 تبدیل طرح 2 بعدی به صورت سه بعدی 022 Turning a 2D Sketch in 3D

  • 023 افزودن حرکت به مکانیسم سه بعدی و تغییر طول مکانیسم 023 Adding Motion to the 3D Mechanism and Changing Mechanism Lengths

  • 024 برنامه جهانی واقعی - حرکت لیفتینگ 024 Real World Applications - Lifting Motion

  • 025 افزودن هیدرولیک برای دقت بهتر 025 Adding Hydraulics for Better Precision

  • 026 بهبود طراحی 026 Design Improvements

  • 027 ایجاد فایل های فیلم 027 Creating Movie Files

  • 028 028

  • 029 Hook and Drag - قسمت 02 029 Hook and Drag - Part 02

مکانیسم Hoeckens - حرکت مستقیم Hoeckens Mechanism - Straight Line Motion

  • 030 حرکت مستقیم 030 Straight Line Motion

  • 031 مکانیزم Hoeckens 031 Hoeckens Mechanism

  • 032 برنامه های مستقیم خط 032 Straight Line Applications

  • 034 ماشین پیاده روی - قسمت 01 034 Walking Machine - Part 01

  • 035 ماشین پیاده روی - قسمت 02 035 Walking Machine - Part 02

  • 036 ماشین پیاده روی - قسمت 03 036 Walking Machine - Part 03

  • 037 ماشین پیاده روی - قسمت 04 - ساخت یک بدن در اطراف مکانیسم 037 Walking Machine - Part 04 - Building a Body Around the Mechanism

  • 038 چهار نوار - حرکت خرد کننده 038 Four Bar - Crushing Motion

  • 039 Crushing Motion - قسمت 02 039 Crushing Motion - Part 02

  • 041 خرد کردن حرکت - قسمت 03 041 Crushing Motion - Part 03

  • 042 خرد کردن حرکت - قسمت 04 042 Crushing Motion - Part 04

  • 043 قانون گراشوف 043 Grashof Law

مکانیسم های لغزنده لنگ Slider Crank Mechanisms

  • 044 طراحی مکانیسم لغزان لنگ 044 Slider Crank Mechanism Design

  • میل لغزنده موتور 045 045 Engine Slider Crank

  • 046 مکانیزم اره متقابل 046 Reciprocating Saw Mechanism

  • 047 اره متقابل - قسمت 02 047 Reciprocating Saw - Part 02

  • 048 اره متقابل - قسمت 03 048 Reciprocating Saw - Part 03

  • 049 طول راهنمای تطبیق با سکته مغزی 049 Matching Guide Length with Stroke

  • 050 درک مسافت سکته مغزی 050 Understanding Stroke Distance

  • 051 میل لنگ 051 Circle Crank

  • میل لنگ 052 - چرخ خیاطی 052 Slider Crank - Sewing Machine

  • چرخ خیاطی 053 - قسمت 02 053 Sewing Machine - Part 02

  • میل لغزنده 054 - برش 054 Slider Crank - Cutting

  • میل لغزنده 055 - برش - قسمت 02 055 Slider Crank - Cutting - Part 02

  • 056 - لغزنده لنگ - حرکت مهر زنی 056 - Slider Crank - Stamping Motion

سازوکارهای یوغ اسکاچ Scotch Yoke Mechanisms

  • مکانیزم میل لنگ 057 057 Slotted Crank Mechanism

  • 058 تبدیل حرکت خطی به حرکت دایره ای 058 Converting Linear Motion to Circular Motion

  • 059 یوغ اسکاچ 059 Scotch Yoke

  • 060 Scotch Yoke - افزودن قابلیت 060 Scotch Yoke - Adding Functionality

  • 061 یوگ اسکاچ - عمودی به زاویه 061 Scotch Yoke - Vertical to Angle

  • 062 یوکا اسکاچ - تغییر طول سکته مغزی 062 Scotch Yoke - Changing the Stroke Length

  • 063 Scotch Yoke - شکاف به Arc 063 Scotch Yoke - Slot to Arc

  • 064 یوغ اسکاچ - دست تکان دهنده 064 Scotch Yoke - Waving Hand

  • 065 دست تکان دهنده یوغ اسکاچ - قسمت 02 065 Scotch Yoke Waving Hand - Part 02

  • 066 یوغ اسکاچ - افزودن و تغییر تصاویر 066 Scotch Yoke - Adding and Changing Images

  • 067 - ایجاد تغییرات خود 067 - Creating Your Own Variations

  • 068 تغییرات و پیشرفت های طراحی 068 Design Variations and Improvements

  • 069 تغییرات و پیشرفت های طراحی - قسمت 02 069 Design Variations and Improvements - Part 02

  • 070 استفاده از تصویر برای ایجاد یک قسمت سه بعدی 070 Using the Image to Create a 3D Part

مفاهیم مکانیزم پیشرفته Advanced Mechanism Concepts

  • زنبق 071 071 Iris

  • 072 Iris - قسمت 02 072 Iris - Part 02

  • 073 Iris - قسمت 03 073 Iris - Part 03

  • 074 تغییرات لغزنده لنگ 074 Crank Slider Variations

ROBOT DESIGN ROBOT DESIGN

  • مکانیزم Hoekens چیست؟ What is a Hoekens Mechanism?

  • طرح مکانیسم Mechanism Layout

  • 2D به 3D 2D to 3D

  • مونتاژ پیوند Linkage Assembly

  • استفاده از موتور Applying a Motor

  • Crank Slider Mechanism Crank Slider Mechanism

  • اجزای پمپ را اضافه کنید Add Pump Components

  • حرکت لغزنده را تغییر دهید Modify the Slider Motion

  • اجزای راه اندازی را مونتاژ کنید Assembly the Launch Components

  • طراحی مشخصات بادامک Cam Profile Design

  • بادامک را مدل کنید Model the Cam

  • اجزای بادامک را جمع کنید Assemble the Cam Components

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مکانیسم ها و حرکت - کانون ربات ها

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
84
Udemy (یودمی) udemy-small
- (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
23,963
4.4 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
John Devitry

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Devitry John Devitry

مهندسی مکانیک و طراحی سه بعدی John Devitry ، محقق تحقیقاتی در مرکز مهندسی فضا - دانشگاه ایالتی یوتا 2015 - 2019. از 2004 - 2015 جان کلاس های مقدماتی مهندسی مکانیک و هوافضا را در ایالات متحده تدریس می کرد و همچنین به عنوان مدیر CAD در آزمایشگاه پویایی فضایی کار می کرد - بازوی تحقیقاتی USU. در طول سالها جان یک رویکرد منحصر به فرد و جذاب برای آموزش مهندسی مکانیک و طراحی سه بعدی ایجاد کرده است و مفهوم Blending Design Conceptual را به عنوان راهی برای تسهیل تفکر خلاق با دانشجویان گرافیک مهندسی معرفی کرده است. اوایل زندگی حرفه ای وی بود که برای سیستم های سه بعدی کار می کرد ، با ترویج نمونه سازی سریع و فن آوری ابزار سریع که از صدها شرکت پیشرو در زمینه طراحی و تولید در سراسر جهان بازدید می کند. وی دارای 3 حق ثبت اختراع در حال توسعه محصول از کانسپت به بازار ، فروش حق ثبت اختراع به سرمایه گذاران مستقل است. جان از نوشتن لذت می برد و 3 مقاله در BYU Studies منتشر کرده است. تحصیلات: 1986 - 1990 دانشگاه بریگام یانگ پروو ، UT. لیسانس علوم مهندسی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.