آموزش طراحی UX برای توسعه دهندگان
2h 5m
49
Lynda & Linkedin
20 دی 1397
77,401
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)
Billy Hollis

https://donyad.com/d/b132

آموزش طراحی UX برای توسعه دهندگان

UX Design for Developers

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: آیا می خواهید طراحی UX را به مجموعه ابزار حرفه ای خود اضافه کنید؟ در این دوره ، بیلی هولیس برای توسعه دهندگان نقطه ورود به اصول و روند طراحی UX برای برنامه های تجاری معمولی را فراهم می کند. بیلی با مرور وضعیت برنامه های تجاری امروز و همچنین اینکه یک اپلیکیشن تجاری خوب طراحی شده چگونه است ، شروع می کند. در مرحله بعدی ، او اصول طراحی را جستجو می کند ، و در مورد چگونگی استفاده از سیستم بینایی انسان برای کمک به کاربران در درک نیازهایشان بحث می کند. وی همچنین مشکلات بصری و شناختی موجود در صفحه های شلوغ را برطرف می کند و گزینه های دیگری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند با رابط های بهم ریخته کنار بیایید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه ایده های خود را با استفاده از استوری بورد اصلاح کنید. با پایان دادن به این دوره ، آماده خواهید بود که طراحی UX بصری و زیبا را ایجاد کنید که کاربران را به وجد بیاورد.

موضوعات شامل:
  • یک برنامه خوب طراحی شده به نظر می رسد
  • استفاده از اصول طراحی شناختی
  • شلوغ کردن صفحه های شلوغ
  • درک نیازهای کاربران
  • ثبت و تجزیه و تحلیل مشاهدات کاربر
  • داستان پردازی ایده های شما
  • تکنیک های مفید برای روند طراحی
  • مقابله با تعارض در ارزیابی طرح


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • طراحی UX را به پشته استعداد خود اضافه کنید Add UX design to your talent stack

  • چگونه این دوره کار خواهد کرد How this course will work

1. چرا طراحی UX مهم است 1. Why UX Design Is Important

  • شما در حال حاضر یک طراح UX هستید You're already a UX designer

  • نیاز به طرح های خلاقانه The need for innovative designs

  • اعمال فن آوری جدید Leveraging new technology

  • یک نمونه برنامه خوب طراحی شده A well-designed app example

  • ارزش طراحی خوب UX The value of good UX design

  • موانع طراحی خوب Obstacles to good design

  • شروع از مسیر UX Starting on the UX path

2. چه چیزی باعث طراحی خوب یا بد می شود؟ 2. What Makes a Design Good or Bad?

  • نمونه ای از یک اصل طراحی Example of a design principle

  • اصول طراحی: مستقر در مغز انسان Design principles: Based in the human brain

  • اصول طراحی در متن Design principles in context

  • اصول طراحی شناختی Cognitive design principles

  • اصول طراحی در دنیای واقعی Design principles in the real world

  • چرا صفحه نمایش های شلوغ بد است Why crowded screens are bad

  • نحوه جداشدن صفحه های شلوغ How to declutter crowded screens

  • همه را با هم جمع کنید Bringing it all together

3. درک کاربران و نیازهای آنها 3. Understanding Users and Their Needs

  • ساختن یک تیم طراحی Building a design team

  • نیازهای تجاری: چرا شما مجدداً این برنامه را طراحی می کنید؟ Business needs: Why are you redesigning this app?

  • نیازهای تجاری: 100 دلار ورزش Business needs: $100 exercise

  • انتخاب کاربران برای مشاهده Choosing users to observe

  • نحوه مشاهده کاربران در طبیعت How to observe users in the wild

  • سؤالاتی برای پرسیدن از کاربران Questions to ask users

  • استاتیک در مقابل پویا Static vs. dynamic

  • ضبط و تجزیه و تحلیل مشاهدات کاربر Recording and analyzing user observations

  • تمرین مشاهده Observation exercise

  • ایجاد لیست پانچ از کارهای طراحی Creating your punch list of design tasks

4- ایده پردازی: یافتن ، پالایش و حذف ایده های طراحی 4. Ideation: Finding, Refining, and Culling Design Ideas

  • طراحی اصلی تکنیک اصلی است Sketching is the core technique

  • نوآوری و ایده پردازی Innovation and ideation

  • محدودیت در پذیرش چندین راه حل طراحی Embracing constraints for multiple design solutions

  • تخته داستان Storyboarding

  • انواع صفحه داستانی Types of storyboards

  • رسانه برای صفحه داستانی Media for storyboards

  • ارزیابی داستان Storyboarding evaluation

  • ورزش داستان نویسی Storyboarding exercise

  • Beyond storyboarding: Wireframing و Illustration Beyond storyboarding: Wireframing and illustration

  • نمونه سازی Prototyping

  • مرحله ارزیابی Evaluation phase

5- مفاهیم و تکنیکهای مفید برای فرآیند طراحی 5. Helpful Concepts and Techniques for the Design Process

  • انواع پروژه های طراحی Types of design projects

  • برخورد با تعصب وضع موجود Dealing with status quo bias

  • جسور باش Be bold

  • رهایی از گذشته Breaking free from the past

  • تمرین اشکال The shapes exercise

  • جهان را با چشمان جدید می بینیم Seeing the world with new eyes

  • برخورد با تضاد در ارزیابی طراحی Dealing with conflict in design evaluation

  • اقتصاد طراحی UX The economics of UX design

  • زیبایی شناسی: رسیدن به آستانه قابل قبول Aesthetics: Reaching an acceptable threshold

  • چه زمانی از یک طراح حرفه ای استفاده کنیم و چگونه یکی را پیدا کنیم When to use a professional designer and how to find one

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Billy Hollis

طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده ، بلندگو بیلی هولیس یک طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده ، سخنران و دنباله دار طراحی UX است.

بیلی معتقد است که طراحی برتر UX به موقعیت رقابتی یک سازمان کمک می کند ، هم ارزش ملموس ، قابل اندازه گیری و هم ارزش نامشهود را به ارمغان می آورد. این باور کار وی را به عنوان یک طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده و سخنران در Next Version Systems ، یک شرکت مشاوره ای که راه حل های نرم افزاری سفارشی ارائه می دهد ، آگاه می کند. او فرایندی را با فرمول هایی ایجاد کرد که مزایای UX را کمی می کند و تیم وی در Next Version Systems این فرآیند را برای هر پروژه اعمال می کند. بیلی و تیم او علاوه بر دانش فنی طراحی ، با ارائه تخصص فنی عمیق فراتر از طراحی تجربه کاربری سنتی هستند.

بیلی کاملاً به پشته کامل مایکروسافت و سایر اکوسیستم های فن آوری تبحر دارد - برای کمک به سیستم ، نسخه بعدی را به صورت مجزا قرار می دهد. مشتریان تصمیمات پلت فرم را اتخاذ می کنند ، برنامه های جدیدی را طراحی و معماری می کنند و سپس یک راه حل نرم افزاری با بازگشت سرمایه بالا و ماندگار ارائه می دهند. وی توسط مایکروسافت هم در برنامه مدیر منطقه ای معتبر و گرایش تجاری و هم در برنامه فنی با ارزش ترین حرفه ای (MVP) شناخته شده است.